smutlumsu bölümüm tadını çıkarın :3 ...
Kris matematik sınavından kaçıp erkekler tuvaletinde alt sınıflardan bir kızla öpüşürken Sehun tarafından basıldı.
Kris boş sınıfta öğrencilere stiptiz şovu yaptırırken Sehun tarafından durduruldu.
Kris yemekhane de ufak tefek bir öğrenciyi beslerken Sehun çıldırdı.
Kris kural dışı, sevdiği her ne yaptıysa Sehun karşısına çıktı.
"Ahh... ona neden bu kadar yüz veriyorsun? Çoktan sana bulaşmaması gerektiğini öğretmeliydin" geleneksel yangın merdivenlerinde sigara içme törenleri vardı. Baş başa.
"Hı? Kim?"
Chanyeol Kris'in saf numarası yaptığına inanmak istiyordu "Sehun! Onunla hala işin bitmedi mi?"
Omuz silkti.
"Kriiiis... o sınıf başkanı oldu ve sırf sana sataşmak için!"
"Cidden öyle değil mi!" gülümsedi. "Bir benim öyle düşünmediğimi biliyordum"
Chanyeol şaşkınlığını yenemiyordu. "Kucağında duranı kaldırıp kovacak kadar kim oluyor? İzin vermenin sebebi ne?"
"Beni güldürüyor"
Yeol sigarasını bile içemiyordu "İlişkiniz bitti mi? Bitti di mi?"
"Hmm... evet"
"O zaman sözünü tut" büyük oynayıp şüphelendiği şeyin olup olmadığını görmek istiyordu. "Sehun'u yatağımda istiyorum"
"Git ona söyle" sırıttı.
"Yani yapabilirim?"
"Ona böyle bir şey ima edersen kafanı patlatır"
"Neden siklemiyor muşsun gibime geliyor? Sehun'u vermek istemiyorsun"
"Öyle dolgun kalçaları kim vermek ister?"
"Ha yani aklın onda?"
"Sevgililikten beklentim nefes aldıkça becerme. Sehun buna çok az izin verdi"
"Sen izin alıyor muydun ya?"
"Yapma Chan, ben tecavüzcü değilim. Şimdiye kadar bir Sehun zorladı o kadar"
"Zorlaması hoşuna gitti ve ona aşık oldun!"
"Pembe dizi mi çekiyoruz" göz devirdi. "Beni zorlayan seni perişan eder. Git numara çek, tutarsa Sehun'u sikmenin kutsallığını tadarsın ve benim neden onu bırakmak istemediğim çok kolay açıklanır"
"Eğer senin için sorun olmayacaksa Sehun'u deneyeceğim"
"İyi şanslar" endişelenmiyordu, Sehun Chanyeol'ü yanına yaklaştırmazdı. Onun hırçınlığıyla başa çıkabilen bir tek Kris vardı.
*
"Ayy!" ufak dosya odasının kapısı gürültü ile kapandığında korktu gözlüklü sınıf başkanı.
"Dalgın idin ha?" şirince gülümsedi Baekhyun.
"Ne istiyorsun?" hiç zamanı yoktu.
"Teşekkür... etmek" dudaklarını büzdü.
"Sebep?"
"Spor salonunda alnıma basketbol topuyla vurdular" kendini acındırdı.
"Hatırladım. Üzerinden günler geçti"
"Gelip gelmemeyi düşünüyordum, sonunda karar verdim ve buradayım" gülümseyip barış pozu verdi.
"Ee?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bırak gideyim (M)✔
Fiksi PenggemarSehun yumruklarına hedef olan çocuğa vururken Kris motorunu barın önüne park etmişti, Lay ise yarınki fizik sınavı için hazırlanıyordu.