Як тільки він побачив Шидо, на обличчі з'явилася посмішка, яка нічого доброго з себе не представляла.
І ось тепер: Сатсуджин біжить серед дерев, окутаних туманом, у вухах лунав стук серця, і важке дихання. Злякало її саме слова Іорі, і те, як різко на неї пішов, так званий, Сакатара, після того, як побачив Шидо.
- Я ж йому нічого не зробила! А тепер біжу до чорта на роги! - стиснувши зуби, думала Сатсуджин, тримаючись за телефон.
Дзвінок все-ж був скинутий.
Шидо бігла, і не зрозуміла, як почала вже збігати вниз по горі. З урахуванням, що біг з гори сам по собі важкий, Сатсуджин взагалі погано користувалася ногами, до того моменту, як ліву схопила судорога. Вона вже не бігла, а котилася, доки не врізалася спиною у повалене дерево. Схопившись за ногу, Сатсуджин бачила, як хлопець перейшов з бігу на ходу.
Шидо смиканими рухами шукала телефон, але зрозуміла, що він впав в якийсь з моментів, коли вона куштувала землю з травою на смак.
- Погано, погано, погано, все дуже погано! - нашоптувала Шидо, намагаючись встати, але відчула сильну біль в правому лікті, і зашипіла.
Вдалося лише сісти, змучавшись, вона притулилася до стовбура дерева, лівою рукою відламуючи великий шмат кори. Під нігтями застрягла земля, а один зовсім зламався, залишився лиш неаккуратний залишок, бруд, і кров.
- Ц-ц... - Сакатара підійшов до Шидо, і присів навпочіпки поряд з нею: - І кому ти вже пожалілася? Сподівайся, щоб це був хтось, хто не егоїст, - він посміхнувся, і показав її телефон у своїх руках, і додав: - А то другого шансу на "дзвінок другу" не буде.
- І якого чорта ти до мене причепився?! - Сатсуджин наче хотіла залізти в той стовбур, усе, щоб не сидіти тут.
- Нудно стало, хотів прогулятись, а тут ти. Я не винен, що правила забороняють чіпати звичайне суспільство, якщо вони не на нашій території... нуу, - він приставив руку до підборіддя, наче задумуючись над чимось вже йому відомим, - або якщо немає дощу.
- Та я і не знала про це місце!
Очі Сакатари розширились від здивування, він навіть перестав кривляти свою злощадну гримасу:
- То хто ж тебе так невзлюбив?... - притуливши голову до плеча, запитав він.
- Не знаю я! Чого всі питання "хто послав"?!
Сакатара дістав клинок, і почав вимальовувати ним вісімку, наче думаючи, де зробить кровавий отвір у тілі Шидо.
- Ну як, ти на нашій території, тобто в цьому лісі, ще й біля офісу побувала. До речі, як він тобі? І зараз ти заявляєш, що не знаєш від кого? Треба, мабуть, було подивитись в тій папці. А вона так і лежить, бідолашна, під воротами.
- "Ваша територія" то я вже зрозуміла, ти б хоч раз сказав, хто ви ж такі, раз вирішив залякувати! - очима Сатсуджин шукала хоч когось, хоч якийсь силует позаду хлопця.
- Та ти навіть це не знаєш? Який ідіот підібрав дівку з вулиці, і послав документи відносити?! - втрачаючи терпіння, Сакатара підняв клинок догори, щоб всадити його у плече Сатсуджин.
- Видно цей ідіот - я.
Хлопець, який схожий на однолітка Сакатари тримав його руку з кинжалом. Чорні пасма волосся здувало в очі через вітер, а позаду воно було зібране у хвіст. Чорна водолазка здавлювала шию, а куртка на ній була зі шкіри.
- Ти що знов за цирк влаштовуєш?! - запитав він, стискаючи руку.
- Ваша? - врівноважено запитав Сакатара.
- Може й наша. Самі не вийшли папку забрать, а тепер на новеньких зриваєшься. На наших новеньких, - він виділив друге слово, привернувши увагу.
- Я вже зрозумів. Думав, що з таким мозком лише Змієві ошиваються. Іорі, відпускай.
- Іорі?! - Сатсуджин почала подумки перебирати варіанти коли і як ця людина її закопає. - Він ж був таким позитивним при тетефонній розмові! Я не думала, що його оцей прислухається швидко, і без прірикань!
Сей відпустив руку Сакатари, і підійшов до Шидо, присівши, допоміг їй встати, притримуючи за плечі, їх різниця у рості була слабовідчутною.
- Ходити можеш?
Сатсуджин спробувала рухати ногою, і зрозуміла, що спазм пройшов: - Можу, дякую.
Сакатара так і залишався сидіти навпочіпки, доки не поклав телефон Шидо у кишеню куртки Іорі.
- Віддаю. Ремонтуйте самі, - розвернувшись, він зник за густим туманом.
Сей довів Сатсуджин до припаркованої неподалік машини і усадив на переднє сидіння.
- Щось не схожа ти на повнолітню, - лиш і сказав він, як сів за водійське сидіння.
Шидо знову почала подумки ставити собі свічку.
- Чому?
- Людей то за обличчя не судять, але покажи паспорт, - сказав Іорі, протягнувши руку."- МЕНІ ДОВГО ЖИТИ НЕ ДОВЕДЕТЬСЯ..."
- ...Дома, - відповіла Сатсуджин, повернувшись до вікна.
- Ну то з'їздемо до тебе, - завівши мотор, Сей відкрив навігатор і протягнув Шидо телефон.
Вона його не взяла, чим здивувала Іорі.
- Паспорт не даєш, адресу не набираєш. Що пропонуєш робити? Тут і дурню ясно, що вісімнадцяти тобі немає.
- Можна я просто звільнюсь, - заховавши обличчя в руках, запропонувала Сатсуджин.
- Ні, шиншилло, треба було повністю читати договір, - він відкрив бардачок, і діставши звідти папірець, зігнутий в двоє, передав Шидо.
Її підпис, той самий документ. Нічого не змінилося.
- Подивись на іншу сторону.
Сатсуджин перегорнула.
"Якщо ви підписуєте документ, то звільнення по власній ініціативі ігнорується."
- Його писав мій агент. Ви з ним бачились, в нього оце не влізло, а рядок для підпису завжди позначає зверху. І, побачивши це, як думаєш, що тобі робити?
- Не знаю... я цього не бачила. Чому не можна звільнятись?
- Ти не в ту контору потрапила, щоб звільнятись.
Іорі рушив вперед, не сказавши ні слова, куди тепер їхатиме. Шидо перечитувала цей рядок документу доти, доки не вимкнулась від втоми і болі у руці.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Цикл ХІІІ
Mystery / ThrillerСатсуджин Шидо - 16-річна дівчина, чий шлях приводить її до загадкових та небезпечних таємниць, пов'язаних з організаціями та її власним минулим. Сатсуджин доводиться протистояти жорстокій реальності, намагаючись врятувати свого батька, чиє життя ру...