2.Bölüm

26 6 18
                                    


Hazala doğru bakarak "Doktor Ali'yi ne yaptın peki? " Hazal gülümseyerek "onun bugün son günü eşyalarını topluyor dur dedi. "Alayla Levent Beyçiğimizin bundan haberi varmı?" dedim. "Kendi götünü kurtarmaktan aklına haber vermek geleceğini zannetmiyorum"dedi."Burdan çıktıktan sonra ne yapmayı planlıyorsun?".dedi "

Bugün sizdeyim, Levent için yarına süprizim var".dedim Hazal kaşlarını çatarak"ne süprizi?"  "Sırıtarak yarına görürsün" dedim. "Yarın Levent ve Gülşen'in evlilik yıl dönemiymiş,babamgile davetiye göndermişler, oraya gitmeyi mi planlıyorsun?"dedi.
" Belkide"dedim.Biz Hazalla konuşmaya dalmışken odanın kapısı tıklandı.

Hazal kapıya bakarak ayağıya kalktı.
Kapıya doğru yürüdü,kapıyı açtı.
"İşlemler bitti gidebilirsiniz".dedi kapıdaki kadın Hazal ise;" Teşekkür ederiz"dedi. "Bu kibarlık nerden geliyor Hazal Hanım"dedim.Hazal göz devirerek;
" Ordan konuşacağına götünü kaldırda gidelim,eşyalarını arabaya koydular."dedi.
Ayağa kalkıp çekedimi aldım. Hazal hazırlanıp yanıma geldi koluma girdi.

Beraber hastanenin çıkışına doğru yürürken Ali elindeki eşyalarla bize doğru geliyordu. Ali"şimdi çıkıyorsun ama tekrar karşılaşıcaz. Sırıtarak;"kendini aklamaya bak"dedim.
Daha fazla konuşmasını beklemeden çıkışa doğru yürüdük.Hazal arabayı otoparktan almaya gittiğinde, hastaneye doğru döndüm. Burdaki ilk zamanlarımda verdikleri ilaçları içmediğim için yemeğin içine karıştırıyorlardı yada odamdan çıkmaya
Çalıştığımda yatağa bağlıyorlardı.
Bunlar sadece yaşadıklarımın birkaçı hiçbiri beni burda tutmayı beceremedi.
Şimdi siz içerdesiniz ben dışardayım.

Arkamı döndüm Hazal arabasıyla buraya doğru geliyordu arabaya binip kapısını kapattım.
Yolculuk boyunca Hazal sevgililerinden
bahsetti durdu.Hazal"ama sonuncusu çok yakışıklıydı"dedi.bıkmış bir ifade ile;
"Hazal tamam anladım".dedim
Etrafa baktığımda yaklaştığımı'zı gördüm,yüzümde istemsiz bir gülümseme oluştu.

Evin bahçesine girdik. Bahar teyze ile Selim amca bahçede bizi bekliyorlar. Hazal arabayı park ettiğinde,yüzümdeki gülümseme ile arabadan indim. Bahar teyze bana doğru gelerek sarıldı.
kollarımı kaldırıp karşılık verdim.
"Nasılsım kızım iyimisin"dedi." İyiyim sizi gördüm daha iyi oldum"dedim.
Selim amca"bırakta azda ben sarılayım kızıma"dedi.Selim amcaya doğru gidip sarıldım ona arkadan Hazal "kıskanıyorum ama banada sarılın"dedi.

" Gel kızım gel"dedi Bahar teyze Selim amca bana gülümseyerek "nasılsın iyi gördüm seni kızım"dedi.
Bahar teyze " Hadi içeriye geçelim"dedi.
Hepimiz içeriye girdik.Hizmetçilerden biri geldi yanıma yemeğin hazır olduğunu söyledi. Selim amca"hadi sofraya"dedi.Baş tarafa Selim amca bizde Bahar teyzenin karşısına oturduk Hazal'la uzun zaman olmuştu aile yemeğine oturmayalı.

Bahar teyze "Aledacığım çok güzelleşmişsin"dedi.
" Teşekkürler Bahar teyze sende aynı duruyorsun "dedim." Çıtırım ben daha"dedi kahkaha atarak"Neyse ben size ne anlatıcam bügün ne oldu mağazada kavga oldu"dedi Bahar teyzenin dedikodularını dinleyerek yemekleri yedik."Sema kızım çayları getirin"dedi Bahar teyze adını yeni öğrendiğim Sema abla"koyduk hemen getiriyorum"dedi. Mutfağa doğru ilerledi.

Çayları içerken Selim amca"Hazal kızım kırmızı masadakilerle toplantı olacak.
Aile üyeleride olucak haberin olsun kızım"dedi. Hazal "tamam baba "dedi.
Demek toplandı işime gelir. " Aleda kızım odanı göstereyim mi dinlen istersen"dedi. Bahar teyze daldığım düşüncelerden çıkıp gülümseyerek "olur Bahar teyze"dedim." Gel hadi"dedi. Beraber yukarı kata cıktık bana kalıcağım odayı gösterdi.

"İyi geceler kızım"dedi. Arkasından Hazal geldi." Birşey ihtiyacın olursa gel odama hemen yan tarafı hadi iyi geceler"
dedi."iyi geceler"dedim.
Öpücük atarak odadan çıktı. Üstümü değiştirip yatağın içine girdim. Yarın yorucu bir gün olucak herkes yeni
Aleda Karal ile tanışıcak.

Nasıldı bölümm.

Yorum yapmayı ve yıldız atmayı unutmayın💫💫

Seviliyorsunuz🎀🎀

Kırık Hayatlar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin