*3*

3.1K 207 44
                                    

Uykusuz olduğunu yakınsa da annesi Sehun'u okula gitmesi için zorlamıştı, peki sonra? Konuk eğitmenlerin alt sınıflarla ilgilenmesi nedeniyle son ders ilkler arasına girmiş, akış karışmıştı.

Kris'in sınıfta olmama mazereti takım kaptanlığı yapmasıydı. Canının her istediğinde dersten çıkıp pratik yaptığını söyleyebilirdi. Sehun onu erkenden okula gönderen annesine kızıyordu.

Ortak derste sevgili modunda olan bir Kris ile uğraşmayı isterdi, soyunma odasında onu gafil avlayanla değil.

"Biz tam da birbirimiz için yaratılmışız" duvara yaslanmış, Sehun'un üniformasını eşofmanla değiştirmesini izliyordu "Kıvrımlarının hepsine dilimi dolaştırmak istiyorum"

"İğrenç" Kris ısrarcı, kaba züppenin tekiydi. Sehun bir gün kendini tutamayıp ona yumruk atabilirdi.

Gören herkesin o çok beğendiği dövmeler ısrarla saklanması lazım gelen ayrıntılardı Sehun'a göre. Sırf laf olsun diye değil Kris'ten gerçekten zerre kadar az etmiyordu, bu kadar ısrar kimi olsa bezdirirdi.

Şimdi de sanki Sehun'un düşüncelerini okumuş ve sırf inat olsun diye üzerindeki terli üniformayı çıkarıp, büyük bir özenle işlenmiş mühürlerini gösteriyordu.

"Seninle zaman geçirmem gerek bebeğim" alnında olan nemli saçlara dokunmayarak dudağını ısırdı. Yakınlaştıran adımlar atıyordu.

"Sana verecek tek saniyem yok Kris, eğer önünde ki şey penisse üzerine bas ve yürü"

"Çıkık kalçalarına bakarken oldu, içinde büyümesini ister misin?"

"Tekmeyle patlatabilirim"

Kris gülümseyip saçlarını savurdu "Bozuk ağzını doldurmak istiyorum Sehunnie"

"Gitmeni hangi şekilde söylemeliyim ki anlayasın?"

"Seni seviyorum hayatım" yalandan kim ölmüş.

"Karşılıklı değil"

"Beni sevmen için ne yapmalıyım?" kollarını yana açtı. "İstediğin her şey bende var" saçlarını yana savurdu. Sehun belirgin kaslara, terden parlayan koyu deriye, uzun boya, ısırılan dudağa, gezgin bakışlara, boynu ve göğsünün yarısını sahiplenmiş ince iş dövmelere göz devirdi. Kris'in dış görünüşü muazzamdı ama Sehun içindekinin nasıl bir çöp yığını olduğunu bile bile sevemezdi.

"Ideal tipim kız kılıklı tıfıllar" ufak dolabı kapayıp Kris'in yanından geçti.

"Hiç değiş esim yok bebeğim" çenesini kaşıyıp sırıttı.

*

"Sınıf başkanınız Suho yarın gelecek, şimdi herkes otursun" karman çorman olmuş ders programı D sınıfına boş ders kazandırmıştı. Lay asilerle dolu gürültücü sınıfı sakinleştirmeye çabalıyordu.

"Matematik kaynadı, istediğimizi yaparız"

"Diğerleri ders işliyor, okulda yurt dışından konuk öğretmenler var, gürültü yapınca müdür benim başımı ağrıtacak" müzik açıp dans edenden poker hilesi için kavga edene kadar renkli kişilikler vardı.

Sehun sadece sıra üzerinde ki çantasını alıp gidecekti. Sınıfa girdiğinde kafa ütüleyenleri kesinlikle çekemeyecekti.

"Sessiz olun, dışarıdan çok fazla duyuluyor" Sehun çantasına uzanan elini yavaşlatıp tahta önünde endişeli görünen çocuğa baktı.

"Sen de katıl başkan" birisi Lay'in önünde dans etmeye başladı.

"En kritik haftada böyle olmak zorunda mısınız, Suho sizi nasıl idare ediyordu?!"

Bırak gideyim (M)✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin