Üstümü değiştirdim çünkü Barış beni gezdirecekti. Üstümdekileri görmek için aynanın karşısına geçtim ve harikaydım.(medyadaki kıyafet) odadan çıktım tam Barış'ın odasına girdim ve bi kızla öpüşüyordu. Kız sarışın ve cooldu gözünü göremedim çünkü kafasını hemen başka yöne çevirdi. Barış 'Ne işin var burda Kumsal!! Miye kapıyı tıklamıyosun!!' Çok fena bağırmıştı. Insanlar bana bağırınca dayanamam ama odadan çıkana kadar ağlamadım.'Özür dilerim' dedim zorla ve odadan hemen çıktım tam odama girecekken Barış "Bir dakika Kumsal yanlış anladın' odaya hirdiğim gibi kapıyı kilitledim. Ve aklıma Yiğit gelmişti obunla Izmirde aynı okuldaydık ama babasının tahini Istanbula çıkmıştı. Hemen aradım.
'Alo'
"Alo efendim Kumsal hamım sen beni ararmıydın?'
'Ya öyle deme bak ben istanbuldayım rica etsem beni alsan kafede buluşsak baya olay oldu telefonda anlatamam.'
'Tamam melek srn meaaj at adresi.'
'Tamam bekle.'
Dedim ve telefonu kapattım. Barışın hala kapımda olduğunu biliyodum çünkü sarı çiyanla sesleri geliyodu. Odadan çıktım. 'Barış buranın adresi ne söylermisin şu yoyişmenizi bitirip!'
'Neden adresi istiyorsun?'
'Sanane.'
'Neden dedim!'
'Ben sizin yiyişmenize karışıyo muyum şu ortalık yerde söyle adresi yiğitle buluşcam.'
'Amanbe'
Dedi ve adresi söyledi.
Gönderen:yigidim
Beş dakikaya ordayım.
Gönderilen:yigidim
Ok yigidim.
Gönderen:yigidim
Melegim.
Tamam sevgili degildik veya cikmiyorduk ama yinede boyle demey bayiliyoduk ikimizde. Ben bu mesaklaro arkamda baris varken attim ve arkami dondugumde burnundan soluyodu. 'O senin sevgilin mi' 'Sanane sen git sarı çiyanla yiyişsene nerde hem odandamı siktir git benimle ilgilenme' dedim ve korna sesi geldi. Yigit oldugunu dusunup assagiya indim. Tam kapiyi acacaktim ki biri bilegimi cok pis tuttu....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUZENİM Mİ?
RomanceAslında hiçbir son son değildir tam tersi başka bir hikayenin başlagıcıdır. Bu başlangıçta Kumsalı ne bekliyor?