4.Stai ce?!

712 43 4
                                    

-Erica?Esti bine?ma intreaba Geanina speriata.

-Da sunt bine.Dar tocmai mi-am dat seama,ca e adevarat.Ce citim in carte seara se intampla a 2-a zi.De asta s-au intamplat toate lucrurile.Iar acum mi-am dat seama ca acel jurnal era blestemat.

-Erica,dar nu poate fi adevarat.E un simplu jurnal...spuse Jake.

-Povestiti acasa dupa ce va instalati ca sa punem lucrurile cap la cap,spune Geany.

................................

Ne-am instalat etc.Stam la o masa si gandim.

-Pai,spune Jake.In prima seara am citit ca parintii nostri vor disparea.

-Pai si s-a intamplat,continui eu.

-Si celelalte detalii sunt evidente,spune matusa Genina.

-Imi suna telefonul.Sa vad cine e!

Raspund si il dau pe speaker.

-Alo?

-Alo?Erica?

-D-da?Cine e?

-Sunt ,,xx" din mesaj, ma mai tii minte?

-Spune-ne ce vrei,spuse Jake.

-Da si lasa-mi nepotii in pace!

-Oooo...sa inteleg ca familia se mareste!Sper sa ma vizitati intr-o zi copii.Si sper sa mai aveti si timp...Muhahahaha.

Si am inchis.

-Matusa,cine crezi ca era?

-Nu stiu dragii mei,nu stiu.Dar stiu ca parintii vostri nu aveau dusmani sau ceva de genul ca sa ne faca aceste lucruri ingrozitoare.

-Nu stiu ce sa zic,spuse Jake.Totul e bizar si straniu.Aici clar se afla un mister si noi trebuie sa il deslusim.Chiar daca putem muri,trebuie sa riscam,pentru ca totul se va adeveri si vom afla raspunsul si ce s-a intamplat cu parintii nostri.

Si am plecat la culcare.Nu pot sa dorm oricat de mult as incerca.Ma gandesc la tot ce s-a intamplat in ultimele zile.Ma intreb daca se poate rezolva.Nu as vrea ca si Jake sau Geanina sa pateasca ceva.

Cioc,Cioc!

-Cine e?

-Suntem Jake si Geanina.

-Intrati.

-Nu poti dormi nu?ma intreaba Geanina.

-Nu..

-Erica stiu ca esti speriata,spuse Jake,si eu cred ca am acelasi sentimen ca al tau.Dar...doar o intrebare.Ai jurnalul cu tine?

-Da,spun vinovata.Va rog nu ma certati stiu ca nu trebuia sa il iau.Se uita la mine mirati,parca as fi fost un copil de 10 ani.

-Gata,gata,nu va mai holbati asa la mine.

-Citeste urmatoarea pagina ca sa vedem ce se va intampla maine pentru a sti cu ce trebuie sa ne pregatim sau pentru ce trebuie sa fim pregatiti,spuse Geany.

-Ok...Maine eu stiu ca e ziua cuiva,presimt asta asa ca in aceasta descriere va voi spune ca sunt un jurnal blestemat...hihihi...oricum cred ca v-ati dat seama,dar revenind...maine,cand acel cineva va sufla in lumanari,o alta pagina din mine va iesi.Acea pagina oricum va ajunge la voi asa ca aveti grija ce faceti cu ea.xx".

Ei prieteni am vazut ca va place cartea,dar nu stiu daca sa mai postez al 5-lea capitol.Dar inca o rugaminte daca mai vreti lasati-mi comentarii si votati.Love you all! <3

Sper sa va hotarati sa mai continui,pt.ca mai am idei.Oricum alegerea voastra,va pup :*!

Cartea blestemataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum