16

57 22 12
                                    

𝐦𝐞𝐝𝐲𝐚|𝐓𝐨𝐦 𝐑𝐢𝐝𝐝𝐥𝐞

Marcellina Gray
bu gece nöbetin var mı?
20.19

Tom Riddle
Neden?

Marcellina Gray
sadece merak.
eskisi kadar eğlenceli
değilsin.
:/

Tom Riddle
Eğlenceli olduğumu kim
söyledi Gryffindorlu?

Tom Riddle
Cevabını bildiğini soruları
soruyorsun.

Tom Riddle
İkimiz de biliyoruz ki
Profesör Slughorn'ın odasındaki
nöbet listesini sen aldın.

Tom Riddle
Yani
Hangi günler, hangi saatte
nöbetimin olduğunu benden
iyi biliyorsun.

Marcellina Gray
Eğlenceli olduğumu kim
söyledi Gryffindorlu?

yeni lakabım da bu mu?

Marcellina Gray
ayrıca
senin meraklın değilim.

Tom Riddle
Elbette.

Marcellina Gray
ve
ben hiçbir şey çalmadım.
:|

Tom Riddle
Değil mi?
Eminim Slughorn da böyle
düşünecektir.

Marcellina Gray
dur bir dakika.
sen beni tehdit
mi ediyorsun?

Marcellina Gray
henüz yerleri
değişmedik.
✓✓ görüldü 20.24

Tom Riddle çevrimdışı

Marcellina Gray
hey!
20.28


Yine yapıyordu.
Yine beni görmezden geliyordu.
Sinirlerimi bozuyor.
Ne bekliyorum ki?
O böyle biri.
Gryffindorlu olduğumu söyleyip duruyor. Sanırım bu hakaret etmesi veya lanetler savurması gibi şeylerden iyiydi.

Oflayarak kupamdaki sıcak çikolatayı yudumladım. Aynı binadan birkaç kız ile beraber Hogsmade'e gelmiştik. Tercihen bu soğuk, kar yağışlı günde dışarı çıkmayı tercih bile etmezdim ama sıcak çikolata gerçekten güzeldi.
Kısa bir süre sonra atkımı sıkıca boynuma dolayarak ayağa kalktım. Birazdan geleceğimi söyleyerek dükkandan dışarı çıktım.
Geçen ay, Tom'un peşinden farkettirmeden gitme çabalarım, yemekhanede unuttuğum not defterime mâl olmuştu ve yenisini almak için ancak gelebilmiştim.

Kar taneleri üzerime düşerken kalabalığın içinde hızlıca yürüdüm. Gerçekten soğuktu. Kitapçıya girip kapıyı sıkıca kapattım. Görevli kadın bana kısa bir bakış atarak önüne döndü. Gözüme kestirdiğim siyah defteri alarak kadına ilerledim. Parasını verdikten sonra dükkandan çıktım. Gerçekten bu havada bile sokak ne kadar kalabalıktı?

Dar sokaktan geçerken omzuma çarpan cüsseli bir adam yüzünden dengemi kaybettim. Tanrım, lütfen düşmeyeyim ve rezil olmayayım.
Belimden sertçe tutan el dualarımı duymuş gibiydi. Hadi ama.
Tom mu?

"Böyle durmayı sevmiş gibisin. Kalkacak mısın?" Boş boş yüzüne baktım.
Ne? "Seni bırakmak üzereyim." Kendimi toplayarak ayağa kalktım. Ne yapacağı belli olmazdı. Psikopat.

"Her neyse. Sağol." Mırıldanarak yere düşen defteri aldım ve kızların yanına doğru ilerledim. Gerçekten az önce ne yaşandı? Belimden tuttu. Karnımda kelebeklerin uçuştuğunu hissediyorum.
O kelebekleri kusmadan önce Tom'u düşünmeyi kessem iyi olurdu.
Son kez arkama baktım. Tabii ki gitmişti.

𝐋𝐢𝐦𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐞 [𝐓𝐞𝐱𝐭𝐢𝐧𝐠]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin