"İnek tiplerden hoşlanmıyor musun?" jöleyi çöpe attı.
"Gözlükleri de sevmiyor sundur!" tısladı "Ah lanet!" lensi yanlış taktı.
"Formamı da dağıtırdım ama-" gözlerini kapatıp kararını tarttı "Yapacağım!" ilk iki düğmesini açıp kravatını gevşetti.
"Şimdi biraz cesaret!" aynada kendine moral verdi.
Sinsice etrafa bakınıyordu, açıkçası hep düzgün giyinmedikleri için azarladığı öğrencilerin arasına onlardan biriymiş gibi dalmak tükürük yalamak idi. Evet, aynen olduğu gibi iğrenç.
Omuzlarını sallaya sallaya yürüyüp motordan yeni inen uzun boylunun yanına gitti "N'aber canımcım"
Chanyeol kaşlarını uzaya gönderircesine baktı "Canımcım?"
Ah, Baekhyun'un dili... "Seni sınıfına bıraksam mı?"
"Bu soruyu kendine mi soruyorsun?"
"Çok tatliş konuşuyorsun cevizcik" göz kırparak hayali kalpli oklarını fırlattı.
"Seni dünkü inekle mi karıştırıyorum acaba?"
"İnekleri severim. Güzel güzel otlarlar, bize çikolatalar yapmak için süt verirler" gülerken dişlerini sıkıyordu. Şu an kendini boğazlayası vardı.
"... farklı bir bakış açısı" yengeç gibi sıyrılarak uzaklaştı.
Suho üniformasını düzeltmemek için zor duruyordu.
"Ne oldu Suhonie?" onları gizlice dikizleyen ilişki koçu geldi.
"Sana uymak konusundan nefret ettim Baekhyun. Hiç yüz vermedi!"
"Hemen olmaz biraz daha çabalamalı sın" Baekhyun Suhu'nun bu halini daha da sevmişti. Klişe hikayelerde ki iyi arkadaşı oynayıp sözde aralarını yapmaya çalışacaktı, olamayınca da Suho etrafına bakınacak ve da da da daaam! Omo Baekhyunnie hep yanındaymış.
"Sen niye benden hevesli görünüyorsun?" daha geçen haftaya kadar 'seviyorum' diye arkasında gezinen oydu.
"Tabisi! Suhonie'ye yardım ediyorum"
*
"Oww hadi be.." bakıp bakmama konusunda kararsız kaldı. Hem manzara taşlaştırıcıydı hem de arkadaşının alt kısmını hiç merak etmiyordu.
"Niye buradasın Chan?"
"Cidden söylenecek şey bu mu? Normal insanlar gibi kendinize gizli bir yer bulun. Tanrım ben o banka oturuyorum!"
"Yine otur, sana da yer açarız" aynı Kris gibi sırıttı Sehun.
Chanyeol ikilinin rahatlığına ayrı hayret ediyordu. Sanki soyunma odasında bank üstünde yarı çıplak basılan onlar değilmiş gibi.
"Davet geçerli değil Chan. Hadi çık da devam edelim" huysuz ihtiyarla gibi bakışlarıyla kınadı.
"Üç kişi olarak iyi deneyim yapardık" yine Kris'i kızdıracaktı.
"Chanyeol'e asıldığını hissettim"
"Mhm... benimle çıkmak istiyor"
"İstemiyor. Emin olabilirsin"
"Araya kara kedi gibi girme"
"Sevgilin olarak postamı koyuyorum!"
Sehun güldü "Hadi canım inanasım var mı acaba"
"Şöyle yapalım. Önce sen sevdiğini kabul et sonra ben, kurtulalım gitsin"
Göz devirdi "Kris cidden bunu söyledin mi? Tamam çocuklaşmaya gerek yok. Ben söylersem alta yatacak olan sen olacaksın. Seni-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bırak gideyim (M)✔
FanfictionSehun yumruklarına hedef olan çocuğa vururken Kris motorunu barın önüne park etmişti, Lay ise yarınki fizik sınavı için hazırlanıyordu.