1.Bölüm Geçmişe Karşı Anılar

27 9 10
                                    

Herkese merhabalar ilk kitabımızın birinci bölümünü paylaştık,çok heyecanlıyız desteklerinizi, yorumlarınızı bekliyoruz 🎀🎀

Başlama tarihlerinizi buraya bırakınnnn💜💙

"Anneciğim bugün neden okula gitmedim?"
"Güzel kızım öğretmenin bugün okula gelmemiş."
"Neden ki anneciğim"
"Öğretmenin hastaymış"
Küçük kız dudak büzerek;"ama anneciğim bugün resim dersimiz vardı."derya hanım kızına gülümseyerek;"beraber yaparız olmaz mı?" Dedi.

Küçük kız heyecanlı bir şekilde;"olur olur, ne zaman yapacağız peki?"
Derya hanım dizlerini bükerek kızının ellerini tutar;"Aleda'cım biraz daha uyumalısın, uyandığında çizeriz resmi."

Küçük kız üzgün bir şekilde;"itiraz edersem babam kızar demi?" "Baban kızmaz üzülür." Derya hanım kızının alnından öpüp;"hadi yatağa."
Küçük kız oflayarak odasına gider.

⋆**•̩̩͙✩•̩̩͙*˚ ˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚*

Küçük kız uyanıyor du, üzerinde ki battaniye'yi kenara çekip ayağa kalktı.küçük kız annesine seslenerek yavaş adımlarla aşşağıya iniyordu.Annesiyle resim çizeceği için çok heyecanlıydı. Gülümseyerek annesine doğru baktı, gülümsemesi yüzünden silindi. Salonun ortasında annesini asılmış bir şekilde görmeyi beklemiyordu.Ne kadar düşünmemeye çalışsa bile annesinin yokluğunu çok hissediyordu.

Annesi zeki bir kadın'dı neden böyle bir şey yapmıştı ki hep kendini sorgularken buluyordu.
Yada şimdi daldığı gibi en yakın arkadaşı hazalın ona seslendiğini fark eder,yüzüne doğru elini sallıyordu.
"Çek şu elini Hazal"dedim. Elini ittirerek Hazal kaşlarını çatarak;"aman be gidiyorum,ben sana diyorum çok güzel haberlerim var sen diyorsun Çek şu elini."
Tamam Hazal hadi söyle dinliyorum,hazırla o zaman kendini Hazal oturduğu yerinden kalkarak;"buradan çıkıyorsun."

Birinci bölümün sonuuu nasıl buldunuz?

Yorum ve yıldız atmayı unutmayın.
İkinci bölümde görüşürüz.

İkinci bölüm daha uzun olucak.

Kırık Hayatlar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin