*12*

2.3K 148 65
                                    

"Dün neredeydin Sehun?" yemekhane de sordu Lay.

"Bir yere gitmem gerekti, fazla önemli değil" tepsisine yemek koymak için sıra geldiğinde öne uzattı.

"Önemli değilse neden gittin? Devamsızlığın boyunu aştı"

"Beni düşünme Lay, geleceğinle ilgilen"

"Geleceğim de s-sen olacak mısın?"

Sehun gülümsedi, Lay'in geleceğinde olabilmek için elinden geleni yapıyordu.

"Sehun!" tam konuşacakken Kris çatık kaşlarıyla yanında belirdi. "Yemeğe masamıza gel sevgilim"

Sehun deliye dönecekti, Kris sahip olduğunu sandıklarını Lay'e açıkça gösteriyordu. Şimdi hangi yola devam etmeli bilmiyordu, karışıktı. Lay'i bırakmak istemiyordu ama Kris olay çıkarabilirdi.

"Ajumma biraz daha pirinç koy" o yokmuş gibi davrandı.

"Kris'in az önce dediği..."

"Kendi kafasında yazdığı senaryolar, hep yaptığı. Formülü umursamamak"

"Sevgili olduğunuzu söyl-"

"Saçmalıklarından biri"

"Demek istediğim yanlış olmaz" Sehun durup Lay'e baktı "Sonuçta popüler çocuklar popüler çocuklarla ç-çıkar"

Sehun kaşlarını çattı "Böyle bir kural mı var?"

"Genellemeyi söylüyorum, her zaman olan şeyi. Sonuçta..."

"Sonuçta?" Lay'in devamını getirmediği şeyi duymak istedi.

"Önemli değil"

"Benden hoşlanıyor olduğunu dile getirmedin"

Lay'in üzgün yüzü kısa bir şaşkınlık yaşadı "Istemiyor olabilirsin. Kris benden daha üstün, seni daha çok hak eder"

Bahçe de herkesten uzak bir köşedeydiler. Sehun'un Kris hakkında ki düşünceleri zıt denilecek kadar farklıydı, Lay o züppe ile kıyaslanamayacak kadar yüceydi.

"Kimse senden üstün olamaz sınıf başkanı!" elini yumruk yapıp heyecanla söyledi.

Lay güldü "Bu çocukça"

"Ben de çocuğum, ve eğer sadece çocuklara böyle gülüyor san hep öyle kalacağım"

Sehun'un söyledikleri Lay'i utandırmıştı, yanakları renklenmişti, görünmesin diye başını eğip tepsiden yemeye başladı, böylece Sehun'un onunkinden birkaç kat daha renklenmiş yüzünü fark etmedi.

"Sizin aranızda ne var be?!" gözlerini kısarak saklandığı çalıların ardından daha net bir görüntü ayarladı. Lay sınıf başkanlarının oturduğu masadan Sehun'un yanına gidiyormuş demek.

"Bitişin görünüyor Lay, hayır. Eski sınıf başkanı eşkiya Lay" tısladı. Sehun'un etrafında olanlar da Sehun gibi kavgacıydı. Olmasa bile kimse aksine inanmayacaktı, hele ki Lay'e kötü bir şeyler yaptırıp imajını sarstığında.

*

Beden dersini Kris ve basket takımıyla ortak geçireceklerdi. Soyunma odası Sehun için her zaman kabus olmuştu, bir kez daha sinirinde boğulmamaya çalışıyordu, takımdakiler ikilinin ilişkisini konuşurken kendini kontrol edecekti.

Ders sonu gelene kadar Kris'in onunla konuşmadığını fark etmemişti Sehun. Herkes kapıdan üzerini değişmeye giderken kaptan onu kolundan tuttu.

"Seni bekledim" boş salonda sakin konuşsa bile sesi yankılandı.

"Ne zaman?" tahmini vardı sadece Kris'e onu ne kadar umursamadığını anlatıyordu.

Bırak gideyim (M)✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin