Ma uit uimita si in același timp , entuziasmata , deoarece asta poate fi ceva foarte important . Totuși prefer sa par matura si serioasă deci ridic suspicios sprânceană stânga , luând plicul si citind cu voce stinsă ceea ce scrie pe el : - Top secret .....
- Deschide-l . Spune Richard dându-mi un cuțit subțire cu mâner roșu din marmura . Il iau si deschid ușor plicul ca apoi sa citesc conținutul de pe foaie subțire .
- Deci vrei sa fur niște diamante ? Întreb uitându-ma la foaie .
- Defapt , nu le furi . Acelea au fost furate si vreau sa le recuperezi .
- Aha . Ok . Ma bag , dar clădirea aia trebuie sa fie bine păzită .
- Cred ca poti face fata .
Inima imi bate cu putere si o stare de nesiguranța si de neîncredere in mine ma cuprinde cu totul . Adică de ce acum ? Nu stiu daca sunt pregătită . Dar am scăpat de la o moarte oribila .
- Crezi ? Îl întreb nesigura .
- Da . Deci accepți ?
Respir adanc si spun tare si hotărât : - Da !
- Bun . Începi maine antrenamentul . Ai o zi începând de maine , apoi începi misiunea .
- Ok .....
Asta e ciudat .Adică , el are atâta incredere in mine dar de ce ? Oricum , sunt foarte entuziasmata si surprinsă si pot simti cum adrelina cum circula prin mine . O simt in Sânge , pe piele , peste tot . Daca acum e asa , oare cum va fi cand chiar voi incepe misiunea ? Richard se ridica de pe scaun , sprijinindu-se in bastonul lui lung , de un verde închis , la mâner încrustat cu diamante albe . Hm.... Nu l-am observat pana acum . Probabil nu am băgat de seama .
- Ar trebui sa te odihnești . Maine va fi o zi grea . Spune acesta uitându-se la mine cu o privire indiferenta .
- Da . Zic întorcându-ma spre usa . Nopate buna .
- Cum zici . Răspunde acesta , fiind întors cu spatele si uitându-se pe geam cu un pahar de whisky in mana . Cel putin asa cred ca e dupa miros . Ies grabita afara si ies din clădire , așteptând un taxi . Imi încrucișez mâinile ca sa ma încălzesc si ma mai plimb ici-colo , așteptând ca un taxi sa apara . Ma uit la clădirile înalte , învăluite in umbrele nopții friguroase de toamna . Luminițele de la geamuri par niște stele ce strălucesc pe cerul întunecat . Totul e atat de liniștit aici ..... Nu se aude nici măcar zgomotul enervant provocat de clansoane . Tresar cand aud un clansonat care vine din spatele meu . Ma întorc pe călcâi si il vad , oarecum pe Nate .
- Nate ! Cat ma bucur sa te vad ! Exclam îndreptându-ma spre mașina lui.
- Yvona , ce cauți la ora asta aici ? Si unde ai fost toata ziua ? Întreaba el , înfruntându-se .
- Am avut multe ore si antrenamente .
- E na . Oricum , ce faceti învătați voi , aici ?
- E o scoala de poliție . Si mai sunt si in comitetul de organizări . Organizam o petrecere.
- Aha . Oricum , mi se pare ciudat ca facultatea asta nu are un site .
Ridic din umeri .
- In fine , ma duci acasă , nu ?
- Normal . Urca , dardalici .
Urc in mașina , unde e cald si bine . Nate pornește si eu ma afund in scaunele moi si imi întorc capul , admirând clădirile si speriandu-ma de copacii mari din intuneric. Ochii imi devin din ce in ce mai grei . E ca si cum niște zâne obraznice ti-ar sufla cu praf de adormit in fata . Pana la urma , cedez si adorm .
***
Simt o mana care imi scutura umărul . Deschid ochii încet si casc . Il vad pe Nate care sta in fata mea . Imi rotesc ochii ca sa analizez locul in care ma Aflu . O , Doamne ! Sunt inca in mașina . Sar ca arsa si ies din mașina .
- Multumesc pentru drum , Nate . Spun îmbrățișându-l.
- Cu placere . Noapte buna .
- Noapte buna ! Strig , îndreptându-ma cu pași mari spre intrare .
***
Intru ca vârtejul in camera si merg sus unde ma îmbrac in pijama si ma arunc in patul cald si moale . Adorm imediat cu gândul la misiune .
Dimineața vine repede si sunetul soneriei ma trezește . Ma ridic din pat foarte încet si stau 5 secunde pe loc ca sa treacă amețeala asta . Imi inchid ochii strâns apoi ii deschid si cobor scarile pana la usa . O deschis căscând si doua brațe ma cuprind . Tresar putin neștiind cine e si apoi ii remarc parul roșcat si vâlvoi .
- Doamne , Yvona ! Cat ma bucur ca esti vie ! Exclama ea strângându-ma in brațe .
- Ok , ce se intampla si cum de esti treaza la 8:00 dimineața ? O întreb mijindu-mi ochii la ceasul de pe peretele din hol .
- Pai , cum toata facultatea a fost la Homecoming , toti stiu ca ai fost rapita si supusa la moarte . Știm chiar si la ce moarte si cum ai scăpat de acolo . Doamne , felicitări ! James Bond nu ar fi putut face asta , sunt sigura .
- Hai sa nu exageram , ok ? In plus vi tocmai la ora asta . Dar stai ...... Totul s-a întâmplat ieri . Cum de stiti totul ?
- Pai ....... E posibil ca si Paul sa ii fi spus tot lui Cole si eu sa fi ascultat si STI tu ...... Bârfa e bârfa . Spune ea lăsând capul in jos , cârlionții curgându-i in jos ca o cascada de foc .
- Oh , Maddy . Oftez scurt apoi ii schițez un zâmbet . Deci ar cam trebui sa ma pregătesc , ne vedem noi la facultate , pa !
- Pa !
Închis usa si apoi plec sus unde ma spăl rapid si ma îmbrac cu o pereche de blugi skinny- low waist , o cămașă alba si peste ea un pulovat tricotat de culoare verde . Parul mi-l piaptăn si il las asa , deoarece e doar pana la umeri , iar in picioare imi iau ghetele de culoare neagră . Ma uit la ceas : 8:30 . Nu mai am timp de micul dejun asa ca imi iau geanta de un verde crud de la Coco Chanel , telefonul si o iau la fuga pana la lift , apoi ies salutându-l pe Joe , portarul clădirii . In fata mea se afla Nate cu mașina lui , proaspăt spălată .
- Neata , Nate ! Spun îmbrățișându-l .
- Neata si tie , Yvona . Ce faci ?
- Foarte bine . Hai sa ne grăbim , pentru ca nu vreau sa întârzii . Spun zâmbind repede.
- Desigur , dupa tine . Zice deschizându-mi usa ca sa intru . Eu chicotesc .
***
- Am ajuns . Vocea lui ma face sa revin din lumea Internetului .
- Super ! E 8:50 . Mulțumesc , Nate . Zic in graba iar apoi ies din mașina , îndreptându-ma De intrare . Intru si valul de caldura ma relaxează total . Cum ma așteptam , pe hol sunt mulți elevi care isi petrec cele 10 minute , împreuna . Fetele barfind si băieții vorbind despre football , spionaj si arme mortale . Respir adanc , închid ochii dar un miros familiar ma face sa ii deschid ca apoi sa o vad pe Maddy care flutura sub nasul meu un latte de la Starbucks .
- Ce e cu asta ? Întreb arătând cu degetul spre paharul alb , cu logoul Official al firmei : o sirena .
- E pentru tine , prostuțo ! Imi Răspunde ea pe un ton pițigăiat . M-am gândit ca nu aveai timp sa mănânci , asa ca ti-am luat un latte cu caramel , asa cum iti place .
- Ma Cunoști , roșcato. Ii spun , luându-i paharul din mâinile fine si luând o gura lacoma din el .
- Mmm.....gem eu ușor . E foarte bun .
- Doar e de la Starbucks . Adaugă Maddy si amândouă radem .
- Cred ca ar trebui sa ma indrept spre sala de antrenament , ne vedem mai târziu . Pa ! Si mersi pentru latte . Ramân datoare . Pa ! Spun plecând .
- Pa ! O pot auzi pe Maddy strigând in urma mea .
Grăbesc pasul ca sa ajung la timp la antrenamente . Azi am multe antrenamente si cateva ora de instruire , parca nu am trecut prin ceva asemanator unei misiuni sau .....ii pot spune chiar o misiune de salvare si nu doar a vieții mele . Iau liftul si cu cat Cobor in jos , se face tot mai frig . Ajung in sala si ma uit la ceas :9:00 . Vai ! Fug repede si ma echipez in echipamentul negru . Doar negru e SEXY .... In fine . Ma indrept spre saltele si ma uit confuza prin jur . Nu stiu ce sa fac prima data . Simt o mana pe umar , lucru care ma face sa tresar . Ma întorc si il vad pe Paul .
- Salut ! Zice el zâmbind .
- Salut ! Spun răspunzându-i la zâmbet .
- Haide ! Ar trebui sa fi in cealaltă sala .
- Cealaltă sala ?
- Da . Doar , ai o misiune de îndeplinit .
- Nu mi se pare cine stie ce . Adică misiunea e peste o zi si trebuie sa iau niște diamante . Mare brânza . Comentez suflându-mi șuvița de par din ochi.
- Pai sa STI ca este . E foarte bine păzită .
- Cum zici . Sa începem odată antrenamentul .
Paul ma conduce spre o sala mai mica decât cea comuna , dar , e plina de arme , saltele si manechine . Interesant .....
- Deci ce fac prima data ? Întreb mușcându-mi buza de jos .
- Pai , luam totul in ordine . Cățăratul pe geamurile clădirii si .... Nu isi termina fraza , deoarece il întrerup .
- Stai . Cățărat ? Asa o sa ma vada toti . Mai bine plănuim altceva .
- Cum ar fi ? Spune lăsându-si capul in partea stânga si mușcându-si buza .
- As putea sa fiu sub-acoperire . Zic punandu-mi mâinile pe solduri .
- Sub- acoperire ? Întreaba nedumerit .
- Da ! STI tu ..... Deghizare , identitate falsa ...... Ca in filme . Spun arătând cu mana spre el . Acesta bufnește in ras .
- O , Yvona . Asta e viața reala , nu un film cu James Bond .
- Viata e un film . Si nu unul cu zânele din Twilight . Acum , putem sa începem ?
- Da , bine . Deci ce vrei sa faci prima data ?
- Sa ma lupt .
- Ok . Vrei sa încerci pe manechin sau vrei sa ne batem amândoi ?
- E o întrebare capcana ?
- Nu .
- Atunci vreau sa te bat mar .
- Ha ! Hai sa te vad , Whalker .
- Ai sa ma vezi , Wood .
Paul îndrepta pumnul drept spre mine dar eu il prind si il duc rapid la spatele lui ca apoi sa il lovesc in picioare si el sa cada , jos .
- Hm, buna încălzirea .... Spun pocnindu-mi gâtul .
- Ai avut doar noroc . Acum haide , da ce poti .
Il lovesc cu pumni , acesta bătându-i fiecare lovitura . Incerc sa il lovesc cu piciorul dar el mi-l prinde si ma învârte , eu căzând pe saltele curate .
- Ha ! Uite cine are ghinion !
- Mai taci !
- Haide . Sa iti arat cum sa faci .....Dupa ore si ore de bătăi si căzături pe saltele , e timpul pentru arme .
- Ok, cred ca a ajuns bătaia pe ziua de azi . Spune Paul scoțând cateva serviete .
- Ai dreptate , imi era mila de tine la câta bataie ai mâncat . Zic pocnindu-mi gâtul . Deci ce ai acolo ?
- Privește . Șoptește si deschide servietele pe rând . O grămada de arme si Gadget-URI stau in fata mea . Super !
- De ce rânjești ? Ma întreaba Paul .
- Imi imaginam cum te omor cu armele astea .
- Aha . Crezi ca e ușor sa le folosești ?
Dau din umeri .
- Ok , o sa iti trebuiască prima data pistoale , grenada cu gaz somnifer si ......hm....... Cam atat .
- Ok . Stiu cum sa le folosesc .
- Da.....
- Nu crezi ? Iau pistoalele si împușc manechinele de la o distanța mare .
- Cred ca e timpul pentru o pauza .
- Eh .Orele trec si antrenamentul e gata . Ah ! Ma doare putin spatele dar va trece . Ies din sala de antrenamente si ma indrept spre dușuri . Slava Domnului ca exista dușuri separate . Dau drumul la apa si ma spăl rapid . As vrea sa mai stau in apa asta fierbinte dar trebuie sa plec acasă . Înfășor prosopul pufos si lung ok jurul trupului meu gol si ud . Imi iau rapid hainele pe mine si imi usuc parul . Imi iau lucrurile si ies afara grabita . Aud un clansonat si o vad pe Maddy care imi face cu mana din mașina .
- Salut , dinnou . Spun zâmbind strâmb .
- Intra in mașina , Yvona . Zice aceasta arătând spre bancheta din spate .
Urc in mașina si Maddy pornește .
Dupa cateva minute ajung acasă . Iau liftul pana la etajul meu si ma bag ca o furtuna in apartament . Imi arunc lucrurile pe canapeaua din sufragerie si merg pana in Bucătărie , de unde scot o sticla de Jack Daniel's . Ma așez pe locul ca o canapea , lipit de geam si ma uit la cer . Beau cu lăcomie paharul si ma gândesc la misiune . Maine ...... Misiunea e maine si sper sa nu o dau in bara .Hey !!! Salut dragi cititori ( daca mai sunteti ) . Dupa o pauza mai lunga , am revenit si sper sa va placa acest capitol la fel de mult cum imi place mie . As vrea sa ma iertați pt pauza si sper ca inca imi mai citiți cartea . As vrea sa va rog sa imi scrieti in comentarii , ce parere aveți despre acest capitol . Va pup ! Si nu stiu cand va veni celălat capitol . SEE YOU ❤️❤️
CITEȘTI
I'm a Spy
ActionNu trebuie sa imi STI numele , nici povestea . Trebuie sa STI ca atunci cand decizi sa te schimbi , totul e pe dos . Cand cauți Razbunarea si apoi o găsești , viața ti se schimba . Iar viața .... Te poate face un monstru .