Kris ikinci kez düşünmeden daha uykusu yeni açılmışken Sehun'u öptü. Defalarca. Ondan önce de birkaç dakikalığına uyuyan güzeli izlemişti. Dün gece yaşadığı en unutulmaz top3 gece arasına giriyordu, Sehun'un istekli olması nimetten de öteydi.
"Kris dişlerini fırçala" yüzünü buruşturup acıyan kıçını döndü.
"Hadi yıkanıp aşağı inelim"
*
Kris'in annesi Sehun'u baştan tırnağa beğenmemezlik ile süzdü. O gerçekten terbiyesiz biriydi, gece yarısı sırf bilerek arsızca bağırdığını düşünüyordu.
"Baban seni okula bıraksın Kris" Sehun yokmuş gibi davrandı.
"Motorla gideriz anne"
"Motora bineceğimi düşünme bile. Yumuşak, rahat, büyük bir koltuk istiyorum" sakin konuşmaya itirazla daldı.
"Bence motor da rahat" gülümsedi.
"Benim istediğim türden araba veya karavanla gidiyoruz. Borcunu böyle ödeyeceksin" kaş çattı.
"Çok ucuzmuş sun" sinsice baktı.
"Ne borcu?" aralarında geçen kodlamayı bilmek istiyordu.
"Kris'in dün geceye kiraladığı sürtüğüm" normal konuşma yapar gibiydi.
Kadın midesine giren her şeyi çıkarmak istercesine öğürdü. Kris ise mahçupça gülümsedi, annesinin aksine Sehun'un ne dediğini duymaz halleri eğlenceliydi.
*
Dayanamayıp sıkı kalçaları avuçladığında göğsüne sert bir yumruk indi.
"Belanı arama!" sızlandı Sehun.
"Hunnie..." şirin numaralar yapıp ilgi toplamak için çabalıyordu ama Sehun'da işe yaramazdı.
"Uzak dursana!"
"Niye? Beraber yürüyelim"
"Sadece yürümeyi başaramıyorsun"
"Bugün sende zor yürüyor gibisin" güldü.
"Çok neşelisin. Biraz sakinleş"
"Bu her zamanki halim" kollarını yana açtı "Daha yakışıklı görünüyorum değil mi?"
Sehun hafif gülümseyip başını çevirdi. "Defol hadi. Yemekhanede zaten dip dibeyiz"
"'Sonra görüşürüz' mü demek istiyorsun? Nazik anlamı bu mu?"
"Siktir oradan"
"Bu da akşama yine buluşalım demek" göz kırptı.
"Algılarını değiştiremem" omuz silkip yürüdü.
"Hadi be! Cidden yine başlamadınız değil mi?" öpücük almak için Sehun'un peşinden gidecekken onu geri çekti Chanyeol.
"Kıçını kurtardığıma sevin"
"Eğer bana kör kütük aşık değilsen beni kurtarmış olman mümkün değil" kollarını önde birleştirdi.
*
"Lafını dinliyorlar" memnuniyetle söyledi Lay. Sehun'dan rica etmişti ve o bir dakikadan biraz daha fazla bir sürede depodaki sıraları taşımak için 9 erkek öğrenci bulmuştu.
"Müdür işçi tutamayacak kadar cimri" söyledi Sehun.
"Biz de yardım etsek daha rahat hissederim" ufak bir kanepede Sehun'un ısrarıyla oturuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bırak gideyim (M)✔
أدب الهواةSehun yumruklarına hedef olan çocuğa vururken Kris motorunu barın önüne park etmişti, Lay ise yarınki fizik sınavı için hazırlanıyordu.