16

493 30 4
                                    

Sana ulaşamıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sana ulaşamıyorum. Evine gelip rahatsız etmek istemedim. Lütfen engelimi kaldır Başak. Telafi etmek istiyorum...

İlker Bey: Engelimi kaldırdığın için teşekkür  ederim.

İlker Bey: Çiçeği bir çok kez evine gönderdim ama artık o ev sana ait değilmiş.

İlker Bey: Yeni evini bulmak zamanımı aldı Başak. Şebboy sevdiğini biliyorum umarım beğenirsin.

İlker Bey: O gülleri gördüğün an o günün burnumuzdan geleceğine emindim. Yine de devam ettiğim için özür dilerim.

İlker Bey: Özürlerimin senin için bir anlamı olmadığını biliyorum. Elimden başka bir şey gelmiyor.

İlker Bey: Seni kendimden uzaklaştıracak bir olaya sebebiyet verdiğim için çok pişmanım.

İlker Bey: Sensiz olmuyor Başak. Sen benim beni tamamlayan yarımsın. Sensiz ne şirket olur ne de ben.

İlker Bey: Başak sen benim hayatım oluşurken yanımda olan bana inanan tek kişiydin. Seni bana inanmayan insanlar yüzünden kaybetmek istemiyorum.

İlker Bey: Çok pişmanım. Seni kırmak aklımın ucundan bile geçmezdi nasıl kandım bilmiyorum.

İlker Bey: Beni anlamıyorsun dedin ya. Anlat dinlerim Başak.

Siz çevrimiçi...

Siz görüldü...

İlker Bey: Cevap vermeyecek misin?

Siz görüldü...

İlker Bey: Peki seni zorlamayacağım. Öfken dinince lütfen konuşalım.

İlker Bey: Bir ay oldu Başak, ben kimse için bu kadar kimsesiz hissetmedim.

***

İlker Bey: Şirketinin başarılı olacağına eminim. İç mimarlık üzerine bu kadar prestijli biriyle çalışmak isteyen bir sürü kişi olacaktır.

İlker Bey: Yardım etmek isterim ama kabul etmeyeceğini biliyorum.

İlker Bey: Buna bu şekilde vesile olmak istemezdim. Hatta benimle yollarını ayırmanı istemezdim ama hep hayal ettiğin o yola adım attığın için senin adına mutluyum Başak.

İlker Bey: Senin yerine birini bulamadım. Aradığım pek söylenemez ama gelenleri de beğenemedim. Osman beye biraz daha yüklenirsem o da gidecek.

İlker Bey: Seninle çalışmak için iş teklif etsem etik değerlere saygı gösterip kabul eder misin?

***

İlker Bey: Etmezmişsin bugün anladım. Şirketin kapısına direkt İlkerler ve köpekler giremez yazsaydın Başak.

İlker Bey: Seni görmeyeli üç ay oldu. Bugün görme umuduyla geldim ama içeri bile gidemedim.

İlker Bey: Bir şey daha var Başak. Sadece evlilik olayı için bu kadar kırılmış olamazsın.

İlker Bey: Sen gelip konuşmadan araştırmayacağım.

***

İlker Bey: Kimse beyi böyye köle etmeyi Başak.

***

İlker Bey: Gece kafam bulanıktı çok içmişim kusura bakma.

İlker Bey: Aramışım ama açmamışsın. İyi ki açmamışsın.

İlker Bey: Keşke açsaymışsın Başak sesini özledim.

***

İlker Bey: Görüldü bile atmıyorsun.

İlker Bey: Bugün Başaranların ofisinde gördüm seni. Aramızda camdan duvar vardı. Aşıp yanına gelmek ne kadar istedim bilemezsin.

İlker Bey: Başaranlarla çalışıp benimle bir toplantı bile yapmaman...

İlker Bey: Vardır bir bildiğin Başak. Ama unutma konuşman için bekliyorum.

***

başakseren@gmail.com: Seren iç mimarlık olarak Avşar projesinin yeni dosyasını almış bulunmaktayız. Bu durumun etik olmadığını düşündüğüm için dosyayı size iletiyorum. İşinizi almak veya müşterinizi çalmak gibi bir amacım yoktur. Ortak çalışma tekliflerini de reddettiğim için başarılı iç mimarlarınıza kefil oldum. Umarım müşkül bir duruma düşmem.

ilkerbaştuğ@gmail.com: Meslek ettiğiniz ve gösterdiğiniz hoşgörü için şirket adına teşekkür ederim. Fakat size gelen işleri kimsenin yararı için reddetmemenizi öneririm. Bu benim şirketim için bile olsa lütfen kendi çıkarlarınız göz önünde bulundurun. Ortaklık içinse her zaman açığım.

ilkerbaştuğ@gmail.com: Ve Başak lütfen mesajlarıma geri dön. Sana bu kadar uzak olmak beni yeterince cezalandırdı.

KALPSİZİN BİRİ +18  | TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin