Capitolul 8-Am trecut peste.Fa si tu la fel!

218 11 7
                                    

-Si eu te iubesc,Niall!

-Dar,chiar..stai..CEE?

-Am spus ca si eu te iubesc,Niall!

Atunci am vazut cum chipul lui a capatat un zambet imens si apoi m-a strans in brate.L-am strans si eu in brate,iar apoi m-am lasat sarutata de el.

Oare e bine ce fac?

L-am impins usor,lasandu-mi privirea in jos.Il iubesc pe Niall,dar nu in acelasi fel in care il iubesc pe Harry.Niall imi este ca un frate,este genul de baiat care e intotdeauna acolo ca sa ma ajute cu sfaturi si inghetata cand sunt trista,e baiatul care nu rateaza nicio clipa pentru a face o glumita si care iti ofera intotdeauna umarul sau pe care sa plangi cand suferi.Niall este dulce si amuzant si recunosc ca sunt topita dupa ochii lui  albastri,ca de copilas,dar pe Harry il consider ceva mai mult decat un frate.Este acel baiat simpatic,adorabil,rusinos si totusi indraznet caruia nu-i pot rezista si care m-a facut sa cred in dragoste la prima vedere.El imi face inima sa tresara de fiecare data cand ii aud numele si e cel care imi aduce fluturasi in stomac doar aruncandu-si privirea aceea perversa asupra mea.Din acest motiv sufar pentru ce mi-a facut,fiindca el a fost singurul baiat de care m-am indragostit cu adevarat si era ultima persoana la care m-as fi gandit ca ar putea face asa ceva.M-a dezamagit si de aceea merita o lectie.Iar daca ma iubeste cu adevarat,va trebui sa imi arate asta si sa imi recastige increderea.Si ca sa ii arat cat a durut sa-l vad sarutandu-se cu acea "fata",va trebui sa ma prefac ca il iubesc pe Niall.

-Nu ma placi cu adevarat,nu-i asa?

-Ba da!Chiar te plac!IDar e greu sa te prefaci ca nimic nu s-a intamplat cand ai fost inselat.Am nevoie doar de putin timp ca sa-l uit pe Harry.

-Harry!Intotdeauna trebuie sa fie vorba de Harry!El e intotdeauna pe primul loc,asa-i?spuse el cu lacrimi in ochi.Pe el il adora toate fetele si toate ii cad la picioare,fiindca e acel "baiat rau".De ce voi fetele va indragostiti de tipul asta de baieti?De ce pe mine ma urasc toate fetele?

Atunci mi-am dat seama cat de mult suferea Niall din cauza lui Harry.L-a facut sa-si piarda increderea in sine si asta nu e bine.El defapt se simte singur si al nimanui.Of,Niall.Intr-o zi,iti vei gasi jumatatea si atunci iti vei da seama cat de mult esti iubit.Trebuie doar sa ai rabdare.

-Nu este asa,Niall!Nu trebuie sa iei in seama jignirile aduse de persoanele care nu te cunosc cu adevarat si care nu te apreciaza pentru ca "nu esti Harry,sau Zayn",sau un manechin!Ele nu stiu ce pierd.Ele cred ca iubesc un baiat rau care  le poate frange inima fara sa se uite macar inapoi in timp ce ignora cel mai dulce si copilaros baiat.Poate ca nu esti Harry,dar o fata te iubeste tocmai din acest motiv.Pentru ca esti sensibil,modest,rusinos si fricos,nu indraznet,obsedat si magar cum e Harry uneori.Trebuie sa intelegi ca nu toata lumea te va iubi.Vor mai fi si persoane care nu te plac,dar in timp ce iti faci griji pentru ce cred acele persoane despre tine,le ignori pe cele care te iubesc pentru cine esti.Si vreau sa intelegi ca acolo,undeva,e o fata care asteapta sa te intalneasca si sa iti spuna cat de mult te iubeste.

-Aceea e printesa mea!Dar e atat de departe,incat uneori cred ca distanta asta ne va tine despartiti pe vecie.

-Nu este asa!Trebuie doar sa ai rabdare!Iar ea va veni!Te asigur!

-Stii,uneori sunt asa gelos pe Harry si imi doresc ca eu sa fi fost in locul lui.Adica,el e baiatul perfect.

-Ba nu e asa!Nu stii cat de mult te apreciaza el si faptul ca tu esti un exemplu pentru el.El e mandru de tine si incearca sa se comporte ca tine uneori fiindca crede ca asa fetele il vor placea si pe el cum te plac pe tine.

-Pe bune?Nu mi-a spus niciodata asta!atunci am vazut in zambet mare pe chipul sau si cum obrajii lui prindeau o culoare rozalie.

-Pentru ca e orgolios!Dar tine mult la tine si la ceilalti baieti.Te considera fratele lui.

This is our love story(Harry Styles Fan-fic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum