Tanıtım 🦋

48 12 17
                                    

Yepyeni bir kitapla geldiiiiimmmm! Yeni asker kurgumuz hayırlı olsun. Umarım beğenirsiniz, ilk bölüm ne zaman gelir bilemem ama en yakın zaman da burada sizlerle olacaktır.

Başlama tarihi : 12.11.2024

Başlama tarihiniz→

…Lorensi Size keyifli okumalar diler….

Tanıtım

Hayat bazen inişli, bazen çıkışlı, bazen de eğlencelidir. Lakin tesadüflerle doludur. Neyin nerede sizi karşılayacağını, kalbinizin göğüs kafesini delecekmişcesine hızlandıracağını bilemezsiniz. Tahmin edebilir misiniz, orasını bilemem? Bildiğim tek birşey var, o da yüreğine iyi gelen insanların hayatınızda bir yer alacak olduğunu, asla ama asla kaderde yazılıysa peşimizi bırakmayacağıdır.

Şimal Bayramova

Yirmi bir yaşında, ahlaklı ve temiz bir ailenin kızı olarak Azarbaycan’ın Karabağ ilçesinde dünyaya geldi. Büyüdü, okudu, İzmir'de yaşayan teyzesinin yanına üniversite okumak adına yerleşti.

Neden mi İzmir?

Annesi Rizeli Türk de ondan…

Evet doğru duydunuz. Babası Azarbaycanlı, annesi Türk olan Şimal, üniversiteyi İzmir’de eğitim fakültesinde okuduktan sonra, KPSS’ye girerek öğretmenliğe hak kazandı. Şimal, Hakkari’ye ilk görev yerine beklemediği bir an da atandığında başlarda ne yapacağını bilemedi. Öyle ki başına geleceklerden henüz habersizdi.

Teyzesinin evine yerleşen Şimal, teyzesiyle çıkmış olduğu tarla yolundan yalnız başına geri dönerken, hiç beklemediği bir anda karşısına çıkan bir adam  ile ufak bir atışma yaşar ve bu tartışmayı istemeden de olsa bir kenara bırakır.

Yine günlerden bir gün, çıktığı okul çıkış saatinde gitmiş olduğu kitapçıda aynı kişiyi, hayatının aşkını bulacağını hiç tahmin edemezdi. Kitapçının kapısından çıkarken, çarptığı bedene kilitleneceğini, gözlerine bakarken başının döneceğini ve ellerinin titreyeceğini hiç tahmin edemezdi. Hakkari'de ki teyzesinin evine geçerken, durmadan o bakışları düşüneceğini aklından bir türlü çıkaramayacağını tahmin edemezdi.

Lakin bu düşünceler bir yere kadar devam etti. Ta ki Ermenilerin Karabağ'ı tekrardan almak için açmış olduğu iç savaşa kadar.

Abisinin düğünü için kısa bir süreliğine yurduna dönen Şimal, geri dönüş esnasında hiç beklemediği bir olayla karşı karşıya kalır.

Savaş esnasında, günler günleri kovalarken, Azarbaycan ordusuna destek amaçlı gönderilen türk ordusunun timlerinden birinin başında olan üsteğmen Akif Emir Türkoğlu’nu karşısında görmeyi beklemeyen Şimal anlık bir şok yaşayacak olsa da, kitapçıda tanıştığı ve aklından bir kez olsun çıkaramadığı adamın asker olduğunu orada öğrenecekti. 


Kendisini savaşın içinde, çaresiz sokakların başında bulan Şimal, gördüğü bedene ve bakışların güveni altında hissedince kendini, ister istemez yüreği arsızca attı.

Peki bu asker, davasından dönmediği gibi, sevdalandığı kızın bakışlarından da dönmezse neler olur?

🦋

Ufak bir alıntı

“Geldin” dedi gözleri gözlerime hiç olmadığı kadar yakından ve bir o kadar da baş döndürücü bakarken. Dudaklarımı ıslattım, parmaklarının parmaklarıma değmesiyle yüreğimin arsız arsız atışları hissedildi ta metrelerce öteden. “Elimi tutanın elini bırakmam” diye fısıldadı ve bakışlarım göğsünde ki Türk bayrağına takılı kaldı. “Ve kalbimi çalanın kalbini asla geri vermem.”

🦋

Eveeettt! Tanıtımı nasıl buldunuz. Umarım beğenmişsinizdir. Beğenenler oy versin sayımızı görelim.

Sizleri çok seviyorum. Kurşun izine gösterdiğiniz olduğunuz ilgiyi ve değeri, Şimal adlı kitabıma da gösterecek olduğunuzdan şüphem yok.

Şimdiden tüm oylarınız ve yapacak olduğunuz yorumlar için teşekkür ederim.

İlk bölüm çok yakında burada sizlerle.

Görüşmek üzere kendinize iyi bakın, sizleri seviyorum sevgili okurlarım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 3 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ŞİMAL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin