Siz: Bu sefer mantıklı bir açıklamam var.
İlker Bey: Çıkış işlemlerini vermeden önce son kez dinliyorum sizi Başak hanım.
Siz: Hemen önyargılı yaklaşmayın ama. Bu sefer gerçekten ben haklıyım.
İlker Bey: Dinliyorum.
Siz: Ben on beş farklı dosyada bana verdikleri bütün skalalara uygun on farklı projeyi gösterdim.
Siz: Sırf fazla seçenek olsun diye o gece uyumadım bile. Fakat onlar sadece iki dosyayı açarak bizimle çalışmayacaklarını söylediler.
İlker Bey: Beğenmeyip geri çevirmek müşterilerin en temel haklarından biri.
Siz: Hakaret etmek hakları değil maalesef.
İlker Bey: Beğenmediklerini dile getirmek hakarete girmez Başak hanım.
Siz: O kadının dediklerini duymadınız. Sırf siz akşam yemeği teklifini kabul etmediniz diye saatler verdiğim projelerimi hakaretler savurdu.
İlker Bey: Kadını yolmanıza hala mantıklı bir açıklama bekliyorum.
Siz: Şey orası bende kalsa.
İlker Bey: Yarın gelip muhasebeden çıkışınızı alınız Başak hanım.
Siz: Siz kaybedersiniz İlker bey.
Siz: Haklı olduğumu anladığınızda arasanız da ulaşamayacaksınız.
İlker Bey: Hala haklılıktan bahsediyorsunuz Başak hanım.
Siz: Ya kadın sizinle çalışmamın sebebini sizinle yatmama bağladı.
Siz: Neymiş bu tasarımlarla sadece yatarak bir yerlere gelirmişim.
Siz: Başak Şerenim be ben. İlk başvurumda her müracaat ettiğim şirketten onay aldım. Kadının dediklerin bak.
İlker Bey: Bunu bana demek varken kadını dövüp şirketi terk etmek ne demek peki?
Siz: Biraz daha orada kalsaydım şirketin otuz dördüncü katından o kadını atarım. Sırf onu iyiliği için orayı terk ettim.
Siz: Hala polis kapıma dayanmadığına göre bir şey yok demektir.
İlker Bey: Sizi şikayet etmemesi için kadının akşam yemeği teklifini kabul ettiğim için hala evinizdesiniz.
Siz: Neeee.
Siz: Öyle bir şey yapamazsınız.
Siz: Yapmayın yani, neden yapasınız?
İlker Bey: Delirmiş gibi hem sizi hem şirketin istikbaliyle oynayacağından söz ediyordu. Şirketi riske atamazdım.
Siz: Bende benim için sanmıştım| SİLİNDİ
Siz: Peki İlker bey. Yarın muhasebeye uğrarım.
Siz: Sabri Başarana eski çalışanınız olarak iş referansı yazarsanız sevinirim.
İlker Bey: Neden?
Siz: İşsiz kalamam ya. Oraya başvuracağım. Ekstra bir övüntü istemiyorum sadece iş başarılarımdan bahsetseniz yeterli.
İlker Bey: Rakip firmaya?
Siz: Sizden çıktığıma göre sorun olacağını düşünmüyorum.
İlker Bey: Çıkmak falan yok. Açıklaman makul çalışmaya devam edebilirsin.
Siz: Emin misiniz? Sonra sezon ortasında işsiz kalmayayım. Malum tam düğün zamanı işlerin rayına oturduğu dönemdeyiz.
İlker Bey: Eminim Başak hanım eminim.
Siz: Peki İlker Bey.
İlker Bey: Bir daha böyle bir şeyin tekrarlanmasını istemiyorum. Sorun çıkarsa gelip bana anlat derdini.
Siz: Bunun sözünü veremem İlker Bey. Malum kendi işini kendi halletmeyi seven bir kadınım.
İlker Bey: Başak.
Siz: Size de iyi geceler İlker bey.
***
Siz: Göz göre göre sevdiğim adamı akbabalara teslim ettim Sennaaaaaa.
Dr. Senaker: Ne yaptın yine?
Siz: Sana bahsettiğim kadın var ya dövdüğüm bana hakaret eden İlkere yavşayan.
Dr. Senaker: Eeeee
Siz: O beni şikayet etmeye kalkmış. İlker de etmesin diye akşam yemeği teklifini kabul etmiş.
Dr. Senaker: Ayyy seni düşünmüş.
Siz: Keşke öyle olsaydı ama değil. Şirketi de tehdit etmiş. Ne kadar benim de işime gelse de şirket için yapmış.
Siz: Benim yüzümden o kadınla yemek yiyecek. Ya aralarında bir şey olursa.
Dr. Senaker: Senin o mendebur patronuna hangi kadın katlansın Başak. Eminim ilk dakikadan kadın mekanı terk edecektir.
Siz: Hiç ikna olmadım şuan. Kadın adamın içine düşünüyor.
Siz: Kadını görsen bebek gibi. Çok güzel bir kadın. İçi ne kadar dışına vurmamış olsa da her adamın beğeneceği bir tipte.
Dr. Senaker: Aşkım o adam sana bakmamış başkasına bakar mı?
Siz: Sena övdün mü gömdün mü anlamadım.
Siz: Gidip iki üç şişe şarap tekleyeceğim, bu aptallığıma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALPSİZİN BİRİ +18 | TEXTİNG
Fiksi RemajaSiz: Sırf beraber çalıştığımız için bana böyle davranmanıza izin veremem, İlker Bey? İlker bey: Davranışlarımın sebebi sadece beraber çalışmamız değil Başak hanım. Siz: Peki ya ne? Siz: Ne bu haddinizi aşmalarınız? Siz: Sabrımı zorlamalarınız. İlker...