Şimdi annemle babamın mezarının başında ağlıyorum onlar benim hayattaki en iyi tek varlıklarımdı. Ablalarımda vardı ama onları hiç sevmezdim onlarda beni. Tabi bu ölümün bi nedeni vardı.
1 GÜN ÖNCE
Karnemi almıştım çok iyi gözükmüyordu ama yinede iyiydi anneme ve babama göstermek için sabırsızlanıyordum. Eve vardığımda apartman çok kötü bir haldeydi elimdeki karneyi bırakıp hemen koştum. İlkay teyzeye 'İlkay teyze ne oldu apartmana?!' 'Sorma kızım doğalgaz patlamış. Iki tanede ölü var yüzleri yanık diye teşhis edemiyorlarmış sağ tarafta bi bak belki...' cümlesini bitirmesine izin vermeden ağzını kapattım. Sobra koşarak gittim. Fermuarları açtılar... Annem olduğunu anladığım anda gözlerimden yaşlar aktı. Bilekliğinden tanımıştım benimdi ona verkiştim. Genççe bir şeydi ama takıyordu.
Öbürünüde açtılar onunda babam olduğunu yüzüğünden anlamıştım'Bu bu a annem ve b babam.' Dedim zorla. Göz yaşlarım sel olmuştu.ŞİMDİKİ ZAMAN
Bir adam omzuma dokundu. Oturuyodum ve hemen ayağa kalktım ' Buyrun siz kimsiniz?' 'Merhaba küçük hanım ben babanın avukatı Şevket.' 'Merhaba bende Kumsal.' ' Benimle büroma gelirseniz sizle konuşacağım.' Dedi.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bürodan çıktığımda şok olmuştum. 2 tane ablam vardı ve ikiside beni istemiyordu.
"KUMSAL BILDIGIN UZRE BILMEDIGIN UVEY BI AMCANDA VARDI VE SEN ONUN ICIN ISTANBUL'A GIDECEKTIN" dedi iç sesim ama haklıydı. Benim hiç kıyafetim yoktu ama. Ve şevket bey bana onların oldukça zengin olduklarını söyledi. Amcam yoldaymış arabayla Istanbul'a gidecektik.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kocaman bir evin önünde durduk ve kapıda çok tatlı bi teyze vardı daha doğrusu abla.'Vardık inebilirsin' dedi amcam yavaşca atabadan indim ve kapıya doğru yürüdüm. Ev ev değil şatoydu tabi dışı. Kapıdaki abla 'Merhaba Kumsalcığım.' 'Merhaba' dedim çekinerek. İçeriye girdi bende onu takip ettim. Evin içi cidden çok güzeldi. 'Kumsalcığım Elif sana odanı göstersin bir duş al kıyafetlermiş bütün ihtiyacın olan şeyler dolaplarda.' 'Teşekkür ederim' dedim ve kafasını salladı bi tane abla Elif olmali odamı gösterdi. Odada mavi pembe tonları vardı. Harikaydı. Biraz uzandım yatağa düşündüm sonra duş almak için kalktım dolaba yöneldim. Harika kıyaftler vardı bir tayt ve üstüne salaş askılı tişort aldım evde ayakkabıyla geziyolardı bende superga aldım yanıma.
Banyodan çıktım tam uzanıyodum ki oturdum çünkü kapı çaldı. 'Gel' taş bi coccuk girdi ve 'Yemek hazır gel aşşagıya dedi bende evet dercesone kafamı salladım ve odadan çıktı. Ardından hemen bende çıktım. O merdivenleri inmeye daha yeni başlamıştı durdu beni süzdü sonra inmeye başladı garip ama tatlıydı.
Yemekten sonra salona hep birlikte oturduk. Çocuğun adı Barış mış. O karşıma amcam ve yengem sağım oturdular ve amcam 'Kumsalcım olayın nasıl olduğunu anlatırmısın bize?' Bün gözler benim üzerimdeydi Barış'ınkide dahil. Nutkum tutulmuştu.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUZENİM Mİ?
RomanceAslında hiçbir son son değildir tam tersi başka bir hikayenin başlagıcıdır. Bu başlangıçta Kumsalı ne bekliyor?