Capitolul 4 : Gadgeturi de spion

273 24 2
                                    

Imi simt picioarele ca de gheata si ma trezesc . Casc lung si apoi scutur din cap . Mai stau putin prin pat in speranța ca ma voi încălzi dar fara succes . Ma ridic si deschid larg geamul iar un vânt rece de toamna invadează camera . După un minut in inchid si merg in Bucătărie unde imi prepar niște clătite . Dar le prepar in felul meu . Dau drumul la muzica și incep sa dansez in timp ce fac clătitele care sper sa imi iasă pufoase . Este ora 7 deci am timp sa ma si distrez . La radio incepe melodia mea preferata " Domino " Jesse J . Incep sa cant si eu .
" I'm feeling sexy and free!!" . Da , ma simt liberă , ce mai ? Mai dau din funduleț in coace si colo pana cand imi suna telefonul . Las la o parte tigaia si răspund in timp ce dau muzica mai încet .
- Alo ? Răspund serioasă si surprinsă de telefon .
- Yvona ! Ce faci ? Te-am trezit ? Aud o voce blânda si îngrijorată , imi este foarte cunoscuta .
- Mamă! Ce ma bucur sa te aud ! Nu , eram treaza . Deja imi pregătesc micul dejun . Spun căscând scurt .
- Sper sa nu il arzi , scumpo . Zice ea râzând .
- O , stai calma . Nu le ard .
- Ok, cu Kai si Luna ai vorbit ?
- Da ! Vorbim zilnic pe Facebook . Imi e foarte dor de ei . Si ma bucur ca totul le merge bine .
- Știu si am vrut sa te întreb daca vei veni acasă in Mini vacanța de o săptămana .
- Normal ca voi veni ! De-abia astept , dar mai e ceva pana atunci .
- Ai dreptate , doar ca imi e dor de tine .
- Si mie de voi , ok te las ca mi-e foame , pup pa . Spun si inchid telefonul apoi revin la activitățile mele .
După ce termin de facut clătitele , le Ornez si el mananc . Apoi fac un dus si ma îmbrac frumos dar lejer . O pereche de blugi negri , un pulover de aceeași culoare și in picioare niște bocanci cu toc gros si mic . Parul mătăsos mi-l piaptăm si apoi ma machiez cat mai natural posibil . Observ ca e ora 8:30 , deci mai bine pornesc . Ies din apartament si inchid ușa cu cheia si apoi bat la ușa lui Maddy . Aceasta deschide , zâmbitoare ca si ieri si ma saluta .
- Neața , Yvona !
- Neața , Maddy ! Esti gata ?
- Da ! Spune ea si ma îmbrățișeaZa . Apropo , buna treaba .
- Pentru ieri , nu ? La antrenamente .
- Da . L-ai pus la punct pe Paul . Ai fost superba !
- Nu subestima puterea fetelor . STI , ieri cand am fost la plimbare cu Nate .... Nici nu apuc sa termin propoziția ca Maddy spune :
- Ai fost cu Nate ?
- Da ! Acum lasa-ma sa termin !
- Ok .
- Multumesc . Deci , ne-au atacat niște Tipi cu pistoale .
- Si ce ai facut ?
- Pot spune ca am aruncat gunoiul .
- Am inteles . Deci ne duce Nate ?
- Asta pana imi iau mașina . Pana la urma am sa am nevoie , nu ?
- Dap . Pentru spionaj si urmăriri extreme .
- Da, exact .
Ajungem jos si ieșim pe ușa , afara , in frigul de iarna mai bine zis . Vântul bate cu putere iar frunzele uscate ajung in fata mea . Parul meu incepe sa fie " sălbatic " si sa imi acapareze toată fata iar eu arat oribil încercând sa il mai aranjez . Aud un clansonat si știu ca Nate a ajuns .
- Neata , Nate !
- Neața fetelor ! Urcați !
- Cum te simti azi , Nate ? Îl întreb in timp ce ii dau o forma parului meu .
- Da , cum te simti după atacul de aseară ? Se baga Maddy .
- Pai , Yvona s-a descurcat de minune . Inca nu imi vine sa cred cat de tare a fost .
- Mersi . Acum am ajuns , mulțumesc pentru drum și stai calm ca in curând am sa imi cumpăr o mașina .
- Nu e nevoie . E o placere sa te aduc la scoala . Ne mai vedem , pa !
- Pa ! Deci , ce avem prima ora ?
- Pai , o avem cu Kickman .
- Oh ! Pai haide !
Fugim pana la clasa dar avem de urcat niște scări . Ah ! Si cum ziua e din ce in ce mai buna , calc strâmb si cad jos . Maddye ma ajuta sa ma ridic dar doare oribil . Cumva ajungem in clasa , eu șchiopătând si cand intram in clasa , toate rândurile de elevi , își fixează antentia pe noi . Domnul Kickman se uita la noi uimit dar își încrucișează mâinile .
- Domnișoarelor , este ora trecut de ora 9 . Ati întârziat . Spune el pe un ton cald dar serios .
- Va rugam sa ne scuzați dar Yvona a călcat strâmb si cred ca si-a rupt piciorul . Zice Maddy încercând sa ma susțină dar alți colegi vin si ma ajuta sa iau un loc . Sunt foarte drăguți .
- E si vina mea . Scuzați-o pe Maddy . Nu întârzia daca nu ma ajuta .
- Domnule profesor , ma scuzați ca întrerup dar o duc eu pe Yvona la infirmeria școlii .  Se ridica si spune un băiat din rândul al doilea .
- Hm, bine . Va scuz . Acum sa revenim .
- Nu iti face griji , iti dau eu notilele . Imi șoptește Maddy . Sosește si băiatul care ma ajuta sa ma ridic si ma ajuta sa ma sprijin . Ieșim pe ușa si coboram ușor scarile . 
- Deci , cum te numești ? Îl întreb încercând sa nu scot sunete de durere .
- Mike . Nu e nevoie sa imi spui , știu cum te numești .
- Pai , mersi pentru ajutor .
- Nu ai pentru ce . Știu cum e sa calci strâmb . Ar fi păcat sa iti rupi piciorul , deoarece ieri ai fost superba . Ai talent .
- Mersi . Dar si eu sper sa imi treacă . Ah !
- Am ajuns .
Intram in infirmerie si nu arata rau deloc . E chiar frumos . Un loc simplu , alb cu galben Pal si luxos . O asistenta ma duce intr-o camera unde imi examinează piciorul . Respir ușurata cand aflu ca nu e rupt si ca imi revin repede . Ea imi da un lichid ciudat si imi zice sa il beau ca asa imi va trece durerea . Il beau si apoi durerea trece. Mulțumesc si apoi plec împreuna cu Mike in clasa . Mai sunt 20 de minute .
- Bun clasa . Acum ca au venit Yvona si Mike pot sa va arat gadgeturile de spion . Acesta este un ruj laser . Arata ca un ruj normal dar daca il deschizi si apeși de un buton mic si aproape "invizibil" . Acesta se folosește pentru multe , cum ar fi tăiat de pereți si geamuri . Următoarele sunt aceste monede . Par doar niște monede dar daca le aruncați , sunt niște bombe fatale . Aici avem serul adevărului . Cam știți la ce poate fi folosit . Mai avem si niște GPS-URI mici iar aici , aveți armele . Pistoluri cu ancora , pistoale simple , bombe fumigene etc .
Soneria se aude si plec cu toți in sala de antrenamente . Ma inmbrac si merg in acel aparat ca sa ma încălzesc , apoi începem sa ne facem încălzirea pana cand Paul sosește .
- Bun , deci azi am sa va învăț cum sa folosiți Gadgeturile . Am sa va rog sa fiți foarte atenți cu ele .  Care vrea sa fie primul ?
- Eu ! Spun făcând un pas in fața .
- Tu ? Esti sigura ca STI sa le folosești ? Ma Mir ca tu ai vrea sa te joci cu ele .
- Si eu ma Mir ca tu ai uitat cat de ușor te-am pus la pământ ieri .
- Hm.... Haide sa te vad .  Spune încet si băgând capul in pământ ca sa nu vadă cineva ca a roșit . Eu zâmbesc intr-o parte si merg spre Gadgeturile de pe masa . Iau rujul si merg pe saltele pe care se afla manechini . Incep sa lovesc manechinii , lovindu-i si mai făcând niște tumbe iar apoi dau de laserele care păzesc un seif . Mai fac tumbe , eu fiind flexibila si reușesc sa trec de lasere in câteva secunde , fara sa le ating . Deoarece nu pot deschide seiful , scot rujul si folosesc laserul pentru a face un cerc . Lovesc cercul cu piciorul si el cade iar eu iau banii falși .  Apoi urc niște scări si imi folosesc pistolul cu ancora pentru a ajunge pe partea cealaltă . Imi iau cureaua si o folosesc drept tiroliana pe sfoara groasa .  Apoi cobor scarile si gata .  Am facut totul in 2 minute .
Lumea e impresionata dar si socata .
- Bun timp , domnișoara Whalker .
- Multumesc .
Ne mai antrenam putin si eu incerc mai multe Gadgeturi , cum ar fi Bombele fumigene . Incerc si cizmele cu ventuze , ma catar pe pereți . Fac salturi si mai lovesc manechine .  Aud Clopoțelul si știu ca e ora prânzului .  Merg crabita spre cantina mare care e la fel ca si holul . Tavanul facut din geamuri . Imi iau niște pizza si ceai cald . Mananc alături de Maddy si apoi mai povestim . Ne mai cunoaștem .
- Ai fost uimitoare azi ! Ne-ai dat pe spate ! Si sa nu uitam ca ai călcat strâmb .
- Mersi , Maddy , dar ca si Iisus , prefer sa nu ma dau mare . Ok ? Imi place sa fiu modesta .
- Ok .
Nu mai vorbim mult ca se suna si mergem la următoarea ora si tot asa pana termin programul . Merg acasă cu Nate și ma pregătesc pentru o baie .

Hey ! Scuze pentru intârziere ! Doar ca ma mai pregătesc pentru scoala :)) sper sa va placa si daca nu postez duminica viitoare , nu va faceti griji . E posibil sa fac o pauza dar nu știu sigur .

I'm a SpyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum