Numele meu e Yvona Whalker și am 20 de ani . Am fost născuta in Washington D.C. Am avut parte de o viața frumoasa , parinti drăgăstoși , o casa mare , iubire dar nu prea aveam prieteni . Adică aveam 2 : Kai și Luna . Ei erau singuri mei prieteni adevărați , care erau acolo cand restul colegilor si "prietenilor" mei , își băteau joc de mine , ma băteau , ma înjurau doar prin simplu fapt ca exist . Normal ca atunci cand scăpam din chinurile lor , fugeam si ma ascundeam in curte unde plângeam . Plângeam si plângeam ore in șir . Pana cand m-am saturat . Am Decis sa devin o noua eu . Una Dura si rece , deși nu aveam cum . Am început sa ma antrenez singura prin pădure . Loveam manechine pe care le primeam împrumut de la cineva . Învățam singura niște mișcări pe care le puteam folosi . Ba chiar , mi-am cumpărat si un pistol și am învățat sa il folosesc . După 3 luni de antrenament , eram gata . Eram gata sa arat lumii ca a greșit Bătandu-si joc de mine. Dar acea seara ... A schimbat multe .
După cum ziceam era seara eu mergeam prin parc . Eram liniștita pana cand am dat de Nick si Gașca lui . Ei mereu își băteau joc de mine . A încercat sa ma atace dar l-am mușcat . Apoi si restul cățelușilor au venit la " joaca " . Bine înțeles ca i-am pus la pământ . Dar apoi unul a venit cu un cuțit . Mi l-a pus la gat si a spus ca mi-a sunat ceasul . Atunci am scos pistolul și l-am mușcat , iar cand mi-a dat drumul am îndreptat pistolul spre el . Nu știu cum dar l-am împușcat direct in inima . Restul băieților au fugit speriați . Eu am ajuns acasă iar a doua zi , dimineața am primit o scrisoare . Iar aceea scrisoare mi-a schimbat viața .Hey !! După cum vedeți am început o carte noua ! Sper sa aibe multă acțiune si sa va placa mult ! Va pup !
P.S: in media e Yvana . Și voi posta duminica . Pup !
CITEȘTI
I'm a Spy
ActionNu trebuie sa imi STI numele , nici povestea . Trebuie sa STI ca atunci cand decizi sa te schimbi , totul e pe dos . Cand cauți Razbunarea si apoi o găsești , viața ti se schimba . Iar viața .... Te poate face un monstru .