DÜZENLENMİŞ BİR BÖLÜMDÜR!O heyecanla solana koştum. Ve bağırarak aileme seslendim.
-"REM geliyoooooooooooooğğğğğ !!!!" dedim resmen şakıyarak.
-"Hani nerede kaldı o zaman, şimdiye gelmiş olması gerekirdi." dedi babam çok durgun bir sesle.
-"Sanırım uçakla gelecek, değişiklik yapmak istemiştir." dedim tereddütte kalarak.
UMARIM HEMEN GELİRDİ...
*************************************
Annemle birlikte Rem'in odasını hazırlamaya başladık ve hemen bitirmiştik. Odama gidip Rem'i aramaya karar verdim ama açmayınca beyin yoluyla onunla konuşmaya başladım.
-"Nabeğ kuzen ?" dedim sırıtırken.
-"İyidir de niye beynimin içindesin?Tam uçaktaki kızları dikizliyordum ,aşk olsun. Çıkar mısın beynimden ,salak ." dedi yorgunca.
-"Ya off sıkıldım, ama bende evde .Niye yetenekleğimizi kullanmıyoğsun da uçakla geliyoğsun ?" diyerek bıkkınca nefes verdim.
-"Tek başıma uçarken kız göremiyorum ve çok sıkılıyorum burada sıkılmıyorum .Bak sana kimi göstericem ama odanda ki aynaya bak hadi çabuk?" dedi hızla
-"Okey" dedim merakla.
Aynaya baktığımda çok güzel bir kız gördüm ve Rem'e döndüm.
-"Allah kızı özene bözene yağatmış kuzen, bize de ağtıkları düşmüş." dedim dudaklarımı sarkıtarak.
-"Sen de güzelsin kızım hakkını yemeyelim ,hem de vampir güzeli" dediğinde gülümsedim.
-"Sağol kuzen ya sen de olmasan .Bu ağada zevkliymişsin heğ zaman ki gibi"
-"Tabi ki kuzen neyse ben uyuyacam çık beynimden sabah altıda evinizdeyim " dedi esneyerek.
-"Tamam "
BOndan sonra müzik dinleyip matematik testi çözdüm ve yavaş yavaş uykuya daldım...
ZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZ
Dudaklarımdan dökülen birkaç mırıltı benim uykuma eşlik ediyordu.Rüyamda nedense Burak 'ı görüyordum.Onun kokusu sanki hala akciğerlerime doluyor gibi hissediyordum.Evet kesinlikle çok güzel kokuyordu .Yatağımda sağ tarafıma doğru dönerken hala mırıldanıyordum.
Bir anda yanımdaki dolaptan bir kaç tıkırtı geldi. Tek gözümü yarım bir şekilde açtım ve odamı hızlıca taradıktan sonra tekrar gözlerimi kapattım.Gözlerimi sıkıca kapatmamla düşüncelere dalmam bir olmuştu.Biraz önceki dolabımın yanında gülümseyerek beni izleyen Burak değil miydi.
İki gözümü bu kez kısık bir şekilde açtım ve arkamı döndüğüm vücudumu oraya çevirdim.Evet Burak'tı . Karşımda ayı gibi sırıtan Burak 'a gözlerimi diktim ve ağzımdan çıkan çığlığa engel olamadım. Bir anda bir şeyler gevelemeye başladım.
-"Buğak senin ne işin vağ buğda. Evimi neğden buldun.Niye buğdasın sabah sabah ya" dedim şaşkınlıkla. Bunun burada ne işi vardı yahu?
-"Seni çok özledim güzellik" dedi ukalaca.
-"Ne ne diyoğsun sen ?" dedim kaşlarımı çatarak.
Uyku sersemliğiyle sinirlerim bir araya gelince kendime hakim olamadım ve üzerine atladım.Burak bir şeyler geveledi ve kollarımdan tutup beni ittirdi.
-"Lan kuzen hemen de inanıyorsun ha" dedi üzerini silkeleyerek.
-"Ne kuzeni lan Buğak?" dedim şaşkınlıkla.
Bir anda Burak kuzenim Rem'e döndü . Bağırmaya başladım.
-"Noluyo lan niye bağırıyon gerizekalı kuzen?" dedi bağırarak.
-"Ya sen niye kılık değiştiğiyoğsun çok koğktum of" dediğimde kaşlarımı istemsizce kaldırmıştım.
-"Biraz eğlenelim dedim" dedi saçlarını karıştırarak.
-"Çok eğlendim ya " dedim adeta burnundan soluyan bir boğa misali.
-"Öf okey okey bir şaka yapim dedim hemen bağırıyorsun ha . Bu arada farkındaysan yeni geldim ta uzak ülkelerden . " dedi beklenti ile.
-"Eee geldiysen geldin nolmuş yani" dedim mallıkla.
-"Sarılmayacak mısın?"dedi ve masum çocuk ayağına yatarak gülümsedi.Kucağına atlamamla Rem'in bağırması bir oldu.İnleyerek konuşmaya başladı.
-"Kuzen sen çok ağırlaşmışsın görmeyeli ya" dedi yüzünü buruşturarak.
-"Aşk olsun Rem" dedim yalan sitemim ile.
-"Tamam tamam şaka yaptım." diyerek yanağımdan makas aldı.
-"Afeğin . Adam oluyoğsun."dedim ve sırtına vurdum.
Ha bu arada....
Anlatayım sizlere.
Luke,Elizabeth,Remedial ve ben çok yakın dostlarız.Amerikada aynı okuldaydık ve Remedial çok çılgın biridir.Benim cesaret edemediğim birçok şeyi Remedial yapar.Her neyse...
*************************************-"Ace, aklını okudum da öğrendim. Bu senin okulundaki Burak kim? "
ÖNEMLİ!!!
Bildiğiniz üzere kitabımız DÜZENLENİYOR.
Eğer,düzenlenmiş bölümleri okuyamıyorsanız, yüklenmiyorsa, hata oluşturuyorsa, yarım çıkıyorsa, tamamı okunmuyorsa, kitap sorunlara yol açıyorsa :
KİTABI KÜTÜPHANE'DEN KALDIRIP YENİDEN YÜKLEYİNİZ. EĞER YİNE OLUYORSA BANA BİLDİRİN.
Ve de Medya'lar açılmıyor olabilir. O sorunları halletmeye çalışacağım.
Düzenlenmiş bölümleri okuyun.
Sinem DÖNMEZ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIPKIRMIZI GÖZLER
WampiryKIPKIRMIZI GÖZLER(KısaBirRüyaGibi) "Biliyor musun? Kıpkırmızı Gözleri'ne aşık oldum ben senin,hiç unutulmayacak ölümsüz bir aşkın baş kahramanı olduk biz seninle,hiç bitmeyecek bir aşkın..."dedi Turkuaz gözlerini bana dikerek.Cevap vermemi beklemede...