Bölüm 5

17K 918 43
                                    

5 Ay sonra...


Hedeflerime ulaşmamın daha kolay olması için geçmişteki doktorluk hayallerimi geride bırakıp yeni bir dünyaya kapılarımı açtım.

Polis Akademisine nihayet başladım.

İstanbul'a geldiğimden beri hiç durmadan spor yaptım dövüş tekniklerinin çoğunun eğitimini aldım.

Spor salonundaki eğitmenler benim bu kısa sürede mükemmel derecede dövüş edebilmemi hayretle karşıladılar.

Akademide bunları daha da geliştireceğim beni mutlu ediyordu.

Akademi yatılı olduğu için spor salonuna daha seyrek gitmem gerekiyordu.

Sadece hafta sonu eve gidebileceğim.

Akademi oldukça kalabalık fakat kız öğrenci sayısı erkeklerin yarından daha azdı.

Herkes ergenlikten yeni çıkmış okulun ciddiyetine adapte olmaya çalışıyordu.




*************************

Bir kaç hafta sonra okul düzenine tam olarak uyum sağladım.

Öğrencilerin çoğu şehir dışından geldiği için çoğunun üzerinde ailesinden uzaklaşmanın hüznü vardı.

Her sabah 6 da uyanmak bana son bir kaç aydır uykusuzluğa alıştığım için çok zor gelmedi.

Ama herkes için aynı şeyi söyleyemem.

Sabah yataklarımızı düzeltip banyodaki işlerimizi hallediyor ve üniformalarımızı giyip içtima için sınıfta toplanıyoruz.

Daha sonra kahvaltıya inip karnımızı doyuruyoruz.

Akademi kahvaltı konusunda oldukça cömert bu benim için tarif edilemez bir his.

O feci kazadan sonra mideme neredeyse ilk defa doğru düzgün şeyler girmeye başladı.

Derslerden sonra herkes bir yana dağılıyor kimileri kursa kimileri dinlenmeye gidiyor.

Kısa zamanda benim için zor da olsa bir çok arkadaş edindim.


Üst sınıflara abla abi deme zorunluluğu vardı.

Lisede olduğu gibi değil herkes yeterince anlayışlı.

Burada zaman geçirmek benim için zor olmayacak gibi.



***************************





Günler haftaları haftalar ayları kovalarken akademiye oldukça alıştım.

Herkesle aram iyiydi.

Özellikle başarılı öğrencilerle daha yakın arkadaşlık kurdum.

Onlara maddi veya manevi yardımda bulundukça bana minnetle yaklaşıyorlar.

Hafta sonları eve gidiyorum ve Kerim Saygılı hakkında araştırma yapıyorum.

Yalnız bir şeyler bulmak neredeyse imkansız hale geldi.

Adamlar her şeyi öyle gizli yapıyorlar ki ancak içeriden biri bana yardımcı olabilir.

Çıkmaza girmiş ne yapacağımı bilmiyordum.

YALNIZ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin