Capitolul 10-Petrecerea cu sfarsit tragic

234 13 3
                                    

Am salutat-o pe Ashley si am lasat-o cu Niall,caci se vedea pe chipurile lor ca vor sa fie singuri.Cum ar fi ca Ashley si Niall sa fie impreuna?El sensibil,dulce,plangacios..Ea agitata,amuzanta,usor certareata.Avea sa iasa o comedie de dragoste foarte frumoasa.Sau al treilea Razboi Mondial.

Am fugit repede in camera lui Harry topaind de fericire in timp ce-i priveam chipul mirat.

-Ce a spus?A inceput sa planga?S-a inchis in camera lui?A acceptat totul ca un barbat sau te-a parasit pentru mancare?

-Nu,nu,nu si...nu!M-am dus in sufragerie gata sa ii spun ca trebuie sa ne despartim cand el m-a oprit si...s-a despartit el de mine.Nici macar nu s-a uitat in ochii mei!Statea si se holba la Ashley....Harry?

-Da,pisicuto?

-Ashley e mai draguta ca mine?zic eu facand zambetul lui specific de pisic pervers.

Imi parea rau ca m-am despartit de Niall.Era asa dulce si grijuliu.Dar faptul ca il aveam din nou pe Harry langa mine ma facea sa-mi dau seama ce conteaza cu adevarat pentru mine.

-Nici vorba,dulceata!Tu esti cea mai draguta,scumpa,dulce,simpatica,adorabila,superba,sexy...zise el apropiindu-se incet de mine.

-Usor,Styles!Ashley a venit la noi asa ca trebuie sa stam cu ea.

Sincer mi-a fost foarte dor de ea,chiar daca au trecut doar vreo doua,trei zile de cand nu ne-am mai vazut.Inainte stateam zilnic impreuna sau cand nu ne puteam vedea vorbeam toata ziua prin mesaje,dar de cand cu Harry si mama nu prea i-am mai acordat atentie si imi pare rau pentru asta.L-am sarutat scurt pe buze iar apoi l-am strans in brate.Mi-au lipsit imbratisarile lui de ursulet.Cum ma cuprindea cu mainile lui si ma strangea tare la pieptul lui,unde ii puteam auzi bataile inimii.Imbratisarile lui sunt pur si simplu magice.Dupa ce ne-am dezlipit unul de celalalt,i-am spus ca ar trebui sa mergem jos,la ceilalti copii,insa nu am putut ignora privirea trista ce i-a aparut pe chip si care m-a ingrijorat putin.

-Harry,esti bine?am spus intristata.

-Da...sunt..bine.

-S-a intamplat ceva?

Dupa o pauza lunga in care privirea lui era atintita catre podea,i-am putut auzi vocea dezamagita zicand:

-Nu..totul este in regula!

Dupa asta a incercat sa schiteze un zambet insa nu prea i-a reusit.

-Sa mergem jos,zise el schimband repede subiectul,probabil ceilalti deja intreaba de noi.

Insa exact cand a vrut sa iasa din camera,l-am tras de mana fortandu-l sa se uite in ochii mei.

-Spune-mi ce s-a intamplat.

-...

-Harry..

-Erica,mi-a fost dor de tine si chiar nu vreau sa te pierd din nou facandu-te sa suferi ca un fraier ce sunt...

-Si mie mi-a fost dor de tine si iti promit ca orice s-ar intampla vom ramana impreuna,ok?Acum vreau sa vad zambetul ala de pisoias al tau inapoi pe chipul asta perfect.

L-am imbratisat iar timp de zece secunde,dupa care el s-a dezlipit de mine sarutandu-mi crestetul capului.L-am luat de mana si am alergat jos unde Niall,Ashley si Zayn se jucau Twister,in timp ce Liam privea de pe margine si se amuza pe seama lor.

 -Vreau si eu sa joc!am strigat eu topaind si aplaundand ca un copil de cinci ani in timp ce ii dadeam drumul lui Harry la mana pentru a ma apropia mai tare de ei.

Am privit uimita in ce pozitii stateau Ashley si Niall,aratand ca niste contorsionisti dupa care am simtit cum cineva mi-a pus mana pe umar,facandu-ma sa ma intorc instantaneu.Se pare ca lui Harry i-a venit ingenioasa idee sa-si puna cerculete de diferite culori pe tot corpul,si sa ma puna sa invart "chestia aia de se invarte la Twister",asa cum a poreclit-o Ash.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 22, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

This is our love story(Harry Styles Fan-fic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum