Multimedya:HADRA
Hayatımın devamını sağlayacak sınav bugündü.Bugün YGS sınavına girecek elimden gelenin fazlasını yapacaktım.Tüm sene bunun için çalıştım,şimdi ise karşılığını alma zamanıydı.
Banyoya girip günlük işlerimi hallettikten sonra daha rahat olmak için beyaz bir tişört,altıma da siyah bir eşofman giydim.Annem uyanmış ve kahvaltı hazırlıyordu.Yanına gidip ona yardımcı oldum ve heyecanının yatışmasını sağladım.Onlar benden daha heyecanlıydılar.
Kahvaltıya oturduktan sonra babamla sohbet etmeye başladık.
''Hazır mısın kızım?''
''Sana rakip olmak için ilk adımı atıyorum babacığım''
''Bak sen!Tabii önce iyi bir kahvaltıyla başlamalısın.''
Babam İzmir in en iyi beyin cerrahı ve ben hep babamı örnek aldığım için aynı yoldan gitmeye karar vermdim.Hayalim ondan daha iyi bir cerrah olmak ve başarının en üst zirvesine yerleşmek.
Annem ise anaokulu öğretmeni.Sarı kısa saçlı,kahverengi gözlü,uzun boylu,yaşına göre oldukça genç göstersen güzel bir kadındır annem.Babamla Edirne'de tanışmışlar.Ben doğduktan 5 yıl sonra da İzmir'e yerleşmişler.Benim doğum yerimde İzmir yazıyor.Çünkü tatil için İzmir'e geldiklerinde İzmir'de doğmama karar vermişler.
Babam da çok yakışıklı adamdır.Babamın saçları biraz beyazlamış ama beyaz saçları ona ayrı bir karizma katıyor,gözleri siyaha yakın kahverengiydi.Bazen kömür karası gibi olurdu.Babamın gözlerini severim tabi kendi gözlerimi daha çok.
Benim gözlerim ise onların tam tersine yeşil.Bazen açık bazen koyu yeşil oluyor.Göz rengimin ruh halini yansıttığını söyleyenler var.Boyumun uzun olması ise biraz onların genlerinden aldığımı yansıtıyor.Onun dışında pek onlara benzemem.
İzmir'de çok fazla arkadaşım var;en iyi arkadaşım ise Sedef.Onunla ilkokuldan beri arkadaşız.Sedef başka bir okulda sınava gireceği için bugün sınavdan sonra buluşup sınav hakkında konuşacağız.
Kahvaltıyı yaptıktan sonra babam ve annemle birlikte yola çıktık.Arabanın içinde gayet sakinken okulun bahçesine girince kalbim hızla atmaya başladı.Babam heyecanımı fark etmiş olacak ki elimi tuttu.
''Sana güveniyorum kızım,eğer bir aksilik olursa da hayatın sonu değil.Bu sene olmazsa seneye tekrar girersin.''
Hafifçe gülümseyip cevap verdim.
''Her şey yolunda baba,sadece biraz heyecanlandım.''
Babama sıkı sıkı sarıldıktan sonra anneme sarılıp okula girdim.Sınav başlayana kadar heyecanım hat safhadaydı ama sınav başlayınca bütün heyecanım gitti ve soruları kolaylıkla çözmeye başladım.
Tıp fakültesine girebileceğime artık emindim.Sınav bittiğinde kocaman bir gülümsemeyle bahçeye çıktım.Annem ve babam bahçede beni bekliyorlardı.Babamın yüzünde garip bir ifade vardı.Yanlarına gitmeden biraz inceledim endişe ve korku vardı yüzünde..Sanırım sınav için heyecanlandı diye düşünerek önemsemedim.Yüzüme daha da mutluluk yansıtıp yanlarına doğru koştum,hızla babamın kollarına atladım.
Onlara sınavımın çok güzel geçtiğini söylememe rağmen babamın yüzündeki endişe gitmedi.Sanırım bir sorun vardı;eğer geçmezse evde konuşmaya karar verdim.
Birlikte arabaya bindik.
Arka koltuğa geçtikten sonra annemden telefonumu alıp hemen Sedef i aradım fakat ulaşılamıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZ (Tamamlandı)
ActionKendim için de bir mezar kazdım... Her şey bittiğinde;huzurla,sonsuz uykuya dalacağım. Bazen ölüm sonsuz mutluluktur... Hikayenin Telif Hakkı Saklıdır.