Anlayışsız bencilim, çok fazla içerim .***
Sakince kollarını demire doladı Güneş "Demir benim Annem babam niye yok ?"dedi sesizce
Sesiz kaldı demir, verecek bir cevabı yoktu .
Sinir harbinin verdiği yorgunluk vardı güneşin üzerinde kendini yorgun hissediyordu dün yaşananlardan sonra bugün yaşadıkları onu yıpratmıştı .
Demir tek seferde kız kardeşini kucağına aldı mezarlıktan çıkarmaya başladı güneş başını demirin boynuna gömmüştü.
"Demir ben annem ve babama küsmedim, onlarda bana küsmesin tamam mı? ."diye konuştu bilinci kapanmadan önce
Demir bu cümlelerin altında ezildi kız kardeşi onun için 17 yaşında bi genç değil küçük bi kız çocuğuydu .
İçine batan sayısız iğnenin nedeni kız kardeşinin yalnızlığını ilk defa bu kadar fazla fark etmesiydi.
Ama artık yanlız değildi , ailesi vardı.
Anne babası olmasa bile abileri ve kardeşinin olduğu bi aile.
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
Kucağında kız kardeşi ile birlikte eve yürümeye başladı Demir, çok zorlanıyordu bugün .
Kapının önüne gelince ayağının ucuyla sesiz olmaya dikkat ederek kapıyı çaldı.
Kapı anında açılmıştı karşısındaki hazarın bakışları ilk güneşe döndü panikledi .
"İyi mi ? Niye baygın ? Neyi var abi ?"diye sıraladı sorularını ardından hızlıca gelen aras , ali ve yamanın bakışlarıda güneşe döndü.
"İyi , sinir ve stresten bayıldı ."dedi içeri geçerek.
"Sana psikolojisi kaldıramayacak dedik abi! "Dedi aras sinirle Demir bişey demedi.
Merdivenlere giderken arkasından yaman sesizce mırıldandı.
"Çok ağladı mı ?"
"Ağladı, çok ağladı. "Dedi yaman gibi daha sonra merdivenleri çıkıp odasına girdi kucağındaki güneş ile birlikte banyoya girdi .
Yere güneş ile birlikte çöküp suyu açtı su ikisinin üstünden akıyordu.
Her kardeşinde yaptığını yaptı kardeşinin suyun altında ağlamasına izin verir daha sonra onlarla birlikte uyurdu bu kardeşlerinin kriz geçirmesine engel olurdu bunu her seferinde yapmak insanı mahvederdi ama demir buna her seferinde dayanmaya çalışırdı.
Ali
Hazar
Yaman
Aras
Ve şimdi güneş.Tüm kardeşlerinin krizlerine o şahit olmuştu , demir hepsinin yanındaydı .
Hiçbirisinde ağlamamıştı ama güneşe dayanamıyordu.
İkisinin üstünden soğuk su akarken güneşin bilinci açılıyordu üzerinden akan suya titreyerek cevap verdi demir saçlarını okşuyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ekim Güneş Demirhan -Gerçek Ailem-
RandomYanlızlık bi insanın dört bir yanını sardığı zaman insan tutunacak birileri arar bu genellikle ailesi olur ben ailemi doğarken kaybettim Peki ya ben ailemi tekrar bulursam Tabi hesapta 4 abi 1 kardeş yoktu ne yapacağımı bende bilmiyoru...