Regulamin

43 2 13
                                    


- Czasami mogę się mylić jestem w końcu tylko człowiekiem

- Rozumiem, że każdy ma swoje życie prywatne. Mimo jednak tego proszę o aktywności i robienie tych kilku odpisów na dzień. Nic chcę bowiem po tygodniu usuwać tego rp z powodu tego, że umarło bo nikt w nim nie pisał

- Dramy między postaciami bardzo proszę. Dramy między autorami won mi z nimi na priv

- Ludzie to nie cyborgi co siedzą 24 godziny przed komputerem. Dlatego proszę nie spamcie co chwila przypominajkami

- Mężczyźni też istnieją. A i ich przedstawicielami nie są tylko homoseksualiści

- Realizm chyba nie muszę tłumaczyć co to takiego

- Kategoryczny zakaz: zabijania, gwałcenia, okaleczania postaci bez uprzedniej zgody jej autora

- Bez tworzenia postaci idealnych. Tak samo nie życzę sobie w rp postaci zbyt pokrzywdzonych

- +18 dozwolone. Jednakże proszę przed tego typu akcjami ostrzegać. Zwłaszcza, że w rp mogą pisać osoby młode. Nie przyczyniajmy się do demoralizacji młodzieży.

- Jako, że nie chce by to rp skończyło się w jeden rozdział to jest kategoryczny zakaz tworzenia postaci z op mocami. Ok rozumiem, że ktoś może mieć fazę na takie moce. Bo sama ją obecnie posiadam no ale przepraszam w tym rp się hamujemy. (OP moc to przykładowo: władza nad czasem, manipulacja rzeczywistością, biokineza itd.).

- Nie życzę sobie nadużywania mocy postaci, tak że stają się one nie do pokonania

- Starajmy się pisać przestrzegając zasad ortografii. Błędy bowiem typu „krul" „żeka" „rzaba" nawet dysortografika kłują w oczy.

- Gdy ktoś popełni jakiś błąd to można zwrócić mu uwagę. Proszę jednak robić to w sposób kulturalny.

- Proszę nie wykorzystywać luk w regulaminie przeciwko mnie

- Można przeklinać nie chce jednak by oznaczało to, że co drugim słowem będzie wulgaryzm

- Jako, że kocham limity postaci to dam tu limit. Wynosi on zaś 14 postaci. Limit może zostać zwiększony na czyjąś uzasadnioną prośbę lub innych ważnych powodów.

- Można być w maksymalnie 2 miejscach naraz.

- Jak stracicie wenę na pisanie tego rp. To proszę napiszcie mi to a usunę wasz formularz. To bowiem boli gdy ktoś inny zapisze się, przeczyta kartę waszej postaci, a potem okazuje się, że już od tygodnia w tym rp nie piszecie. Ewentualnie możecie taką postać zamienić na epizodyczną.

- Można zapisać postać epizodyczną nie liczy się ona do limitu postaci.

- Chcesz zrobić grubszą akcję, będę wdzięczna jak mnie o tym poinformujesz

- Jeśli zaklepaliście postać, ale z jakiś przyczyn nie chcecie jej później zapisywać, to proszę napiszcie mi o tym. Naprawdę nie zjem was za to, a wręcz przeciwnie będę za to ogromnie wdzięczna

- Pamiętajcie regulamin się może w każdej chwili zmienić. Zaglądajcie tu więc raz na jakiś czas.

- W razie długiej nieusprawiedliwionej nieobecności, wasza postać zostanie uśmiercona

- Zaklepałeś jakąś postać. Masz tydzień na jej zapisanie. Jak się nie wyrobisz, to dostaniesz przypominajkę. Od czasu otrzymania przypomnienia masz kolejny tydzień, na zapisanie zaklepanej postaci. Jak tym razem się nie wyrobisz, to masz problem twoje zaklepanie przepada. Co skutkuje zwolnieniem zaklepanego miejsca.

- Można zapisać postać z jakiegoś uniwersum musi jednak pasować ona do rp

- Moce są tu wynikiem eksperymentów. Nie ma tu więc magicznych pierścieni, broszek, kolczyków itd.

- Technologia i nauka są tu dość mocno rozwinięte. Jeśli więc chcesz psa robota, bardzo proszę możesz mieć psa robota.

- Rozdziały będą pojawiać się, mniej więcej co tydzień. Możliwa jest jednak sytuacja, gdzie rozdział pojawi się wcześniej bądź później.

- Jak widzicie wolny komentarz, to dołączcie do niego(albo chociaż postarajcie się to zrobić), a nie twórzcie nowy. Niech to rp żyje i składa się z pisanych wątków, a nie samych pustych komentarzy, do których nikt nie wbija.

- Na zapisanie zaklepanej postaci masz tydzień czasu. Po tygodniu dostaniesz przypomnienie. Od czasu przypomnienia masz kolejny tydzień. Jak w ciągu niego się nie wyrobisz zaklepanie przepada.

- Regulamin może ulegać zmianom, radzę więc do niego co jakiś czas zaglądać. Zwłaszcza, że was obowiązuje.




Oznaczajka


Zainteresowani

Dzieci Szaleńca (Roleplay)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz