Capitolul 9-Asa a inceput razboiul.

209 13 6
                                    

Am ajuns la casa baietilor,unde am fost primiti calduros de catre Liam.L-am salutat si am privit cum cineva cobora scarile.Era Harry.Am simtit cum Niall m-a tras de mana si m-a sarutat sub privirea lui Harry.Imi parea asa de rau de ce faceam.Chipul lui se inrosise si lacrimile au inceput sa-i apara pe fata.Niall l-a salutat insa Harry i-a spus ca il uraste.Pentru o clipa ochii sai erau atinti asupra alor mei,implorandu-ma parca sa il ascult.Pareau asa de nevinovati.Incepe sa-mi fie mila de el.De ce trebuie sa fiu asa proasta?Pierduta in gandurile mele,am revenit la realitate cand o vaza s-a spart in fata mea.L-am cautat pe Harry cu privirea insa el  nu era niciunde.Am inceput sa plang in fata usii strangandu-l pe Niall in brate.

-Erica,trebuie sa vorbim neaparat!zise Liam.

In timp ce Zayn fugea dupa Harry,eu imi plangeam de mila in bratele lui Niall.Ma intrebam ce este in neregula cu mine,cu el,cu noi doi.De ce suferea atat daca m-a inselat si de ce inima imi spunea sa-l iert si sa ma intorc la el.Desi a facut asta,tot nu il pot considera un monstru si il iubesc mai mult ca la inceput datorita orelor petrecute departe de el.Mi-am dat seama ca nu e bine ce am facut si ca a fost si vina mea ca datorita unui mic obstacol m-am dat batuta si am sarit in bratele celui mai bun prieten al iubirii mele.

-Erica,asculta-ma!Ceea ce am sa-ti zic este foarte important daca vrei sa te mai impaci cu Harry.

Am incercat sa zic un da,insa vocea nu ma asculta,asa ca am dat din cap aprobator,chiar daca nu mai aveam nici o speranta ca Harry m-ar putea ierta pentru ce i-am facut.

-Harry nu te-a inselat cu nimeni.Crede-ma!Fata aceea a jucat teatru doar ca sa va faca rau amandurora!A fost platita pentru asta,intelegi?Harry nici macar nu o cunostea!

-Poftim?

Am sarit din bratele lui Niall si i-am aruncat lui Liam o privire confuza.Cum se putea intampla asa ceva?Cine ar fi facut un lucru atat de urat?

-Vorbesc serios.De ce crezi ca sufera Harry atat?

-Pentru ca m-a inselat?

-Daca te-ar fi inselat cu adevarat si-ar fi cerut scuze si nu te-ar mai fi cautat.Iar acum ar fi fost probabil in club distrandu-se cu toate fetele care ii ieseau in cale.Crede-ma ca sufera mult pentru ca te iubeste si nu-i place sa te stie departe.Si faptul ca te-a vazut sarutandu-te cu Niall a  fost lovitura suprema.Te rog,du-te la el si rezolvati-va problema!

Am vazut cum isi indrepta mana catre camera lui Harry,asa ca m-am dus la etaj dupa el.Ma simt atat de prost pentru ca nu i-am dat sansa sa imi spuna ce s-a intamplat,insa am crezut ca este ca ceilalti.Ca isi va cere scuze si va dori o a doua sansa ca sa imi faca si mai mult rau.Am deschis usa camerei lui si i-am facut semn lui Zayn sa ne lase singuri.Dupa ce acesta a iesit,m-am pus la marginea patului intinzand mana catre cea a lui Harry,insa exact atunci cand acestea mai aveau putin si se uneau,Harry si-a retras mana.

-Lasa-ma!Du-te la Niall al tau!Sper ca esti fericita cu el!Cu mine n-ai putut fi!

Am inceput sa plang auzind acestea.L-am facut sa sufere atata..degeaba.

-Imi pare rau!Nu stiam ce sa fac!Stii cum m-am simtit cand te-am vazut sarutandu-te cu fata aceea?

-Dar nici macar nu stiu cine era!Nu am sarutat-o intentionat,ce nu intelegi?A sarit pur si simplu pe mine,iar dupa ce ai plecat,a disparut.Nu te-am inselat!Dar nu ai vrut sa ma asculti!

-Acum am inteles si imi pare rau pentru asta!Dar te rog,te implor sa ma ierti!

-De ce iti pasa asa de tare?Tu il ai pe Niall care chiar te iubeste!

-Dar eu nu il iubesc!Nu vreau sa fiu cu el!Eu vreau sa fiu cu tine!

-Si atunci de ce l-ai lasat sa te sarute?

This is our love story(Harry Styles Fan-fic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum