Capitolul 2: Bun venit in New York !

416 30 8
                                    

Dimineața vine foarte repede . Deschid ochii încet și casc. Mai stau in patul moale si cald , pana cand alarma telefonului incepe sa sune . O opresc și văd ca este ora 5:00.Peste o ora am avion deci trebuie sa ma grăbesc . Ma ridic în fund și deschid geamul de langa patul meu . Inspir aerul curat al zilei calde de azi . Ma uit putin la oameni apoi ma dau jos din pat și merg sa fac un dus . Apoi ma îmbrac cu hainele pregătite de aseară și îmi împletesc parul în spic iar apoi ma machiez mai natural , doar rimel , fard de culoarea pielii și lip gloss cu aroma de nuca de cocos .  Ah ! Am uitat sa imi fac bagajul . Ma grăbesc si văd că bagajul e facut . Langa el e un bilet .
Draga Yvona , ti-am facut eu bagajul , înainte sa te trezești . Pe la ora 5 . Știam eu ca ai uitat de el . Iti urez zbor plăcut și sa ma suni cand ajungi .
                Multă dragoste , mama .
Râd putin , deoarece avea dreptate . Am uitat sa îmi fac bagajul . Dar totuși e putin ciudat faptul ca vine la mine in casa la 5 dimineața . În fine , e mama nu un criminal in serie .Ma duc jos unde Pufy și Bella ma așteaptă flamanzi . Le dau de mâncare apoi îmi pregătesc niște ochiuri , șunca , toast și ceai , mic dejun american . Îl mânanc apoi ma joc cu animăluțele mele . Oh , ce dor imi va fi de ele . Le iubesc asa mult . Sper ca vor fi bine . Pai normal ca vor fi , doar mama si tata ii iubesc . Peste 10 minute aud soneria . Deschid ușa și îl văd pe poștașul Rick .
- Neața Rick ! Spun eu surprinsă sa il văd fara posta .
- Neața Yvona.! Spune el fericit si zâmbind .
- De ce ai venit ? Îl întreb curioasa .
- Am auzit ca pleci și am vrut sa îmi iau rama bun de la tine .
- Aw ! Ce drăguț ! Îl îmbrățișez strâns apoi îl ivit la o cafea dar el refuza pentru ca se grăbește . La 5:30 voi porni spre aeroport așa ca îmi verific bagajul și scriu instrucțiuni pentru Pufy și Bella .
Uite ca este timpul sa plec . Părinții mei , Kai și Luna au venit și mi-am luat rămas bun de la ei . Apoi i-am îmbrățișat pe Pufy si Bella . Îmi iau bagajul și pornesc cu mașina spre aeroportul care nu e foarte departe . Cam 10 minute . Ajung acolo și urc in avion . Îmi pun bagajul și îmi scot telefonul din geanta . Ma mai interesez despre aceasta facultate care se numește : Eagle Eye Academy . Un nume cam ciudat pentru o facultate . Dar având in vedere ca e o facultate de spionaj , e ok . Se pare ca e o facultate foarte buna . Sper ca ma voi acomoda acolo . Sincer , nu am emoții . Asta pana ajung acolo . Ma uit pe geam și văd ca deja ne-am pierdut printe norii albi ca spuma laptelui . Ma las furată de somn și adorm .
Visez ca sunt acasă , jucându-ma cu animalele mele . Wow , chiar le iubesc prea mult . Totul e bine si frumos pana cand simt ca cineva ma zguduie . Deschid ochii si văd o stuardeza cu parul blond , prin in coc și ochii albaștrii ca cerul senin intr-o zi secetoasa de vara .
- Domnișoara , am ajuns la destinație .
Ma uit putin la ea , apoi revin cu picioarele pe pământ si ii răspund .
- O ! Pai , mulțumesc ! Îmi iau bagajul și plec .  Cobor din avion , ies din aeroport si merg sa chem un taxi care ma va duce la facultate . Cel putin , asta credeam eu . M-a lăsat chiar langa Central Park. Serios ? Ce au taximetriști ?? Oh 40 $ dați degeaba .   Pornesc singura pe drumurile periculoase ale New York-ului . Ah ! Ma dor picioarele asa ca ma opresc in laterala unei mașini si ma uit in geamul ei. O Doamne ! Arat ca si cum m-as fi luptat cu un aligator flamand. Rimelul e peste tot in jurul ochilor , parul e ciufulit și ochii imi sunt roși , deparca as fi dormit cu lentilele de contact .  Încerc sa ii dau o forma parului meu dar geamul mașinii le lasa in jos , iar dincolo de el e un bărbat drăguț , brunet și cu ochi verzi . Ma uit la el rușinată , deoarece arat ca naiba si ma aranjam in geamul mașinii lui . Dau sa plec dar el ma oprește .
- Stai putin . Nu pleca !
Eu ma opresc apoi ma întorc către el .
- Scuze , nu știam ca esti in mașina . Eu am zburat cu avionul si am adormit .
- Nu iti cere scuze . Nu ai de ce . Sunt Nate .
- Yvona . Încântată !
- La fel . Deci , Yvona , unde pleci ?
- Pai merg pe jos pana la Eagle Eye Academy .
- Pana acolo ? E departe ! Haide te duc eu .
- Am , nu știu ce sa zic .
- O haide ! Nu te omor .
- Ok .
Deci ajungem acolo , pe mașina eu reușind sa imi fac parul si sa imi retușez machiajul .
- Am ajuns !
- Mulțumesc ! Inca ma mai uitam in oglinda .
- Arati bine !
- Mersi . Deci cat trebuie sa iti dau ?
- Vorbești prosti ! Nu imi dai nimic . Poate putem fi prieteni .
- Hm, prietena cu un necunoscut ?
- Nu iti sunt necunoscut .
- Ok .
- Uite numărul meu . Suna-ma daca ai nevoie sa te ducă cineva la apartament .
- Am ok , mersi Nate . Ne mai vedem .
- La revedere , Yvona !
Ah ! Apartamentul ! Am uitat sa închiriez unul ! Ce proasta sunt ! Ce ma fac ? Ah , Yvona ! Poate găsesc unul de închiriat . După ce revin din gândurile mele ma întorc si aproape ca (,) cad in fund . Wow ! Scoala asta e asa de mare ! O clădire mare cu 2-3 etaje , cărămizie si cu multe geamuri .  Respir adanc și intru in clădirea aceea . Pe hol , sunt mulți copii care tin in mana bagajul lor .  Hol e frumos , negru cu alb , mare , plin de câteva canapele albe si câteva negre din piele si fotolii la fel . Unii au cafele si frappe-URI de la Starbucks .  Mi-ar prinde bine si mie o cafea acum . Sau .... Ceva de mâncare . Mor de foame !
Ma uit pierdută prin jur , neștiind pe unde sa merg . O mana care imi atinge umărul ma face sa tresar , dar ma liniștesc cand ma întorc si văd o femeie de 40-50 de ani , cu parul brunet cu câteva fire albe împletit frumos și ochi gri .
- Ma scuzați , domnișoara . Nu am vrut sa  va sperii .
- Nu este nimic .
- Cum va numiți ?
- Yvona Whalker . La auzul vorbelor mele ochii doamnei sclipesc si se uita la mine uimita .
- Îi .....Se...Le... . Spune ea atat de încet încât nu pot auzi .
- Ati spus ceva , doamna ?
Aceasta tresare : - Nu , nu ! Dați-mi voie sa va ajut . Va duc la biroul directorului .
Deci stau si aștept . Ce bine e sa stai . Picioarele ma dor îngrozitor . Aștept ca cineva sa deschidă ușa aia si sa ma invite înăuntru . Si aștept si aștept . Si nimic . După vreo ora , o domnișoara de 20 de ani cu parul blond si ochi căprui ma invita înăuntru .
Ma așez pe un scaun . Iar apoi , o voce masculină se aude din spatele scaunului întors Spre geamul mare .
- Domnișoara Whalker . Ma bucur ca ai acceptat sa vi la noi .
- Da , pai , mulțumesc ca m-ati invitat . Spun eu cu sânge rece . Dar de ce tocmai eu ? Am ucis din greșeala un băiat .
- Yvona , te-am urmărit atent la antrenamente si ai asta in sânge .
- În sânge ...... Repet eu in șoaptă .
- Si nu iti face griji pentru apartament . Ti-am cumpărat unul intr-un bloc foarte luxos. Apartamentul e foarte mare , apropo .
- Mulțumesc , domnule Wood.
- Te rog , spune-mi Paul . Spune el , întorcându-se cu scaunul spre mine . Ramân uimita cand il văd . Mama , nu e asa de bătrân pe cum ma așteptam . Defapt nu e bătrân deloc . Are un par șaten închis pot zice negru si niște ochi gri albăstrui . E cam greu sa iti dai seama .
- Ok, Paul .
- Mâine la 9 sa fi aici . Uite aici adresa apartamentului .
- Mulțumesc , ne vedem mâine .
Dau sa plec dar acesta se ridica si imi deschide ușa personal iar eu ii mulțumesc si plec . Deci am iesit din clădire . Scot telefonul ca sa il sun pe Nate . Dar bateria e descărcată . Ah ! Grozav ! Acum trebuie sa merg pana in centru care e departe . După câțiva pași făcuți , aud un clansonat . Nu il bag in seama , probabil clansoneaza le altcineva . Mai fac câțiva pași si apoi iat clansoneaza . Ma întorc si il văd pe Nate care ma aștepta . Merg la el zâmbind .
- De unde ai știut ca eu acum ies ?
- Oh , te rog ! Nu ai cum sa stai mai mult . Pot spune ca am avut noroc . Acum ia spune , unde stai ?
- Aici ! Ii dau foaia iar el rămâne uimit .
- Wow ! Esti bogata inseamna !
- As vrea eu . Ei mi-au cumpărat acest apartament .
- Se pare ca ai noroc . Haide !
Și pornim spre apartament . Mama sunt asa fericita ! Ma întreb oare cat de luxos e apartamentul meu ?  Gândurile mele sunt întrerupte de vocea lui Nate .
- Am ajuns !
Ma uit pe geamul curățat al masinii si ramân muta cand văd clădirea . E o clădire înaltă si mare si pare luxoasa . De-abia aștept sa văd interiorul .
- Mersi Nate ! Am , nu vrei sa intri la o cafea ?
- Oh , nu ! Am cina in familie . Sper ca o sa ne mai vedem . O seara plăcuta !
- Mersi ! La fel !
Deci intru in clădire si mai ca leșin cand văd cat lux e acolo . Sincer , cred ca Paul e nebun . De ce m-ar trimite pe mine intr-un loc ca asta .
Merg la Recepție si întreb de apartamentul meu .
- Buna ! Numele meu e Yvona Whalker . Imi puteți spune care e camera mea ?
- Desigur . Stați sa verific . Whalker ...... A aici . Aveți camera 204 care se afla la etajul 2. Poftim cheia si in camera aveți un mic cadou din partea noastră . Ședere plăcuta .
- Mulțumesc , la revedere!
Deci iau liftul , iar acolo se afla o fata cu parul lung , roșcat si ochi căprui . Poarta o pereche de blugi negri , un maieu cu semnul celebru al lui Batman și o pereche de converși . Imi place cum se îmbracă . Dar mi se pare cunoscuta . Unde am mai vazut-o ?
- Salut ! Zice ea pe un ton prietenos .
- Salut ! Zic eu pe același ton.
- Numele meu e Madison . Spune-mi Maddy.
- Sunt Yvona , incantata .
- La fel .
- Deci câți ani ai ? Ma întreaba ea .
- Fac 20 peste o luna . În 1 Octombrie .
- Serios ? Si eu fac tot 20 pe 1 Octombrie !
- Nu cred ! Ce tare !
- Știu , nu ? Apropo , te-am vazut azi la facultate .
- Facultate ?
- La Eagle Eye !
- A ! Da ! De-asta imi păreai cunoscuta .
- Nu e greu sa ma observi . Doar am parul roșcat . Zice ea râzând . Imi place de ea . E de treaba . Sper ca vom fi prietene , continua .
- Si eu ! In ce camera stai ?
- 204 , tu ?
- 200. Suntem fata in fata ! Yey !
Liftul se oprește . Iar ușile mari se deschid .
- Ne vedem mâine la scoala ! Noapte buna !
- Noapte buna Maddy !
Ajung in fata ușii camerei 204 . O ușa mare si neagră din lemn de abanos . O deschid și intru . Dar sincer ramân foarte uimita cand Văd ce e înăuntru . Asta clar nu poate fi numit apartament . E asa de mare încât are si scara interioară ! Câte camere poate avea ? Las bagajul in camera mea . Care e superba ! E de culoare maro iar tavanul e alb . Mobila e si ea maro din lemn de nuc . Patul e pentru doua persoane . Da , sigur ..., parca as avea iubit . Patul e si el din lemn de nuc si sunt niște așternuturi albe si perne frumoase cu simboluri gen tatuajele henna . Deasupra patului este o cruce . Iar langa pat văd ca e o Șampanie dintre cele mai scumpe si niște trufe . Langa ele este si un bilet .
O mica atenție din partea noastră.
- Eagle Eye Academy
Mica ? Șampania asta costa , daca nu ma înșel , vreo 1000 de dolari ! Si trufele sunt foarte scumpe si rare . Mai merg putin sa imi explorez casa . La etaj sunt doar 4 camere : dormitorul meu , o biblioteca superba si o mica sala de sport . Jos , este un living mare si superb , cu un șemineu negru cu linii aurii , o canapea din piele neagră si fotolii din același fel ca si canapeaua . Mai este si ii mic raft cu cărți și ditamai televizorul . Bucătăria e superba si ea. E verde , cu mobila albă , geamurile sunt mari Iar lipite de ele se afla ca un fel de canapea albă si perne mici de culoare verzi si roz . Terasa nune foarte mare . Are mobila de exterior si câteva plante cățărătoare . Dar priveliștea e minunata !
Merg sus unde fac un Duș , imi iau pijamalele albe cu negru și apoi ma pun in pat , dau drumul la televizor ( am uitat sa spun ca am si un televizor im camera ) imi pun Șampanie intr-un pahar si mânanc niște trufe . Cam tot ce mânanc pe ziua de azi . Apoi imi amintesc de mama . Iau telefonul si o sun . Norocul meu ca acolo sunt si tata , Kai si Luna .
- Alo ? Salut !
- Yvona ! Striga toți.
- Da , asa ma cheamă !
- Ce Faci ? Cum e ?
- Pai e superb ! Am ditamai apartamentul luxos ! Si acum mânanc trufe si beau Șampanie de 1000 de dolari .
- Wow ! Yvona , nici nu ai ajuns bine si deja trăiești pe picior mare .
- Habar nu am de ce dar mi-au cumpărat acest apartament .
- Ne bucurăm ca esti bine , te lăsam sa te odihnești . Noapte buna !
- Noapte buna.!
Las telefonul pe noptiera , sting televizorul si ma las furată de somn .

Hey !! Capitolul 2 ! Mama ! Cat am scris ! Nici o carte nu are asa capitol lung ! Si eu care credeam ca nu voi avea idei . Cat de mult te poti înșela . Pai sper sa va placa mult ! Va iubesc ! Astăzi e marți dar capitolul e gata .  Cand il termin mai repede il public , iar cand nu e gata asa repede , il public duminica .

I'm a SpyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum