Persp.Erica
Suntem in drum spre Old Town.Din ce ne-a zis Louis,pare un loc super tare.Dar faza e ca sper sa si fie asa.
-Bun fetelor,am ajuns.
Si indica cu mana spre semnul cu numele orasului.
-Erica!O sa fie grozav!spune Raquel.
-Cat de entuziasmata!zic eu plictisita..Da stiu nu?!O sa fie extraordinar!
*E vina autoarei ca ne-a facut asa copilaroase si entuziasmate*
-Bun fetelor,spune Louis,acum vom merge spre drogheria Mistere Antice.Unde bunica lui Sugar(Endora) si bunica Millei(Agatha),discuta la vesnicul lor ceai de dupa-amiaza.Dar azi e un subiect putin mai diferit.Va fi vorba despre EL.
-El?spunem amandoua in cor.
-Da.Nu va zic mai mult de atat.
***
-Bun am ajuns.Urmati-ma!
-Ce frumos dar si dezordonat arata locul asta!Si ele?Cine sunt?intreb Raquel surprinsa.
-Bunicile lor toanto!spun eu.
-Oops...
-Mda..nu va mai certati.Uitati,cea in roz e Agatha,bunica..-
-A Millei!zise Raquel.
-Si cealalta e Endora,bunica lui Sugar,zic si eu.
-Da.Hai sa le salutam.Buna ziua dragele mele!!!
-Oh,Louis,dragule,spuse Agatha,ce mai faci?
-Ele sunt fetele cu jurnalul?intreaba Endora.
-Da.Mai mult eu.Spun si imi fac loc printre saci,pungute cu ierburi magice,sunt Erica.Iar ea e prietena mea Raquel,intind mana sa le-o arat si ce sa vezi,Raquel mirosea toate ierburile.
-Doamne blondo,treci incoa!zice Louis.
-Bi-bine.
-Bun fetelor,haideti sa va zic cum stau lucrurile.Deci,Milla si Sugar,trebuiau sa afle abia la varsta de 13 ani,de EL.Dar stim si noi ca e cam devreme,spune Agatha,numai va,in ziua de azi,copiii cresc mai repede decat pe vremea noastra.
-In plus,EL s-a trezit la viata mai devreme decat ne asteptam,nu-i asa?observa Endora,cu un aer scrutator.
-Mult mai devreme,preciza pe un ton grav Agatha,iar Cercul are mare nevoie de energii proaspete pentru a-l putea infrunta asa cum se cuvine.Milla si Sugar detin puteri exceptionale-chiar daca cea mai mare parte a acestora sunt inca in stadiul de dezvoltare-si ele doua se completeaza de minune.Drept pentru care e mai bine sa-si inceapa instruirea imediat,ca sa fie pregatite sa dea piept cu EL,in cazul in care EL isi va recapata puterile...
Endora interveni,preocupata:
-Deocamdata,poseda numai o umbra a vechilor sale insusiri,dar imaginati-va ce s-ar intampla daca...
-Milla si Sugar au aflat?intreb eu curioasa.
-Pai...nu inca,recunoscu Agatha.Tocmai despre asta vorbeam cand ati venit voi:cum sa facem sa le spunem.
Raquel scoase un tipat ascutit:
-Si CE ANUME mai asteptati?Lasati totul pe ultima suta de metri?Trebuie sa actionati chiar astazi!
-Altfel..ele nu o sa fie niciodata pregatite,si noi nu il putem infrunta singure pe EL.Ele ne vor ajuta.Si daca ele pana astazi nu s-au intalnit...cum de azi au devenit prietene?intreb eu serioasa.
-Nu asta conteaza acum,spuse Endora.