-Jake!Nu mai putem continua asa!Fara parinti?!Tu nu realizezi?Viata noastra nu mai e la fel!
-Erica....
-Nu mai avem alte rude care sa ne tina.Geanina era cea mai apropiata!Ceilalti sunt in Paris,Olanda, si pe unde naiba or mai fi.
-Erica!Gata!Ajunge!Crezi ca eu nu sunt la fel de suparat ca tine?Nu mai tipa!Si mie imi e greu!Nu esti singura!Daca vom mai continua asa nici noi ca frati nu ne vom mai putea intelege!ajunge...
-In momentele astea tu te-ai gandit sa tipi la mine?Esti asa un nesuferit!
-Cine vorbea..
Fug in camera mea printre lacrimi nemaiputand sa ma abtin din urlat si zbierat si plans!
.....2 ore.....
Ma duc la Jake.M-a luat valul pe dinainte.Vreau sa imi cer scuze.Fara parinti cred ca oricine ar fi facut asa!
-Cioc-...Jake?
Usa era intre-deschisa,iar nimic de al lui nu mai era in camera!
- Jake?Unde esti...?te rog, n-am chef de glume...dar nimic.
Decid sa o sun pe Raquel.
-A-Alo..?-Erica?Ce ai?
-Vino repede pana la mine...Te rog.
-Ok, răspunde ea.
.......
-Am venit cat de repde am putut!Ce este?
-J-Jake,mama,tata,Geanina!
-Ce e?Ce e cu ei?
-Mama,tata si Geanina au murit intr-un accident de masina!Abia ce ii gasisem!Si...si Jake...m-am certat cu el din cauza asta si...si dupa doua ore a disparut!Cu tot cu lucruri!
-Gata!Linisteste-te!Hai pe canapea!O sa fac cate un ceai!
.........
-Cum te mai simti?ma intreaba.-Putin mai bine.
I-am povestit mai detaliat lui Raquel,cearta mea dintre mine si Jake.
-Erii,trebuie sa plec...
-Bine du-te linistita..ma voi descurca.
Persp.RaquelImi e frica sa o las pe Erica singura acolo.Daca i se va intampla ceva?O iubesc si nu imi permit sa o pierd.Este o fata puternica,va supravietui!Voi fi in fiecare zi cu ea ca sa nu cada in despresie,ceea ce va fi mai greu,frate nu are parinti si fratele ei a disparut.
Am ajuns acasa.
............
Le-am povestit parintilor mei tot ce s-a intamplat,si mi-au dat permisiunea de a ma muta la Erica.Sa vedeti ce fericita o sa fie!Sau ce fericite o sa fim ca vom sta impreuna!Daaa!
-Alo?Erica?
-Da,hei Raq,care-j faza?
-Le-am povestit parintilor mei ce ti s-a intamplat si ma lasa sa ma mut la tine!
-Serios?!E cea mai buna veste pe ziua de azi!Te iubesc!Darr...
-Ce e?
-Cum o sa platim tot ce avem nevoie?Mancare,lumina etcc.?
-Parintii mei o sa ne plateasca tot!Am cei mai tari parinti din lume!
-Fa..in fine te astept aici...pa!
-Pa..!
Sunt asa de fericita ca pot face ceva pentru Erica.Nu vreau sa creada ca nu sunt o prietena adevarata,de asta am facut tot posibilul ca sa o ajut!
Persp.Erica
E minunat cand cineva poate face ceva pentru tine cand esti intr-o asemenea situatie.Dar...ma simt si prost ca parintii lui Raquel vor plati tot ce avem nevoie..Ma rog,acum ar trebui sa ma gandescc la tot ce e mai bun.Abia astept sa stau cu Raquel!