Gözümü açtığımda tekrar okuldaydım masamın ucunda hala kum saati duruyordu. Gökçe, Asel ve Deniz şaşkınlıkla etrafa bakıyordu.
“Oha rüya gerçek gibiydi ben mühendis olmuştum” dedi Gökçe sevinerek.
“Bende moda tasarımcısı olmuştum.” Dedi Asel Gökçe’yi onaylayarak.
“Bende avukat olmuştum” dedi Deniz.
“Gördüğünüz şeyler rüya değildi gerçekti bu kum saati bizi geleceğe götürüyor eğer farklı şeyler yaparsak geleceğimizi değiştirebiliriz.” Dedim ciddi bir ses tonuyla.
“Mantıklı” dedi Baran onaylarcasına elini omzuma koydu.
“Her halde mantıklı çünkü ben söyledim zekiyim sonuçta.” Dedim sırıtarak.
“Zekisen CEO olman gerekmez mi benim gibi” bu sefer sırıtan o olmuştu. Baran’ın elini omzumdan çektim.
“Bir daha benden izinsiz dokunma”
“Dokunursam naparsın.” Dedi sırıtarak.
“O bana dokunan parmaklarını kerpeten ile keser beşini ağzına diğer beşini de o kibirli gö-“ Baran bana doğru eğildi “Sakın sözünü tamamlama” dedi sinirle burunlarımız neredeyse birbirine değecekti.
“Kavga etmeyin öpüşün.” İkimizde aynı anda sinirle Emir’e döndük.
“Ne? Bana niye öyle bakıyorsunuz her kavga ettiğinizde birbirinizin yüzüne yaklaşıyorsunuz.”
“Emir haklı.” Dedi Gökçe onaylarcasına. Deniz ve Asel’e baktığımda gülmemek için zor duruyorlardı. Gökçe’ye tam verecekken hoca geldi ve herkes yerlerine oturdu ne zaman bir şey söyleyecek olsam sözüm hep yarıda kalıyordu.Sonunda okul bitmişti kızlarla evin yolunu tutarken bir yandan da olaylar hakkında konuşuyorduk. Eve vardığımızda üstümü değiştirip salona oturdum. Kızlarda üstünü değiştirip yanıma oturdular. Deniz bana döndü:
“Asena ben çok acıktım.”
“Eeee yani napayım git yap.”
“Bu arada Asena bende acıktım”
“Bende bize güzel ellerinden lezzetli yemekler yapamaz mısın? Lütfennn” Gökçe bana yavru köpek bakışıyla diyordu.
“Offfff iyi tamam” ayağa kalkıp mutfağa gittim ve onlara yemek yapmaya başladım. Yemekleri hazırlayıp tabakları masaya koydum.
“Yemek hazır!!” Sanki bu sözü duymayı bekliyorlarmış gibi sürü halinde yemek masasına oturup yemeye başladılar.
Akşam saat 10:30 olmuştu hepimiz odalarımıza gidip yattık. Alarmımı kurdum bugünkü gibi yine geç kalmak istemiyordum. Başımı yastığa koydum ve gözlerimi kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVRENİN OYUNU
Romance"Ne istiyorsun Baran?" "Seninle uğraşmak istemiyorum Asena seninle her şeyi istiyorum"