İhtişam Dolu Dünya

91 6 3
                                    

ÇOOOKKK HEYECANLIYIM :D :D UMARIM BEĞENİRSİNİZ... KEYİFLİ OKUMLAR..

Multi de Mira'nın düşünme alanı var... :)

"Bazen sadece gitmek gerekir."

İzlediğim filmi , kumandadan hışımla kapatıp kumandayı koltuğun öbür ucuna fırlattım. İçime, baya büyük bir öfke doldu. Neden ben sadece seyirciydim ? Neden ? ..... Kendi kendime cevap bulduramayacağım sorular soruyordum. Sorularımdan rahatsız olmuş olacak ki bilinçaltım beni uyardı ;

''Bazen sadece seyirci kalırsın hayata. '' Aldığım uyarıdan memnun olmamıştım , sanki her şey değişecekmiş gibi savunmaya geçtim bilinçaltıma.

''Ama ben seyirci kalmak istemiyorum .'' Bilinçaltımı daha fazla yormamak için kendimi sorularımdan ve düşüncelerimden arındırdım. Mutfağa doğru ilerledim ,buz dolabını açıp kola şişesini aldım ve tezgahın üzerine koydum. Bu sırada dolap kapağını kapatmamıştım ve dolap kapağı ötmeye başlamıştı . Dolaptan çıkan sese hiç aldırmadım. Raftan büyük bir bardak alıp içine kola kattım . Kola şişesini tekrar tezgahın üzerinden aldım ve dolaba yerleştirip dolap kapağını da kapattım. Kola dolu bardağımı elime alıp düşünmek için kendime oluşturduğum alanıma doğru ilerlemeye başladım.

Holdeki duvarda asılı olan boydan aynanın önünde ister istemez durdum. Beynim durdurmuştu kesinlikle. Elimdeki bardağı köşeye koyup aynaya döndüm ve kendime baktım. Sonra dedim ki fısıltı şeklinde ;

''Sen çok güzel bir kızsın Mira. Emin ol yerinde olmak istediğin insanlardan daha güzelsin.''

Sonra yukarıdan aşağıya kendimi inceledim aynada. Sarı renge sahip , düz ve belime kadar uzunlukta olan saçlarım vardı.İri ve ışıl ışıl yeşil renge sahip gözlerim. Çok ince ve kalın olmayan da kaşlara ve çok uzun olmayan kirpiklere sahiptim. Hokka bir burnum ve kalınlığı gayet iyi alt ve üst dudaklarım birbirine orantılı dudaklara sahiptim. Yüzümden sonra omuzlarıma kaydı gözlerim. Geniş ve dik omuzlara sahiptim. Yavaş yavaş göğüslerime kaydı gözlerim. Göğüslerim küçük değildi ama büyük de değildi. Zaten 80 takıyordum. Vücudumla orantılıydı yani göğüslerim. Daha sonra da ince ve uzun bacaklarıma baktım gayet düzgün bacaklarım vardı.

Vücudumu inceledikten sonra elimle saçlarımı sağ tarafıma attım , baştan ayağa hızlıca baktım kendime. Boyum 1.70 kilom ise 50 idi . Sonra dedim ki kendime ''Neden olmasın ? '' Evet yapabilirdim . Fiziken gayet uygundum. Kendime güvenim tamdı. Eğitimimi de aldıktan sonra neden oyuncu olamıyım ki? Hayallerimi neden gerçekleştir miyim ? Son kez emin bir şekilde baktım kendime , yapacaktım hayallerimi gerçekleştirecektim.

Az önce köşeye bıraktığım kolamı ve biraz ilerisinde duran telefonumu alıp düşünme alanıma doğru ilerledim. Pencereyi açıp içinden geçtim ve pencere dibindeki duvara oturdum. Burası benim düşünme alanımdı. Kendim olma alanımdı. Ailemin çevremin düşüncelerinin , isteklerinin değil benim düşüncelerim ve isteklerimin geçtiği yerdi. Ben olabildiğim yerdi.

Kolamdan bir kaç yudum içip kenara bıraktım. Telefonumu elime alıp face de gezinmeye başladım. Bir kaç arkadaşımın durumunu beğendikte sonra telefonumu da bıraktım. Yarıya kadar karnıma doğru çekik olan bacaklarımın çevresini kollarımla sardım ve ellerimi diz kapaklarımın hemen altında birleştirdim. Derin bir nefes aldım. Annem , babam akraba ziyaretinden gelsin kesin , ciddi bir şekilde konuşacaktım onlarla. Hayallerim için ciddi bir konuşma olacaktı. Daha önceden şaka ile karışık bahsi geçmişti ama geldiklerinde gayet ciddi olacaktım . Bir kaç ay önce 18 yaşına da girmiştim zaten . Yetişkin olmuştum artık.

İhtişam Dolu DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin