+ Siyah sana yakışmış.
- Evet saol.
Beni duymasına bile şaşırmıştım. Kendimce yine çılgınlığın dibine vurmuştum. Burnuma yeni gelen o muazzam kokusu yine beni benden alıp çok uzak diyarlara götürmüştü.
Sırtımı kapağı açık okul dolabıma yasladım. Benden uzaklaşmasını yavaşça izledim. O sarı saçlarının sağa sola yavaş yavaş sallanışı rüzgarın bana en güzel hediyesiydi bence. Zaten dünyanın en değerli madenlerin biri olan altının o eşsiz rengini onun saçlarından çaldığına eminim. O yeşil gözleri dünyanın oksijenini tek başına üretir eminim.
Sırtımı hala yasladığım dolaptan yavaşça kaldırdım ve kapatmak için kapağa uzandım. Kapatıp kilitledim. Sınıfa doğru yürümeye başladım.
Peki ben kimmiyim ? Ben Ümit ;
Fazlasıyla utangaç biriyim. Lanet olasıca saçlarıma bir şekil vermek benim için imkansız. İnce telli ve siyah saçlarım var. Kısa saçlarım var fakat anlımın bir bölümünü perdelemeye yetiyor. Neden bilmiyorum ama iğrenç durmayan ufacık kulaklarım var. O yönden şanslıyım galiba. Evet kesinlikle seksi durmayan ve hiç de etkileyici olmayan açık kahve rengi gözlerim var. Etrafıma durmadan bakan ve diğer insanlara komik gelen hareketler yapan biriyim. Okuldaki diğer erkeklerin aksine bol bir gömleğim var. Lacivert kravatımın kısa olması nedeniyle göbek deliğimin üstünde durması çok kötü görünüyo biliyorum. Çok orta derecede seksi duran bir okul pantlonum olduğunu inkar edemem. Bu arada ayakkabımın bağcığını bağlamayı unuttuğumu farkettim. Yüzümde sayısını bilmediğim kadar sivilce var ve onları seviyorum. Sadece 4 tane gerçek dostum var. Asla popüler olmadım ve olmamda imkansız. Amann hiçte hevesim yok zaten. Popüler olunca noluyo derken sınıfın kapısında buldum kendimi.
Sınıfı o mağrur gözlerimle yavaşça süzdüm. Sınıf yine salak insanlarla doluydu. Ellerinde telefon hepsi ayrı triplerde kezbanlar birbirleriyle ne güzeliz muhabbeti yapıyo. Sırama çantamı koyup yavaşça oturdum. Ellerimi saçlarımın içinde biraz gezdirip sıraya koydum. İşte tam o anda beni siyaha aşık eden kadın kapıdan içeri girdi. Hayatımda onu gördüğüm anlar slow çekim yavaş ve anlamlı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah'ın Zarafeti Ve Seks
Teen FictionRengarenk bir hayattan Siyahın Zerafetine Geçiş.