Capitolul 3-Nu te vei mai intalni cu el!

584 14 8
                                    

Din perspectiva Ericai...

Am ajuns in sfarsit acasa,unde am fost intampinata de Joshie care plangea de mama focului.

-Ericaa!Te rog sa ma ajuti!Mama vrea sa ma trimita in America ca sa fac scoala acolo!Nu vreau sa plec de aici!Te rog ajuta-ma!

-Poftim?Cum sa faca asta?Stai linistit,vorbesc eu cu ea!Tu du-te in camera ta!

-Mersii,Erica!spuse micutul demon dupa care imi dadu o imbratisare si fugi in camera sa.

Poate ca e Joshie e nazdravan si are mare nevoie de educatie,dar totusi..mama exagereaza.

M-am dus in bucatarie unde mama isi bea cafeaua iar tata citea ziarul,in timp ce servitoarea facea masa.M-am dus direct catre mama fara sa o mai salut.Nu ma mai chinui sa-l salut nici pe tata deoarece nu-mi mai vorbeste de cand mi-am facut primul tatuaj.De atunci "Nu mai sunt fiica lui!Daca eram nu mi-as fi batut joc de corpul meu si l-as fi ascultat!Blea ble blea!:-@"

-Mama,am auzit ca vrei sa-l trimiti pe Joshie in America!Cum poti face asa ceva?

-Buna si tie,draga mea!In primul rand ti-am adus cateva rochii noi pe care as vrea sa le probezi,iar in al doilea rand,fac asta pentru binele lui.Daca vrea sa ajunga cineva cunoscut,trebuie sa munceasca din greu pentru asta.

-Dar mama,uiti ca are doar 10 ani.La varsta asta el are nevoie de tine,de familie.Nu de scoala in alta tara departe de toti cunoscutii unde sa fie singur.

-Erica,tu trebuie sa intelegi ca fac asta pentru binele lui!

-Dar mama,asa nu ii faci bine,asa ii faci numai rau.In loc sa ti-l apropii,tu il indepartezi.Daca faci asta el nu va stii care este intelesul cuvantului "mama".Intelege ca nu e bine ce faci!

-Te rog sa termini cu aceasta discutie!Decizia este luata si punct!

-Si ce vei face cand el se va indeparta de tine?Asa tu reusesti doar sa-l faci sa te urasca.

Si cu astea spuse,m-am dus in camera mea.Am trantit usa si mi-am aruncat ghiozdanul pe jos,dupa care m-am dus sa fac un dus.

Din perspectiva autorului:

In timp ce Erica era la dus,mama sa a venit sa o impace si sa-i spuna ca Joshie nu va pleca nicaieri,cand telefonul Ericai a sunat...

-Erica,ai castigat!Joshie nu va pleca nicaieri!Erica?Probabil o fi la dus!

*Swagger jagger,swagger jagger

You should get some if your own

Count that money,gat your game up,

Get your game up,get ya,get ya,game up*

-Ericaa!Ti-a sunat telefonul!Oare cine o fi....Harry?

Atunci Erica iesi din baie.

Din perspectiva Ericai...

Am iesit din baie,cand am vazut-o pe mama umblandu-mi prin telefon.

-Ce faci aici?Da-l incoace!

-Imi pare rau,am venit sa-ti spun ca ai dreptate si nu ar tebui sa-l trimit pe Joshie nicaieri cand ti-a sunat telefonul.Auzi Erica,cine-i Harry?

-Uuunn coleggg...De ce te intereseaza?

-Doar un coleg?

-Daa!De ce ar fi mai mult?Adica...

-Erica,nu vreau sa te mai intalnesti cu el.

-Dar,mama!Este doar un coleg!Si nu imi poti interzice sa ma vad cu el!Pot vorbi cu cine vreau!

This is our love story(Harry Styles Fan-fic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum