Bölüm 20

12.3K 743 7
                                    

Tunç'un Ağzından;

Çaresizce doktorun ağzından çıkacak cümleleri dinliyordum ve nihayet konuştu.


''Hastanın yakınları kim?''herkes hep bir ağızdan ben dedi.Kendini sürekli yalnız hisseden Hadra burada olsa kesin gözlerini devirirdi.


''Buradaki herkes yakını Hadra nasıl?''cevabından korktuğum soruyu zar zor ağzımdan çıkardım.


''Ameliyat başarılı geçti kurşun sol tarafından girmiş,kalbe isabet etmediği için şanslıyız,kurşunu çıkardık.Hayatı tehlikesi yok fakat bu gece yoğun bakımda kalacak''


''Ne zaman kendine gelir''Kağan endişeyle sordu.


''Bu gece uyutacağız yarın akşama doğru uyanabilir''


''ne zaman görebiliriz''


''Yoğun bakım ünitesindeki camdan görebilirsiniz''


Doktora teşekkür edip yoğun bakım odasının camına geldik. Hadra'yı ilk kez bu kadar bitkin görüyordum.Bir süre sonra herkes kafeterya kısmına geçti.Kağan ailesini zorla eve gönderdi.Yarına kadar beklememelerini her hangi bir olayda arayacağını söyledi.Kalmak için çok ısrar ettiler ama sonunda ikna olup gittiler.Ben de Hakan'a gitmesini söyledim ama Hakan herkesi gönderip kaldı.Çağakan'ı hastanede göremeyince gittiğini anladım.Hadra'nın iyi olmasını duyunca O'na olan sinirim biraz azaldı.Hakan ben ve Kağan kafeteryada çay içiyorduk.Hakan'a dönüp sordum.

''Hakan Seçil sorgulandı mı neden böyle bir şey yapmış''


''Abi kız sinir krizi geçirmiş şuan da hastanede,başında bizim arkadaşlar bekliyor öyle kolay yırtamaz''


Kağan'a döndüm.


''Neden böyle bir şey yapmıştır Kağan''


''Belki adamı vurmaya çalışıyordur''Kağan'ın lafını Hakan bozdu.


''Abi ben gördüm kız Amirime nişan aldı zaten adamı çoktan etkisiz hale getirmişti''O sırada Hakan'ın telefonu çalınca yanımızdan kalktı.Olanlara anlam veremiyordum.Kendisini kurtaran bir insana neden insan nişan alır.Hakan heyecanla yanımıza oturdu.


''Abi adam konuşmuş,adam kızın eski bir arkadaşıymış kızı kaçırmadığını sadece nişanlısını korkutmak için oyun oynadıklarını söylemiş''


''Nasıl yani''Kağan şaşkınlıkla sordu.


''Abi kız nişanlısını korkutmak için oyun oynamış hemen yakalanacaklarını tahmin etmemişler ya da olayların bu noktaya geleceğini''


''E neden Hadra'yı vurmuş''


YALNIZ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin