Capitolul 3: Prima zi și ...prima intalnire ?

362 28 1
                                    

Este dimineața . Ochii mei odihniți se deschid ușor și văd ca nu am visat . Chiar ma aflu aici . Ma întind putin apoi ma ridic in fund si deschid geamul ca aerul dimineții posomorâte sa intre in camera . Inspir adanc , inchid ochii si ma deconectez de sunetul clansoanelor . Aerul rece al dimineții imi răcorește fața fierbinte . Deschid ochii dinnou si observ ca afara e înnorat . Cred ca va ploua . Ador ploaia asa mult . Ador mirosul ei , mirosul de după ploaie , totul . Câteodată vreau sa ma întind pe iarba uda si sa fiu stropita de picurii reci ai ploii . Un clansonat ma aduce cu picioarele pe pământ . Inchid geamul , imi fac patul și apoi fac un dus . Apa fierbinte imi dezmorțește corpul si ma relaxează . Ma îmbrac simplu , un maieu alb , un jerseu negru cu fermoar si blugi de aceeași culoare ca si jerseul si ma încalț cu conversii mei negri . Parul mi-l piaptăm si mi-l las liber . Ma duc in Bucătărie si văd ca e ora 7:30 iar eu am ore la 9:00 . Ah ! Imi pregătesc un mic dejun simplu : toast cu gem de afine si unt de arahide si un ceai de mușețel cu zahăr . Mânanc repede iar apoi ma uit la ceas si observ ca e 7:40 . Da , pai nu am ce face . Imi iau tableta si ma uit la serialul meu preferat " Good for you." Ma uit la 3 episoade apoi ma uit la ceas si observ ca e ora 8:20 . O God ! Imi iau geaca si bat la ușa lui Maddy . Aceasta deschide ușa si zâmbește .
- Neata! Spune ea energica .
- Neața Maddy ! Vi?
- Sigur ! Spune si Închide ușa.
Mergem jos iar in fata blocului se afla Nate cu mașina lui .
- Neața Yvona ! Striga el in timp ce imi face cu mana .
- Neața Nate ! Ce faci ?
- Bine , voi ?
- Bine .
- Voi doi va cunoasteți ? Intervine Maddy care cred ca își face scenarii in minte .
- Da ! De ieri .
- Ou !! Ok .
- Va duc eu la facultate ! Haideți !
- Mersi !
Si ajungem si la facultate . Sincer , am emoții . Doar e prima zi ! Maddy iese din mașina, la fel si eu dar ma duc la geamul lui si ii mulțumesc .
- Mersi Nate ! Cat face ?
- Yvona ! Nu imi trebuie bani . Dar as vrea sa ieșim azi in oraș .
- Sa ieșim ?
- Ca prieteni ! Vreau sa iti arat New York-ul sau " Orașul care nu doarme " .
- Ok , la 7 e bine ?
- Vin sa te iau .
- Ne vedem atunci !
- Ok pa ! Bafta !
- Mersi ! Spun si intru .
E exact ca si ieri . Același hol , aceiași copii si .... Domnul Wood ? Am si pe Maddy am pierdut-o .  Of ! Ma uit prin prejur si observ ca domnul Wood , adică Paul se îndreaptă spre mine .
- Buna dimineața , Yvona !
- Buna dimineața , Paul !
- Te-ai pierdut ?
- Cam da . Sincer , locul asta e mare .
- Te ajut eu . Prima ora o ai cu Domnul Kickman.
- Da , învățam despre lupte .
- Da . Apoi trebuie sa pui in practica tot ce ai învățat .
- Oh , ok .
- Deci haide sa te conduc spre clasa .
- Ok , mulțumesc .
- Deci ai 20 de ani ?
- Fac in 1 Octombrie .
- Nu mai e mult .
- Știu . Dar , tu cati ani ai , Paul ?
- Tu cati imi dai ?
- Hm , cred ca 30 . Spun glumind apoi rad putin .
- Asa bătrân ?
- Doar glumeam . Cam 20 . Sincer , esti prea tânăr ca sa fi director .
- Nu sunt directorul oficial .
- Cum?
- Eu sunt doar pentru câteva zile , pana vine tata .
- Deci esti si tu elev aici ?
- As putea spune si asta .
- Misterios ....
- Am ajuns .
- Oh , mersi Paul .
- Cu placere Yvona . Spune si pleacă . Un tip misterios . Ok , deci acum trebuie sa intru . Deschid ușa iar in clasa e liniște . Nu e asa cum ma așteptam . Sunt doar bănci lungi si nu separate , si sunt foarte sus , fata de catedra domnului profesor . Intru cu o emoție mare și ma uit prin prejur . Văd doar elevi care par prietenoși dar se pare ca profesorul nu a ajuns inca . Vreau sa ma așez undeva nu foarte sus dar vocea lui Maddy imi atrage atenția . Ma întorc si o vad pe Maddy care sta in rândul al 3-lea. Merg langa ea si imi scot pixul si caietul . Peste câteva minute , intra si domnul Kickman. E un bărbat de 30 de ani , cu parul blond si mi se pare prietenos , dar voi afla asta pe parcurs.
- Buna dimineața clasa ! Eu sunt profesorul vostru Charles Kickman . Si va voi învața despre lucrurile elementare . Adică , echipamentele necesare pentru spionaj si multe altele . Deci sa începem .
***
După o ora obositoare , a sosit si pauza binecuvântata . Ies grabita pe ușă și ma îndrept spre sala subterana de antrenamente .  Merg pe un hol imens si minunat . Are geamurile deasupra si in lateralele mele . Apoi aud cum picurii cristalini ai ploii se lovesc de geamurile imense ale holului . Ma uit in sus , pe "tavanul" facut din geamuri si vad cum picurii se lovesc si pier de geamurile putin aburite .  Revin cu gândul si pornesc spre lift . Apăs butonul si instantaneu , locul pornește in jos . Simt cum totul devine din ce in ce mai rece . Într-un final ajung jos unde sunt saltele , manechine , arme și frânghii . Ma uit la fetele si băieții îmbrăcați in haine negre si de vara . La frigul asta ? Cum Doamne rezista ăștia la frigul asta ? Mi-a înghețat si sângele in mine , zici ca sunt la polul nord , îmbrăcata in costum de baie . Ma mai uit putin prin jur pana o vad pe Maddy îmbrăcata in niște iegări negri , un tricou lung de aceeași culoare și niște adidași tot de aceeași culoare . Dar parul il are împletit frumos .
- Hey! Era si cazul sa ajungi ! Doamne ! Zici ca esti un turtur ! Spune ea punând mana pe mine si observând ca sunt congelată .
- Da , pai , aici au cam scăzut gradele . Tu cum de nu-nu înghe-îngheți ? O întreb eu balbaindu-ma si încercând sa imi frec mâinile ca sa mai circule sângele .
- Ai sa vezi . Acuma haide sa te schimbi . Vei arata mult mai bine . Zice si ma trage după ea intr-o camera unde imi da niște haine negre si ma aranjează .  La final , ma uit in oglinda si nu imi vine a crede . Arat super ! Port niște pantaloni scurți , un tricou peste buric și niște cizme lungi cu franjuri . Iar parul imi este împletit si prins coc gen coroana .
- O , Doamne ! Arat minunat ! Dar acum imi este mai frig . Spun tremurând mai tare si ma uit in oglinda . Pielea mea e albastra , buzele mov si venele imi sunt vizibile si mov .
- Nu esti gata , acum haide . Zice Maddy si ma duce in fata unui aparat ciudat .
- Am , ce e asta ? Întreb curioasa si arătând cu degetul spre aparat .
- Intra acolo si relaxează-te . Spune ea calma si ma împinge spre aparat .
Intru in aparat si niște vapori se arunca pe mine , apoi niște raze violete . Cand ies din aparat , nu imi mai e frig . Ma simt bine . Ma uit in oglinda si vad ca pielea mea e alba si buzele roși .
- Wow ! Ce a fost aia ? Întreb uimita si admirandu-ma .
- Un aparat . Acum hai ca incepe ora . Spune Maddy si ma trage in sala de antrenamente . Daca ii pot spune sala . E un loc imens si pereții sunt pietre . Ma încălzesc putin , imi întind Mușchii pana cand se aud niște pași .
- Vine profesorul . Spune Maddy cu o emoție in glas . Pare nerăbdătoare . Eu am o emoție si simt ceva ciudat in piept . Habar nu Am ce e . Probabil , sunt emoțiile . Pași se aud tot mai aproape pana ce un bărbat înalt intra in sala . Ramân socata cand observ ca bărbatul e Paul . Paul e îmbrăcat in negru si se uita la noi , cu niște ochi care te străpung ca niște săgeți ascuțite .
- Bun elevi . Astăzi vreau sa va vad cum puneți osul la treaba ! Vreau sa vad cat de buna va e precizia , ținta si flexibilatatea . Dar trebuie sa fiți concentrați . Chiar si un moment de neatenție poate fi fatal . Spune el rece si sec . Acum sa începem ! Spune si toată lumea se îndreaptă spre manechine si Ținte . Eu decid sa merg la manechine .  Ma uit pe masa si vad cuțite de diferite feluri . Iau unul ascuțit și stau la 5 m distanța de manechin , fixez ținta si arunc cuțitul . Spre mirarea mea , cuțitul Nimerește direct in frunte .  Apoi observ ca e liniște . Ma uit in stânga si in dreapta si observ ca lumea era atenta la mine , la fel si Paul . Maddy se uita mândra la mine iar restul Uimiți .  Apoi eu iau alt cuțit si acum nimeresc in zona inimi . Apoi in piept , in fata , in abdomen . Incep sa ma pricep la asta . Apoi Manechinul se mișca si asta îngreunează treaba dar arunc cuțitul si nimeresc direct in inima . Lumea se uita la mine , înfricoșăta mai degrabă . Paul le face semn sa continue apoi vine la mine .
- Buna treaba , Yvona .
- Mulțumesc , Paul . Fac tot ce pot . Deși mi-as mai încerca norocul si la lupte .
- Serios ?
- Da ! Sunt destul de buna .
- Haide sa te vad ! Pe pariu ca te dobor .
- Tu ? Pe mine ? As vrea sa vad asta .
- Haide !
Ajungem pe niște saltele negre si prăfuite . Ne punem in poziții si lumea vine spre noi ca sa vadă bătaia . Aud un sunet si imi dau seama ca lupta incepe . El vine fugind spre mine dar eu ma aplec apoi imi salt capul in fata astfel lovindu-l in bărbie . Apoi il lovesc unde il doare mai tare si el cade jos , înfrânt . Se aude iar sunetul ăla , in semn ca lupta s-a terminat si eu am câștigat .  Lumea se uita uimita la mine , alți râzând si Maddy pare mândra de mine .
Apoi imi amintesc brusc de Paul si il ajut sa se ridice .
- Scuze . Esti bine ?
- Da . Te Bati destul de bine .
- Destul ?
- Ok , ok . Te Bati bine .
Zâmbesc mândra de tot si ii spun fericita : - Mulțumesc . As spune același lucru despre tine dar , sa nu uitam ca tu esti cel care a zăcut pe saltele murind de durere .  Spun si plec . 
***
Orele au trecut iar eu merg acasă unde mânanc , fac un dus si ma aranjez pentru întâlnire . Ma îmbrac lejer , intr-o pereche de blugi , un tricou alb si conversii mei negri . Parul mi-l las asa , deoarece nu e foarte lung si apoi aud o bătaie in ușa .
- Hey Nate ! Spun fericita sa il vad .
- Hey Yvona ! Imi Răspunde el vesel .
- Esti gata ? Il întreb curioasa .
- Da ! Haide ! Zice el si ma prinde de mana . Ma duce la un Fast food unde ne comandam doi hamburgeri si apoi ne plimbam prin oraș , povestind întâmplări amuzante .
- Deci , chiar i-a explodat in fata ? Zice Nate amuzat de povestea pe care i-am zis-o .
- Da ! Sa ii fi facut fata cand balonul cu voma falsa i-a explodat din farfurie . Am primit pedeapsa timp de o săptămana .
- Wow . Cam mult tupeu ai avut , domnișorică .
- E na . Nu imi plăcea de Mătușa Hildy . Era mereu popotonata , cu unghii false , Botox , haine cu animal print . E .... Scabos. Dar urăște copii si animalele . Defapt are un câine mic si rau . Il pupa toată ziua .
- Yack . Zice Nate râzând . Ma uit la ex si zâmbesc apoi 4 tipi cu pistoale ne ataca .
- Da-ti banii si nu pățiți nimic . Zice unul dintre ei si îndreaptă pistolul spre mine .
- Daca nu ? Zic eu .
- Iti zbor creieri .
- A da ? Cred ca singurul lucru care va zbura vei fi tu .
- Sigur păpușa . Acum da bani .
Ridic piciorul si il lovesc in mana , astfel scăpând pistolul iar apoi il lovesc in fata si la zona " x" . Si normal , ca restul vin sa ne atace . Nate il loveste pe unul in fata dar ceilalți doi il prind . Apoi cel pe care Nate l-a lovit ma prinde pe mine la spate .
- Acum veți muri .
- Nu as zice asta daca as fi in locul tau . Zic si il mușc pana curge sângele , apoi il lovesc tare in fata , spârgându-i nasul . Nate reușește sa ii doboare pe cei doi astfel , castigand .
- Buna treaba Nate !
- Mersi , la fel . Nu știam ca te Bati asa bine .
- Nu subestima puterea unei fete . Acum sa suma poliția ca sa ducă gunoiul . Spun si Nate apelează la 112. Poliția vine , ne interoghează puțin apoi plecam înapoi acasă . Nate ma conduce pana in fata ușii apartamentului meu .
- Mersi pentru tot , Nate . Azi m-am distrat . Mai ales cand i-am bătut pe acei tipi .
- Nu ai pentru ce . Si alta data .
- Nopate buna .
- Noapte buna . Spune si eu il îmbrățișez apoi intru in camera . Azi a fost o zi lunga .

Hey ! Știu , am întârziat . Scuze . Sper sa va placa acest capitol si s-ar putea sa mai întârzi. Imi pare rau .
PS : in media , Nate .

I'm a SpyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum