2.Ghiniounul s-a adeverit

978 40 0
                                    

In fine.Ne-am uitat prin el.Nu e tocmai fericit.Am decis sa cobor pana jos sa aduc pentru mine si pentru Jake cate un pahar de suc.Nici nu cobor bine scarile ca pe pereti parca sunt niste pete.Ma uit mai atent.Erau pete de sange.De unde?!Ce naiba...l-am strigat pe Jake.

-Ce e?!De ce m-ai strigat?

Se opreste brusc.Se uita si el pe pereti si vede la ce ma holbam si eu.De unde?WTF...Ignoram si coboram la bucatarie.Mergem luam sucul din frigider...bla bla

...........................

Urcam sus.Dar ce credeti?Din bucatarie erau numai dare de sange pana la usa de la intrare.Mama si tata disparusera.Ce se putea intampla mai rau?Spun in gandul meu ironica.

Dar fiind speriata,am tipat.Tot ce scria in jurnal parca se adeverea.Nu stiam ce se intampla.Am urcat,impreuna cu Jake sus si am incercat sa dormim.A doua zi am mers la scoala.Lucrul cel mai ciudat este ca tot sangele disparuse si mama si tata nu aparusera.

-Esti gata sa mergem la scoala?spuse Jake.

-Da...sa ne grabim.

..............................

Orele s-au terminat.Imi scot telefonul din buzunar.Un mesaj.

,,Salutare micuta Erica.Nu te intrebi unde iti sunt parintii?Ce face fratele tau?Veniti sa ma vizitati?Nu,nu cred..micuto zilele tale se scurg.Asa ca ai grija cum iti petreci timpul.xx"

Il sun pe Jake speriata.

-Alo?Erica?De ce m-ai sunat?Acum ies si eu de la ore,din scoala,

-Jake vino repede.

-Vin oricum..trebuie sa iti arat ceva.

A venit.Si el primise acelasi mesaj.

Totul era straniu.Era ciudat.Nu stiu ce sa ma fac!!!!

Am mers cu Jake acasa.Dar nu prin padure.Cine stie ce se mai intampla.

Cartea blestemataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum