Capitolul 6-Poate e mai bine asa..

311 17 9
                                    

-Buna ziua,copii!Va retin numai 5 minute!Va voi arata o poza a unei fete care a fugit de acasa iar parintii ei nu mai stiu nimic de ea.Poate ati vazut-o pe undeva...Ne este de ajutor orice informatie!

Si atunci a inceput sa se plimbe prin clasa aratandu-le tuturor poza si punandu-le intrebari.

Cand a ajuns la mine,am incercat sa imi ascund fata,dar politistul mi-a tras gluga de pe cap,insa exact cand sa ma vada,profu' a intrebat:

-Cum a reusit sa scape?

-Singura cale de scapare era geamul.

Oh,Doamne!In ce m-am bagat?

Apoi si-a intors inapoi privirea catre mine si a zis:

-Este schizofrenica.A incercat sa scape de mai multe ori insa de fiecare data a fost prinsa.Acum insa a profitat de neatentia parintilor si a fugit cand acestia nu erau in camera.

Auzind acestea am rasuflat usurata.

*Esti sigura ca nu esti tu?Adica si tu vorbesti singura..*

*Tacii din gura!De ce s-au mai inventat constiintele?Ca sa-i enerveze pe oameni?*

Mi-am intors privirea catre Harry care rasufla si el usurat.Am crezut ca am fost prinsi.Dar asta e doar noroc chior.Nu stii ce ti se poate intampla mai tarziu.Dupa ce politistul a plecat,proful ne-a dat drumul.Mi-am luat geanta,dar chiar cand sa ies din clasa,cineva m-a prins de mana si m-a tras inapoi.Acum eram doar eu si Candy singure in clasa.

-Ce vrei,Candy?

-Asculta la mine,ciudato!Daca te mai dai pe langa Harry o sa ai mari probleme!Si oricum,doar nu crezi ca te place..Ce ar putea vedea la o fraiera ca tine?

-Asculta tu,ratato!Nu imi spune mie o catea ce sa fac,ok?Fac ce vreau cu iubitul meu!

-Iubitul tau?Si chiar te astepti ca eu sa cred asta?

-Draguta,orice opreste lacrimile..Daca nu ma crezi,du-te si intreaba-l chiar pe Harry!O sa te faca el sa intelegi ca nu ai sanse la el.Si de ce il vrei?Ca sa fie urmatoare victima pe lista ta?

-Nu te intereseaza pe tine ce si cum!Il vreau...il vreau pentru ca il vreau!Si o sa-ti dovedesc ca nu te place cand va veni singur la mine ca un catelus in lesa!

-Asta ramane de vazut!As mai sta cu tine,dar am lucruri mult mai importante de facut!Si in plus,nu imi place sa-mi impart aerul cu toate proastele!

-Ai grjia cum vorbesti!Te pot bate oricand!

-Oh,pe bune?Atunci hai!Arata-mi ce poti,fraiero!Te las fara parul ala ars de la vopsea in cap!

-Vorbeste aia care n-are bani nici cat sa ia o poza cu una din rochiile Samanthei Johnson!

-Dar de ce sa iau o poza cand pot purta toate rochiile facute de mama?

Si am inceput sa ne paruim,Candy ajungand pe jos si eu deasupra ei tragand de extensiile alea idioate ca posesoarea lor.

-Ai vrea tu s-o ai ca mama pe Samantha!

-Oh,crede-ma nu as vrea!As prefera oricand o alta mama decat pe ea!

-Pe bune?Cat de proasta sa fii?As prefera oricand sa am viata ta!Sa ai tot ce-ti doresti si sa nu-ti pese de nimic!Mama nu ma lasa nici sa imi iau o rochie mai scurta pentru ca zice ca arat ca o curva!Nu ma lasa sa ies singura afara si niciodata nu iesim in oras sau sa mergem la petreceri.De sarbatori eu trebuie sa stau acasa cu familia cand pot iesi cu prietenii in club.

Atunci m-am enervat si i-am dat o palma de s-a izbit cu capu' de perete.

-Tu macar ai o familie,Candy!Eu am crescut singura de mica!Mama a fost intotdeauna plecata si o vedeam doar de cateva ori pe an!Eu am trait schimband bonele ca pe sosete si nu am stiut ce e aia dragoste de mama!Tu stii cum e sa-ti petreci sarbatorile cu un necunoscut?Si cum e ca mamei tale sa nu-i pese de tine si sa fie mai tot timpul plecata cu munca?Tu te plangi ca ai o mama careia ii pasa de tine si care te iubeste in timp ce a mea imi interzice sa ies cu baietii fara bani si sa imi fac prieteni normali!In timp ce tu ai avut familia alaturi de tine eu am trait singura!Asa ca nu-mi spune tu mie ca vrei viata mea!

This is our love story(Harry Styles Fan-fic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum