Moje Postacie

44 2 0
                                    

1. Rick Ice

2. Męska

3. Około 25 lat

4. Więzień śmie twierdzić, że nie interesują go romanse. Jednak jak już musiał by się z kimś związać, to była by to kobieta.

5. Rick bez dwóch zdań jest osobą dość inteligentną i sprytną. Czasami zachowuje się jednak jak głupiec. Co ostatnim razem, dotkliwie się na nim zemściło. Został bowiem uwięziony przez swego rywala, w podziemnym zniszczonym laboratorium. Gdzie przebywa po dziś dzień. Obmyślając plan zemsty. W stosunku do innych jest dosyć chłodny i nieuprzejmy. Dlatego też pierwsze wrażenie jakie sprawia, nie jest najlepsze. Ponadto cechuje też go duża doza nieufności do innych, co zapewne jest spowodowane traumą związaną z jego przemianą. Więcej zdradzę wam w rp.

6. Główną zdolnością białowłosego jest kriokineza czyli władza nad zimnem, lodem, śniegiem itd. Ze zdolnością tą wiąże się jednak, dość przykry efekt uboczny. Bowiem przez nią temperatura ciała naukowca wynosi – 7 ℃. Gdy zaś ma gorączkę jeszcze bardziej się ona obniża. Kolejną anomalią spowodowaną incydentem, jest to że się nie starzeje. Nie oznacza to jednak nieśmiertelności, wciąż bowiem da się go zabić. To zaś chyba jak na razie wszystko. Nie przeczę jednak, że może jakąś dodatkową zdolność zyskać w trakcie rp.

7. Jak na istotę powiązaną z lodem, jego największą słabością jest ogień, ciepło itd. Jeśli zaś chodzi o zalety, to należy tu bez dwóch zdań wymienić jego intelekt oraz spryt.

8. Obecnie jego głównym zainteresowaniem, jest obmyślanie planu zemsty, na człowieku który zrujnował mu życie.

9. Kiedyś był obiecującym naukowcem. Dziś jest więźniem i cieniem dawnego siebie. Pochłoniętym rozmyśleniami o zemście.

10.

- Po „śmierci" jego charakter diametralnie się zmienił

- Uwielbia szarlotkę

- Z powodu efektu ubocznego swej mocy, zmuszony jest ubierać się dość specyficznie. Czyli tak by mieć jak najwięcej ciała zasłonięte.

Więcej zdradzę w rp.



Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


1. Goldia Grayton. Pseudonim: Angel

2. Kobieta

3. Około 20 lat

4. Hetero

5. Jest dowódczynią zbuntowanych

6. Dziewczyna nim została porwana, uczęszczała do szkoły aktorskiej. Od dziecka marzyła bowiem, by pójść w ślady rodziców. Ponadto kocha odgrywanie różnych ról.

7. Jako Anioł dziewczyna posiada kilka nadnaturalnych zdolności. Pierwszą i najbardziej oczywistą jest latanie. Co doskonale ułatwia jej patrolowanie terenu. Wszak z góry zawsze lepiej widać. Drugą z anomalnych zdolności kobiety, jest władza nad światłem. Goldia jednak jeszcze w pełni, nie opanowała tej mocy, dlatego też jest ona szczególnie niebezpieczna. Trzecią paranormalną cechą brązowowłosej jest długowieczność. Wszak z powodu eksperymentów dziewczyna w ogóle się nie starzeje. Nie oznacza to jednak nieśmiertelności. A tylko tyle, że ze starości nie skona. Więcej zdolności może zyska w rp.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: 2 days ago ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Dzieci Szaleńca (Roleplay)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz