Intalnirea

312 25 4
                                    

Persp.Erica

Eu:Ai avut o idee foarte buna cu iesitul asta adevarul e ca mi-am mai revenit,tu nu? :)

R:Ba da,adevarul e ca da.Nu stiu acum daca complet dupa tot ce mi-ai povestit dar cam da.In caz ca te-ai ingrijora sunt bine.

Eu:Ma bucur.Si ma bucur ca odata stam si noi linistite fara sa dam peste cineva sau CEVA neplacut.

R:Ai perfecta dreptate.

Persp.Autorului

Vantul adie usor in parul fetelor ce merg usor spre casa.Luna se reflecta in lacul de langa parc.Stelele stralucesc,iar ele singure pe strada cu 2 felinare aprinse,ce abia mai scot o sacnteie,2 felinare aproape moarte.

-Erica,de ce a trebuit sa o luam pe aici stii ca locul asta ma inspaimanta.

-Ohh,Raquel fii serioasa ce de aici te-ar putea speria.

-Zise fata fara temeri.

Si se stramba una la cealalta.Usor in lumina luni aud ceva.NIste...suspine...

-Eri,ce se aude?

-Chiar,chiar nu stiu,sa mergem sa vedem.

Se apropie de locul de unde aud sunetul dar nimic.

-Nu e nimic sa mergem acasa,spuse Raquel.

-Nu.

Ajungand si mai aproape s-au hotarat sa strige.

-E CINEVA AICI?!

-Eu...

-Ca-care eu?

-Eu.Pe banca din fata voastra!

-Erica,ori nu e nimic acolo ori eu sunt chioara.

-Cine esti?tipa Erica.

-Sunt eu,Louis,fantoma prietenoasa.

-AAAAAAAAA,Erica fugi!

-Nu stati!Stiu ca unchiul meu ti-a facut rau,Erica,dar tocmai din aceasta cauza am venit.Am venit sa te ajut in legatura cu unchiul meu si sa iti aduc asta.

-Ce e asta?intreaba Erica sfioasa si putin tematoare.

-Este a 2-a parte a Cartii Blestemate pe care ai lasat-o in vechea ta casa.

-Nu!Nu vreau ssa mai aud de asa ceva!Sau de tine sau de vreo ruda a unchiului tau!Cap de bec!

-Erica,calmeaza-te,ii spuse Raquel.Poate chiar vrea sa ne ajute.

-Exact,blondina are dreptate.

Ce-i cu cartea aia?Aflati voi.Sunt 3 Carti Blestemate.Trebuie ca toate sa fie in acelasi loc ca spiritul rau sa moara.Gata deja v-am spus prea multe.Ne vedem data viitoare!

Da stiu,cam copilaresc cu fantoma asta prietenoasa dar trebuie sa existe si un personaj pozitiv,asa-i?Ehh...ce ziceti?Sper ca v-a placut.Nu uitati,daca vreti,sa lasati acolo un mic vot si poate si un mic comentariu.Kbye my stars :*

Cartea blestemataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum