Belki Sen...

75 0 0
                                    

Odama çıktım hemen. Pislik ne yaptıracaktı acaba. Hemen aşşağıya indim. 'Ne yaptıracaksın bana?' 'Bana mısır patlat sonra gel film izleyeceğiz akşamada bara gideceğiz.' İtiraz edemezdim öncedende iremin zorluğuyla bara gitmiştim zaten.
Hemen mutfağa gittim tektek dolapları açtım.

~~~~~~~~~

'Eee ne izleyeceğiz?' 'Korkumu aksiyon mu?' 'Sen bilirsin ikiside uyar.' 'O zaman aksiyon. Hmm Yenilmezler?' 'Olur.'
~~~~~~~~~~~~

Film harikaydı. 'Ee hadi hazırlan.' 'Tamam.' Hemen yukarı çıktım. Siyah mini hatta ultra mini ince askı sadebir elbise giydim. Saçımı düzleştirdim. Dolgu topuk ayakkabı giydim. Çantamı hazırladım ve birkaç takı taktım. Benle aynı anda odadan Barış çıktı. İkımizde birbirimizi baştan aşşağı süzdük. Çok seksi olmuştu. 'Bu elbise sencede kısa değilmi?' 'Ya uf sanane ya ailem misin sevgilim mi?' 'Onu değiştirir misin?' Hem ciddi hemde kızgın bi şekilde söyledi bunu. Gıcık. Ne kadar ısrar etsemde değiştirceksin diye ısrar etti. Vende daha fazla ısrar etmedim. Ve kalın askı kısa ama çok kısa olmayan bi elbise giydim. Ve tabi siyah. Barış kapıda bekliyordu. 'Girebilirsin.' Oda giydi vebeni baştan aşşağı süzdü. 'Bu daha iyi olmuş.'

~~~~~~~~~~~~~~
Barın kapısından girdik. Birkaç erkeğin gözünü üzerimde hissedince barışa daha çok sokuldum. Buda anlamış olacakki hemeb elibi belime koydu. Birtane masanın yanına geçtik. 'Daha önce bara geldinmi?' 'Bir kere arkadaşım getirmişti.' 'Peki ya hiç içki içtinmi?' 'Çok değil.' Hemen iki bardak vr bir şişe getirdi. Bardaklara doldurdu benim hepsini kafama diktiğimi görünce 'Vayyy' dedi bende ona tabi oğlum bakışımı yolladım.

~~~~~~~~
Barıştan

Kumsal çok hızlı gidiyordu onu hemen durdumdum. Cidden sarhoş olmuştu. Hemen parayı ödeyip çıktık.
~~~~~~~~~
Odasına çıkardım hemen. Dolabı açtığımda kısa hatta mini bi gecelik gördüm. Kumsalın arkasından üstünü değiştirdim. Yatağa yatırdım çok sıcaktı üstünü örtmedim. Yatağının kenarına çömeldin yüzüne bakarak 'Nasıl beni bu kadar tahrik edebiliyorsun.' Cidden tahrik olmuştum. 'Belki sen bunu hatırlamayacaksın biliyorum ama dayanamıyorum.' Dedim ve yavaşça dudaklarına yaklaştım. Dudakları dukalarıma değdi. Çok yumuşak ve çilek tadındaydı. Uzun süre öpüştükten sonra ayrıldıme ve kokusunu içime çektim. Vanilya gibiydi kokusu. Onu yanağın öpüp 'Iyi geceler meleğim.' Dedim ve odama geçtim.

KUZENİM Mİ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin