Bölüm :3 Yeni

1K 4 0
                                    

Direk yatağa gidip yattım gece. Sabah gözlerimi açtığımda güneş doğmuş gözlerime vuruyodu. Bu demek oluyoki okula epeğ geç kaldım.

Yavaşça doğruldum saate baktım. Pili bitmiş okula geç kalma sebebimde belli oldu. Annemede bunu söyledimmi inanır zaten kanıtta var. Yat uyu dicektimkii paralar aklıma geldi. Ananı sikiyim diyip direk paralara baktım yerindelerdi. Rüyada değilmiş. Süper kalk duş al dedim kendi kendime.

Duştan çıktım. Bende bi enerji bi enerji. Giyinip kahvaltı yapmadan dışarı çıktım yıllar sonra telefonum olucaktı lan telefon alcaktım.

Telefoncuya girdim en güzel telefonu aldım. Şaka maka ne pahalıymış lan bu telefonlar. Neyse para var. Artık telefonum vardı. Berberin önünde durdu ayaklarım hepsi aynı boyda olan saçlarıma bi evrim lazımdı. He bide birazcık şekil. Şu bizim okulda Burak diye bi çocuk var kızlar hasta onun modelini yap dedim de berber ona yakın bişey yaptı. Ordanda çıktım artık bir farklıydım ya iyi hissediyodum kendimi.

Sağlık ocağından düğün varda okula gidemiycem yalanıyla aldım raporu tabi telefon elimde cüzdan falan okula doğru yürüyom yıllar sonra bugün hep açık olan bağcıklarım beni rahatsız etti. Çok tuhaf bana noluyo lan. Bağcıklarımı topladım bağlamadım tabikide topladım işte. Okuldan içeri girdim.

İlk defa bugün dik yürüyordum. Acayip bi özgüven patlaması yaşıyorum anlatamam. Kantin bizim okulun içinde bide bahçede var. Bahçedekine oturdum. Anahtarlar cebimden düştü. Anahtarları almak için arkamı döndüğümde afrayı gördüm ve anahtarlar onun elindeydi. Asıl acayip olan anahtarlığı inceliyordu.

Siyah'ın Zarafeti Ve SeksHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin