Multimedya:Tunç
Yaz kampı herkese iyi gelmişti.
Vücudumuz kendini salmadan çalışmalar yapmak bizleri daha canlı yapmıştı.
Şimdi ise eve dönüş zamanıydı.
Kamptan sonra çoğu öğrenci ailesinin yanına dönmek için plan yaparken ben yine yalnızlığıma küfürler saydım.
Neden ben neden???
Akşam üzeri eve dönmüştüm.
Kendimi hemen ılık suyun altına soktum kendime geldikten sonra pijamalarımı giyip koltuğa oturdum.
Yine bilgisayarı açıp aynı araştırmaları yaptım ama şirketin başarılarından ödüllerinden başka hiç bir şey okuyamadım.
Orada çalışan biri ile arkadaş olmalıydım ama nasıl?
Bilgisayarı kapatıp yatağıma uzandım.
Düşüncelerle uykuya dalmışım.
Ertesi gün alışkanlıklarımdan dolayı sabah tam 6 da uyandım.
Kendimi bırakmamalı çalışmalara devam etmeliydim.
Hızla yataktan kalkıp üzerime çapraz askılı bir badi altıma tayt giydim.
Ayağıma en rahat spor ayakkabılarımı giyip evden çıktım.
Yaklaşık bir saat koştuktan sonra spor salonuna doğru yürümeye başladım.
Kahvaltıya alıştığım için biraz karnım acıkmıştı.
Salona gitmeden önce bir şeyler yemek en doğrusu diyerek caddeye doğru yürümeye başladım.
Açık yer bulurum ümidi ile caddede yürürken birisi bana seslendi.
''Hadra''
Arkamı dönüp baktığımda tanımadığım birisi gülümseyerek bana doğru yürüyordu.
Anlamaz yüz ifadesiyle ona baktığımda.
''Senin telefon numaranı almamakla o gün çok büyük bir hata yapmıştım senin aramayacağın belliydi''
Kaşlarımı hafifçe kaldırdım.
''Sen kimsin?''dedim
Sırıtışı yüzüne iyice yayıldı.
''Ah tabi sen beni hatırlamadın.İyilik meleğim bana bir öğle yemeği borcun var hatırladın mı?''
Bu o akşam dayak yiyen çocuktu yüzü kendine gelmiş daha bir yakışıklı olmuştu.
Tabi bu beni hiç ilgilendirmiyor böyle şeylere asla vakit ayırmayacağım.
Hemen buradan kurtulup salona gitmeliyim diye düşünürken yine konuştu.
''Saat daha erken olduğu için biz öğle yemeği yerine kahvaltı edelim ne dersin?''
Hiç konuşmadan ona baktıkça o bana daha dikkatli bakıyordu.
Bu bakışma beni sinirlendirmeyi başardı ve''İşim var, daha sonra''dedim.
Biran yüzü gerildi böyle bir şey söyleyeceğimi tahmin etmediğine eminim.
Ben yürümeye devam ettikçe peşimden gelmeye devam etti.
En sonunda kahvaltı yapılacak bir yer bulduğumda hala peşimdeydi.
Bu durumdan kurtulmak için bir anda arkamı döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZ (Tamamlandı)
ActionKendim için de bir mezar kazdım... Her şey bittiğinde;huzurla,sonsuz uykuya dalacağım. Bazen ölüm sonsuz mutluluktur... Hikayenin Telif Hakkı Saklıdır.