Dupa vreo 2 minute in care ne-am sarutat de mama focului,i-am spus lui Harry sa plecam,ca nu cumva sa ne prinda cineva.Am intrat in masina si dusi am fost..
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->
-Harry,crezi ca ne vom descurca?
-Sunt sigur ca totul va fi bine!
-Si daca ne prinde mama?
-Nu o voi lasa sa te ia de langa mine!
Atunci m-a luat de mana si nici unul nu a mai zis nimic tot drumul.Dupa vreo 20 de minute de liniste deplina,am ajuns in sfarsit la casa lui.Era pur si simplu imensa.Dar nu ma mir,deoarece ei au multi bani si sunt 4.Au nevoie de spatiu.
In timp ce Harry scotea bagajele din masina,eu stateam si ma gandeam ce ma fac daca ma prinde mama.
-Erica,totul o sa fie bine,nu-ti face griji!
-Daca zici tu...
Dupa 20 de secunde in care ne-am holbat unul la altul,Harry a zis:
-Ai de gand sa ma ajuti cu bagajele astea?
Atunci am revenit la realitate,am apucat doua valize si am intrat in casa.Wow!Daca de afara arata superb,ei bine in casa este...dezastruuu!!Erau floricele peste tot,sucuri,tricouri aruncate pe jos,si...
-Cine a lipit felia aia de pizza pe perete?
*Doamnee,baietii astia au nevoie de o menajera!Sau doua.Sau 50.*
-Niall,lasa lingura aia jos!Zaaayn!Ajutoooor!tipa cineva din bucatarie.
-Da-mi felia aia de pizza sau ia-ti adio de la viata!se auzi tot din bucatarie.
Atunci,un tip brunet cu o freza smechera cobori de la etaj holbandu-se intr-o oglinda si maraind ceva doar pentru el.
L-am salutat,iar atunci el spuse:
-Hei,tu trebuie sa fii Erica.Incantat!
-La fel!Iar tu esti...
-Pe bune?
-Ce?
-Chiar nu stii cine sunt?
-Ar trebui?
-Sunt Zayn!
-Ma bucur sa te cunosc,Zayn!
Atunci cineva striga iar din bucatarie:
-Zaaaaayn!Ia fiara asta de pe mineee!
-Da-mi feliaaa aia de pizza,omulee!zise celalalt.
-Baietii,incetati!Avem musafiri!
Spuse el tragand un blondin de ureche in fata noastra.Oare de ce se holbeaza?Am ceva pe fata?
-Ce?
-Ce?
-De ce te holbezi asa?
-Asa cum?
-Nu conteaza!Eu sunt Erica!
-Erica,ce nume dragut!Cred ca vom fi prieteni buni.Apropo,eu sunt Niall!
-Ok,acum ca v-ati cunoscut,mergem sus?Iti voi arata camera!spuse Harry facand o fata de bebelus
-Pot sa i-o arat eu?spuse...aammm..Ni-ni.cred.
-Nu,nu poti!Hai sa mergem!zise iar Harry tragandu-ma de mana.
Am urcat la etaj,Harry deschizand usa unei camere si tragandu-ma in ea.
CITEȘTI
This is our love story(Harry Styles Fan-fic)
Fiksi PenggemarTu crezi in dragoste la prima vedere?Cum ar fi sa iti poti permite orice,dar sa renunti la tot doar ca sa fii alaturi de persoana iubita?Si cum povestea nu poate fi numai lapte si miere,mama ta sa fie impotriva relatiei voastre?Ce ai alege intre fam...