Bu Karşılaşmadan Sonra İkilimizin Başına Neler Gelecek?

314 6 0
                                    

Yazarın Ağzından
Asli-Burak aynanda yine mi sen der ve asli tepsi'yi yere düşürür.
Aslı sinirli bi şekilde sen beni mi takip ediyosun der.Burak da hic işim yok bu kız nerde acaba diye seni düşünüp takibe aliyorum zaten kızım bak benim senin gibi biriyle işim olmaz der..
Aslı bi yandan bağırıp bi yandan da yerdeki siparisleri topluyodur.
Aslı ve burak bagirisiyorken müdür gelir ve aslı'ya ne olduğunu sorar aslı tam olayı anlaticakken burak araya girer ve garsonun sakarlik yaptığını anlatir müdür aslı'ya hemen temizlik yapip tekrar siparisleri hazirlayip getirmesini söyler. Aslı duruma cok kizar ve burağa daha cok bagirmaya baslar.Burak müdüre şikayette bulunur.Burak saatin 9.40 olduğunu görür ve hemen pastaneden cikmasi gerekiyodur müdüre böyle elemanlariniz size daha cok bela acar benden soylemesi der ve cikar arabasina binip gider.
Aslı müdüre aslinda olayin o sekilde olmadığını söylemeye calisir ama müdür aslıyı işten kovar çünkü bu olaylari ilk değildir aslının bi kaç vukati oldugu icin aslı isten kovulmustur.Aslının bu işe cok ihtiyaci vardi çünkü annesine yardimda bulunuyodu.Simdi işsiz kalmisti be yapmasi gerektiğini bilmeden yolda yürüyordu.Aslının telefonu çalar arayan goncadir.
Aslı:Efendim gonca
Gonca:Naber canim napiyosun?
Aslı:Hiç iyi degilim gonca ya o gerizekali cocuk yüzünden işimden oldum ya..
Gonca:Hadi canim inanmiyorum nasil oldu peki..
Asli herseyi telefonda anlatir ve gonca iş çıkışında bulusalim der Aslı sa yapacak biseyi olmadigi ve eve erken gidemeyeceği icin kabul eder.
Burak babasinin aldıkları otelde calismaya baslamistir.Otelde neler yapilmasi gerekiyor onlari inceliyodur.
Gonca da bu otelin havuz bölümünde garsonluk yapiyodur. Resepsiyon bölümünde de erdem calismaktadir. Gonca işi bittiği için otelden cikmak üzeredir. Aslı goncanin verdiği adrese gelmistir.Disari da goncayi bekliyodur.Burak islerini bitirince günün yorgunluğunu atmak icin volkani arar ve eve cagirir.Volkan da sirketten cikip buraklarin evine dogru yola cikar. Burak otelden cikar ve arabaya dogru gider asli ve gonca da otelin kapisinda taksi bekliyolardir.(ikilimiz birbirlerinin dibinden geçerler ama birbirlerini görmezler ve yollari ayrilir.)
Aslı ve gonca bi sahil kenarina gelir sokak saticisindan süt mısır alirlar banka gecip hem yiyip hem konusurlar..
Gonca:Asli kovuldugunu annene soyliycek misin.
Aslı:Evet söylemem lazim hem yarin is basvurulari yapicam bi iki güne bulurum herhalde ya.
Aslı ve gonca konusmaya devam ederler.
Burak eve gelmistir.Volkan daha önce geldiği icin amcasi ve yengesiyle sohbet ediyodur.Burak da gelip sohbete dahil olur. Annesi gününün nasil gectigini sorar burak cok yorulduğunu soyleyince babasi ve volkan hafiften gülmeye başlar. Burakla biraz sakalasirlar.Burak ve volkan odaya gecer. Aslı eve gelir annesiyle konusur.isten kovuldugunu soyler annesi cok uzulmemesini söyler çünkü yarin kendisinin bi iş görüşmesi olduğunu ve kesin alinacagini söyler. Aslı biraz rahatlamistir ama yine de morali bozuktur. Kiyafetlerini değiştirip biraz radyo acip yatmak ister.
(Radyo da calan şarkı esin iris kötü kötü şeyler..) (bu kisimda sarkiyi acip yaziyi okumaya devam ederseniz güzel olur)
Aslı yatağa yatar ve buragin onu isten kovdurma anini onu yasattigi tüm olaylari düşünür ve ondan iyice nefret eder artik onun hayatina girmemesi icin dua bile eder.
Volkan ve burak biraz bilardo oynar ve oyunu volkan kazanir ve burak madem oyunda kazanamiyoruz bizde aşk ta kazancaz demek ki oğlum der.
Volkan da kuzen sen zaten aşk ta kazandin yakin zamanda evleniyosun der ve burak gülmeye başlar kuzen ben çağlayla evlilik düşünmüyorum onu annemler düşünüyor ben kizla sadece takiliyorum her kızla olduğu gibi..
Volkan oğlum bi kere de bi olayi cidde ye al ya ne bu senin bosvermisligin böyle.. Burak benim olayim bu hayati ciddiye alinca bana çok sıkıcı geliyo kasiyo be oğlum anla iste. Volkan evden cikar ve kendi evlerine doğru gider.Eve gelir hemen odasina cikar ama eda abisini tutar konusurlar abi şu denizle nasil hala devam ediyosun ben onu hiç sevemedim ya der.Volkan biraz kizar ve onu sevmesende denize karsi biraz daha saygili olsan en azindan benim icin ben onu seviyorum der eda abisi üzülmesin diye tamam der ve yatmaya giderler.
Sabah olmus asli ve annesi evden birlikte cikmislardir.Asli is aramaya gidecektir annesi de mazharoğlu ailesinin is gorusmesine gider.
Aslının iş görüşmeleri olumsuz geçmiştir.
Gonca otelde müşterilere bakiyoken bi haber duyar işe garson aliminin olduğunu ogrenir hemen aslıyı arar ve onu otelde garson aradiklarini söyler asli biraz olsun sevinir ve hemen otele gider.Goncayla buluşur resepsiyona giderler erdem basvuru kagidini verir asli formu doldurur ve görüşmeye cağrilir aslı hemen işçi alimiyla ilgilenen yere doğru giderken burak da odasindan cikar yan yana gelirler ama birbirlerini fark etmezler.
Asli odaya girer görüşme yapilir.
Aslı goncanin yanina gider ve ve ona üzgün bi şekilde bakar gonca hadi ya olumsuz mu oldu üzülme canim ya der Aslı gülmeye başlar gonca noluyo kızım niye gülüyosun bi dakka yoksa işe alindin mi ya doğru söyle hadi..
Aslı sevincle işe alındığını söyler ve hemen iş başı yapabilecegini soyler.
Aslı hemen gidip hazirlanir ve havuz kenarina gider bugün havuzda aslı plaj basinda gonca calisir.Aslı müşterilere bakarken burak iş yorgunlugunu biraz havuza girerek gidermek ister. Havuza girer biraz yüzer ve etrafı seyreder o sirada bara bakar ve aslıyı görür aslida burağı görür ve hayir ya olamaz o neden bu otelde calisiyor ya der ve arkasini dönüp hic bakmamaya calisir.
Burak asliyi cagirir asli gitmemekte diretir ama bakmak zorunda oldugu icin yanina gider. Burak aslidan intikam almak icin cesitli isteklerde bulunur.
Burak:cola getir..
Asli getirir burak buzu yok buz olsun lütfen der asli getirir burak içer limonlu olsun der asli yine gidip getirir burak bunu begenmedim sen bana visne suyu getir der asli getirir burak bu da olmadi sen bana soda getir der burak buda olmadi gazoz olsun der asli buzlu ve limonlu gazoz getirir burak kim senden gazozu böyle icmek istedigimi soyledi git degistir buzsuz ve limonsuz olsun der asli cok sinirlenir ve gazoz dan buzu ve limonu cikarip gazozu buragin kafasindan asagiya döker. Burak sinirlenir ve aslinin kolundan tutup denize ceker.Aslı yüzme bilmedigi icin bogulmaya başlar burak farkinda olmadigi icin güler ama sonra aslinin boğulduğunu anlayinca onu kurtarmaya calisir.Asli ve burak havuzdan çıkmış ve usudukleri icin uzerlerinde battaniye vardir.Aslı burağa ya sen beni niye havuza cekiyosun manyak boguluyodum senin yüzünden der. Burak ya arkadas hem yüzme bilmiyosun hem de havuz da calisiyosun der.Aslı hemen kalkar ve gider yetkili gelir burağa iyi misiniz ben hemen olayla ilgilenicem der ve aslının yanina gider sen ne yaptigini saniyosun senin konustugun kisi kim biliyomusun der asli evet salagin teki der yetkili kisi bu yaptiklarin bildirilecek der.

Tesadüfler sonucu nefretten doğan "AŞK"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin