-3- KORKUYORUM

42 5 6
                                    

         '' Hayat dönüm noktalarından ibaretti , bir de yolunuzun kesiştiği insanlardan...''

Benim çemkirmemin karşılığında , sadece gülüyordu.

'' Hey! komik olan ne ? '' diye öfkeyle bağırdım.

''Hiççç hiç bir şey... Seni ıslattığım için üzgünüm.'' 

''Sadece ıslattığın için mi?'' 

Bir şey hatırlar gibi avuç içini alnına koyarak ;

'' Diğerleri için de. Bu arada tanışmadık ben Kayra DEMİR.'' diyerek tokalaşmak için elini uzattı.

Elini sıktıktan sonra ;

''Ben de Mira KARA.Tanıştığımıza göre senden bir şey isteyebilir miyim?''

''Tabi yapabileceğim bir şey ise neden olmasın ?''

''Bir daha karşıma çıkma olur mu? '' yüzümü ekşiterek arkamı dönüp bavuluma doğru ilerledim. Arkamdan bağırıyordu ;

''Hey! izin ver de özür niyetinde sana bir şeyler ikram edeyim ?''

Bavulumun etrafında dönerek ;

''Yok yok kalsın.''diyip el sallayarak yürümeye başladım. Etrafta üzerimi değiştirecek bir yer bulasıya kadar yürümeye.

Arkamdan biri koşuyor gibi hissettim. Arkamı bir döndüm Kayra nefes nefese bir şeyler söylüyordu ;

''Üzerini değiştirebileceğin çok şirin bir yer biliyorum.''

Hiç tanımadığım bir insan tam da ihtiyacım olan bir teklif de bulunmuştu. Teklifi kabul etmeli miydim ? Bir ıslak kıyafetlerime bir de Kayra'nın yüzüne , gözüne araba farı tutulmuş tavşan gibi bakıyordum.

**************************

Oturduğum sandalyede , pastaneyi gözlerimle süzüyordum. O kadar şirin bir mekan idi ki insanın burada mutsuz veya öfkeli olması imkansız.

''Gerçekten söylediğin kadar varmış. Burası çok şirin , resmen insanın huzur bulması için açılmış bir mekan.''

''Ahaha evet aynen öyle '' derken çoktan elindeki çikolatalı pasta dilimlerini ve limonataları masanın üzerine bırakmıştı. Sandalyeye oturmak için geriye doğru asılarak yerden ufak bir ''cıırt'' sesinin çıkmasına sebep oldu.

''Eeee üzerini de değiştirdiğine göre artık öfken dinmiştir he ne dersin ?''

Söylediği gibi ona karşı öfkem yaptığı jestler ile dinmişti. Teklifini kabul edip üzerimi pastanenin içinden  çıkılan , yukarıdaki ev gibi küçük bir salonda değiştirmiştim.

''Ahaha evet öfkemi dindirmeyi başardınız.'' Pasta'dan bir çatal alıp , limonatadan koca bir yudum içtim. ''Harika olmuş ,  eline sağlık sen mi yapıyorsun ?''

Yüzünde kocaman gülümsemesiyle ;

''Yoo hayır muhteşem bir pastacı teyzemiz var. Bugün sabahtan yaptı bu pastaları , öğleden sonra işi varmış gitti. Tanıştırmak isterdim çok tatlı bir insan. Heee bir de uyuz bir patronumuz var akşamüzerine doğru uğrar hasılata bakar ve gider. Ben de burada garsonluk yapıyorum.''

''Yaa demek uyuz bir patronun var ? '' 

Eliyle okey işareti yaparak ;

'' Kesinlikle. Eeeeee sen anlat... Elinde kocaman bavul ile kedi yavrusu gibi ordan oraya koşturuyosun.''

Koluna küçük bir şaplak atıp ;

''Kedi yavrusu ne ya ?'' diyerek küçük bir trip attım.

''Aslında benim hikayem biraz garip.''

İhtişam Dolu DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin