TWO

64 9 0
                                    

Michael
Target'ten çıktığımda hava serindi.Sadece zaman geçsin diye işe girmiştim ama o kızın orada çalıştığını görmek beni sevindirmişti.Sadece mecazi anlamda...

Eve vardığımda çocuklar kavga ediyorlardı."Sesinizi kesin çizgi film izliyeceğim" diye bağırdı Luke. "Lan puşt kaç yaşına geldin hala çizgi film diyorsun!" diye karşılık verdi Calum.Daha fazla sesi kaldıramayacağım için bende bağırdım. "Yeter lan kesin!" Hepsi sustuğunda odamın kapısına varmıştım.Tam içeri girecektim ki Ashton'un bir sürtüğü benim yatağımda becerdiğini gördüm.Bu daha fazla sinirlenmeme sebep olmuştu.
*******
Yağmur çiselerken yavaş ve sert adımlarla işe gidiyordum.Bu iş,işime gelmişti.O kız hakkında daha fazla şey öğrenebilirdim.Target'te çalışmak cidden zordu.Helede kel ve göbekli adamla.Ha birde kızlar var.Lanet olası varlıklar.Ne var sanki benden uzak dursalar! Herkesten nefret ediyorum.
Herkese işi tam öğrensin diye eski bir eleman yardım ediyordu.Ve benim şansıma tahmin edin kim yardım ediyor? Chloe...
"Selam" dedi onu başımla onayladım.Buna biraz bozulsada belli etmediğini sanıp devam etti "1 saçların çok havalı,2 müzik bölümündesin,3 insanlara karşı kibar olmalısın müşteri haklıdır kuralı." diyip suratını ekşitti.Onu yine başımla onayladığımda "Senin dilin yok mu ?" dedi.Ahh çok konuşuyor.Yine başımla onaylayıp piç piç güldüm.Gözleri kocaman boncuk boncuk olduğunda ağızıda açılmıştı."Ağzını kapa!" dediğimde kaşları öfkeyle çatıldı. "Kandırdın beni puştun tohumu!" Bana.puştun.tohumu.mu.dedi.o. Sinirle üstüne yürüdüğüme "Tamam tamam özür dilerim"dedi."1 çok konuşma ,2 benle hiç konuşma, 3 sikmişim kuralını!" diyip müzik bölümüne yürüdüm.Bilin bakalım o ne yaptı? Evet peşimden geldi."Neyse adım Chole yardıma ihtiyacın olursa buralardayım." Cevap vermeden müzik bölümüne daldım.
Albümleri karıştırırken aralarından biri dikkatimi çekti.Hemen onu elime aldığımda terden tutamamıştım.Siktir! Kocaman bir SİKTİR! Evet ilk günden kovulacağım ne güzel.Arkamdan bir çığlık sesi geldiğinde kulaklarımı tıkadım.
"Oha ne yaptın o en pahalı albüm işte şimdi bittin." Chloe çığırırken bize doğru gelen müdüre baktım.
Kaşları çatık bir şekilde bana bakarken ne diyeceğimi düşünüyordum.İş umrumda değildi ama kızdan uzaklaşmak işimi zorlaştırırdı. "Michael Clifford derhal odama!" Chole kısa bir bakış atıp müdürü takip ettim.Odasına girdiğimizde yavaşça koltuğuna oturdu.
"Burası adı olan bir yer Mike."Adımı bu şekilde kısaltması sinirimi bozmuştu.
" Ve dikkatsiz elemanlara yer yok.Anladın mı beni?"
"Anladım." dedim öfkemi kontrol etmeye çalışırken.
"Kapıyı biliyorsun Clifford."
Hızlı bir şekilde odadan çıktığımda Chloe ile karşı karşıya geldim.Meraklı bir şekilde konuşmaya başladı.
"Ne dedi?"
"Kovuldum." kısa cevabıma şaşırmamıştı.
"Tahmin etmiştim." dedi kendi kendine.
"İyi halt etmişsin!" diyip hızla çıkışa ilerledim.Siktiğimin patronu işlerimi mahvetmişti.
Eve doğru yürürken köşedeki marketten birkaç ıvır zıvır aldım.Kapıyı yavaşça açtım.Etraf sakindi.Odama çıkıp duş alıp üstümü değiştirdim.
Alt kattan sesler yükselince geldiklerini anlayıp aşağıya indim.Biri kafama tavayla vurana kadar herşey yolundaydı.
"Ahh n'apıyorsunuz lan!?"
" Siktir Mikey miş lan"
"Lan oğlum burada ne işin var bu saatte.İşte olman gerek."
"Bizde hırsız sandık" diyip gülmeye başlayan Luke'un kafasına yapıştırdığımda yere düşmüştü.O kadar da sert vurmamıştım ama...
"Ağağağa analar babalar bacılar ölüyoruuumm kafam yarıldı,kanlar fışkırdı,beyin ölümüm gerçekleşti.Vasiyetimdir beni bankaya gömün.Valla bari öbür tarafa zengin gideyim.." Luke salak salak konuşurken biz çoktan koltuğa oturmuş televizyon izliyorduk.
Oda bunu fark etmiş olacak ki iki buz alıp yanımıza geldi.Birini bana verip yanıma oturdu.
"Niye kovuldun?" diye bir anda sordu Calum.
"Albüm kırdım" dedim biraz sıkıntılı bir sesle.Çocuklar kaşları kalkık devam etmemi beklediklerini belirttiklerinde devam ettim
"En pahalı olanı"
Gülmeye başladıklarında Luke yanımda olduğu için ona vurmuş diğerlerine yastık fırlatmıştım.
"Lan niye bana vuruyorsun da onlara vurmuyorsun. Niye? Ben üveyim dimi? Biliyordum lanet olsun" diyip odasına gitti.Arkasından bir müddet baktıktan sonra gözlerimi devirip bende ayaklandım.
"Bende kaçtım hadi iyi geceler."
Sanada gibi mırıltılar arasında odama çıktım.

INFINITY ||Michael CliffordHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin