Nişan

69 0 0
                                    

Sabah uyandığımda başım çok ağrıyordu. Of Kumsal ne çok içtin sen diye içimdrn geçirirken üstümün değiştirilmiş olduğunu gördüm ah Barış. Hemen odasına girdim ve sadece belinden aşşağısını örten bir Barış gördüm. Öyle çok dalmışım ki baklavalarına 'Genellikle bu durumda olan kızlar hemen gözlerini kapatıp odadan çıkarlar.' Rezillik deyip odadan hemen çıktım. Ah be Kumsal hemen instagrama girdim. Oha bizim pislik Açelya saçını boyatmış. Hemen banyoya girdim. Çıktıltan sonra üstüme şort ve tişört geçirdim ve vanslarımı giyip telefonumu aldıktan sonra evden çıktım.

~~~~~~~~~~~~~~
Saçımın uçlarını maviye boyatmıştım harikaydı. Evegirdim ve Barış 'Güzel olmuş.' Dedi 'Teşekkürler' 'Ha kumsal bugün amcan ve yengenin yıl dönümü ve bu akşam geliyorlar süpriz hazırlayalım hediye falan alırız.''Bana uyarda.... hediye için param kalmadı.''O sorun değil bekle ben üstümü değiştirim geliyorum.' Tamam anlamında başımı salladım yaklaşık beş dakika sonra Barış indi.
~~~~~~~~~~
Kocaman bir alışveriş merkezinin içindeydik harikaydı. Hemen bi kıyafetçiye girdik. Ben yengeme harika bir elbise aldım Barışta amcama saat. 'Barış eve gitmeden marketin önünde duralım pasta malzemesi alalım.' 'Dışardan pasta alırız.' 'Hayır ben özel olarak yapmak istiyorum.' 'Tamam dedi ve marketin önünde durduk.
~~~~~~~~~~~
Pasta hazırdı. Ve amcamları bekliyorduk. Geldiler. Hemen kapıyı açtım 'Yıldönümünüz kutlu olsuuunn.' 'Ah siz süpriz mi yaptınız.' 'Eveet.' Tam pasta kesilecekti ki kapı çaldı hemen açtım ve karşımda sarı yelloz ve galiba ailesi vardı.
~~~~~~~~~~~~
İçeri girmişlerdi ve amcam 'Barış sana birşey demeliyiz biz sizi nişanlamak istiyoruz.' Barış öksürüyordu. 'Baba kim nişanlanalım dedi size.' 'Berna kızım hatta beraber karar almışsınız.' Barış hemen odasına gitti. Bende tam yanına gidecektim ki amcam'..........

KUZENİM Mİ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin