-Spatele drept!Capul sus,privirea in fata!Daca vrei sa ajungi un manechin adevarat trebuie sa depui mult efort.
Numele meu este Erica si sunt o tanara domnisoara de numai 16 ani,satena cu parul lung si niste ochi mari caprui.Si desigur comoara mamei mele.
-Asa e bine,mama?
-Perfect!
Dupa cum ati observat,mama vrea sa devin manechin,fara sa stie defapt ce-mi doresc cu adevarat.Ca de,doar sunt fiica renumitului designer vestimentar Samantha Johnson si trebuie sa ajung cineva cunoscut.
-Oh,draga!Trebuie sa soseasca profesorul de pian.Schimba-ti hainele si du-te in camera de muzica,bine?Nu-ti face griji,vom relua totul dupa ce vii de la scoala.
-Bine,mama.
Dupa ce a iesit din camera mea,m-am schimbat in hainele mele lejere.Sincera sa fiu,prefer o pereche de colanti si un tricou larg in locul unei rochii stramte si fara niciun sens.Adica,asta e fata,sau mi-am pus-o pe dos?Oh,dar sa nu uitam de tocuri?!Cum ar putea cineva sa le poarte?
Mi-am luat laptop-ul si m-am intins in pat.
-Oare ce o mai fi nou pe Facebook?
Dupa nici cinci minute de stat pe net,apare si dragul meu profesor,Dean,un tanar inalt si destul de chipes de aproximativ 19 ani care are mare nevoie de bani.I meaan,mare nevoie daca are curajul sa stea cu mine 2 ore pe saptamana.
-Uite cine e aici.Draga mea eleva,Erica.
-Nu-ti face griji,a plecat la cumparaturi.
-OH,ce bine.Deci,ce facem acum?
-Pai,eu ma intalnesc cu Ash,iar tu ai grija de Joshie,corect?
Cine e Joshie?Este fratiorul meu mai mic,dar care seamana foarte bine cu mine.Este incapatanat si face orice e nevoie ca sa obtina ceva.Este nazdravan,inteligent si foarte amuzant.Cand vrea.
-Dar credeam ca...
-Vrei sa-i spun mamei ca nu ma inveti nimic si stai degeaba toata ziua?
-N-nu dar...
-Deci asa ramane.Acum iesi afara!Trebuie sa ma pregatesc.
Si asa incepe o zi de-a mea.
Imi iau blugii,un pulover pe care scrie "HIPSTA PLEASE.",o pereche de conversi si asta e outfitul meu.(:
Mi-am impletit parul si m-am machiat strident.Daca m-ar vedea mama probabil s-ar speria.
Imi iau telefonul si o sun pe Ash,prescurtarea de la Ashley,o bruneta foarte draguta care atrage baietii mai ceva Nutella.Ah,si desigur si cea mai buna prietena a mea.
-Hey,Ash.Esti gata?
-Da,soro!Ne intalnim la Starbucks.
-In zece minute sunt acolo.
Nici nu ai zice ca astazi e prima noastra zi de scoala.De azi suntem clasa a 10-a!Wohooo!In timp ce altii se pregatesc de liceu si au emotii pentru un nou an,noi ne bem cafeluta ca in fiecare zi linistite.
-Hey,stiai ca vom avea un coleg nou?spuse Ash vizibil interesata de cine ar putea fi urmatoarea victima a liceului nostru.
-Umm,nu.Serios?De unde stii?E dragut?L-ai vazut?
-Nu,insa am auzit ca toate fetele mor dupa el...
-Oh,lasa-ma!Pun pariu ca e un fitos care isi schimba iubitele mai des ca sosetele.
-Niciodata sa nu spui niciodata.Deci,mergem?Daca nu ne grabim vom intarzia.
-Iar mers...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->
Hey,cum vi se pare noua poveste?Sa o continui sau s-o las balta?Ce ati schimba voi la ea?Vreau cateva pareri.:-?
Daca va place,voi pune nextul la 2-3 voturi.(:
K bye!:*
CITEȘTI
This is our love story(Harry Styles Fan-fic)
FanfictionTu crezi in dragoste la prima vedere?Cum ar fi sa iti poti permite orice,dar sa renunti la tot doar ca sa fii alaturi de persoana iubita?Si cum povestea nu poate fi numai lapte si miere,mama ta sa fie impotriva relatiei voastre?Ce ai alege intre fam...