DUYGULAR

123 4 0
                                    

Zorlada olsun anlatmayı başardım 'Ben okuldan ka karnemi almış geliyodum. Apartmanın halini gördüm. Sonra teşhis için' duraksadım boğazım düğümlenmişti. Amcam 'Kumsalcım anlatmayabilirsin' dedi istemeden gözümdeb yaşlar aktı sadece izninizle diyip odama çıktım sıcak bir duş aldım tam giyindim banyodan çıktım yatağımda oturan bir adet Barış gördüm ' Ne işin var senin burda?' 'Sadece kendini kötühissettiğinde veya konuşacak biri istersen bana gelebilirsin ve karşındaki oda benim odam.' Dedi tam çıkıyodu ki' Ha bu arada yarın saat 12 de sana Istanbul'u gezdireceğim hazır ol beni bekletme' dedi çıktı. Yatağa attım kendimi. Uyudum hemen.
'Kumsal kaaalkkk kahvaltı hazırr' 'Tamam bee' kalktım ve hemen üstümü değiştirdim kısa şort ve sade kolsuz bir tişört ve kolye tabi gözlük(medyadaki) telefonumuda arka cebime sokup odadan çıktım herkes kahvaltıdaydı.'Günaydın afiyet olsun herkese' dedim en şirin halimle herkes sağol sanada dediler. Tam yemeğimi yiyordum ki telefonum çaldi iremdi iyiki titreşimdeydi 'afedersijiz doydumda odama gidebilir miyim' dedim amcam tabi dedi. Merdivenlerin ortaında telefonu açtım ve alo dedim.

BARIŞIN AĞZINDAN
Kumsal'ın sade bir tatlılığı vardı göz renkleri o mavilik sarı saçlar harikaydı. Ama bir Barış bu kadar hızlı aşık olamazdı.

KUMSALIN AĞZINDAN
Iremle konuştuktan sonra düşündüm. Ben galiba Barışa aşık oluyodum ama o kuzenim..
"MANKAFA O SENIN UVEY KUZENIN" aa evet ama yinede aman ama hislerimi hemen yok etmeliydim o kesin !!!!

KUZENİM Mİ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin