Bugünde "nasılsın" demedi dimi ?

95 8 0
                                    

Yine nasılsın diye sormadığın bir günün daha sonundayım . Merak eder de sorarsın diye bekledim yine.Hoş ,hep beklemiyor muyum zaten ? Dönmeni ,sevmeni,özlemeni ve daha birçok şeyi bekliyorum .Ama zaman geçtikçe azalıyor beklentilerim , çıkıyor aklımdan yine sevebileceğin fikri . Her gece rüyalarıma giriyorsun geldi diyorum en azından rüyalarıma geldi . Uğruna şiirler yazdığım adam şimdi rüyalarımdaki adam oldun .Söylemiştim ,uyurken bile seviyorum seni . Fark ettim de ne çok kelime feda etmiştim ben sana. Sen seni seviyorumlarını esirgerken benden ben sadece senden konuşur olmuşum. Aşk kör ediyordu ama ben dilsizim de senin dışındakilere bundan sonra . Düşündüm de gökyüzü ve deniz gibiyiz biz seninle. Ben sana kelimelerimi feda ettim , gökyüzü denize rengini . Onlar da çok uzaklar birbirlerine ama elbet vardır umutları . Rengi mavidir umudun sevgilim , onların da yüzüne yansımış umutları .
Bak ,sensizliğinle çok sohbet ettim yine bugün . Fazla kalacak gibi duruyor bende .En iyisi biraz da uyuyarak devam edeyim sensizliğe .Gözyaşlarının ardından sensizliğime her gün yazdıklarıma bir sayfa daha eklendi .Şiirlerime dokunan adam iyi uykular , gülüşlerinden öpüyorum seni .

"Umarım bir gün gider sensizliğim ,
Sen gider yoksa bitmez sessizliğim ."

Maviye Hükmeden SiyahlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin